Wednesday 3 October 2007

Τι το θέλουμε το Παιδείας?



ακόμα και στη "λαική" φαίνεται η παιδεία μερικών λαών (εδώ των Καταλανών)

Στο προηγούμενο ποστ έγραφα για το Παιδείας κι όχι Εθνικής Παιδείας επειδή μάλλον εξέφραζα τον διακαή πόθο μου να έχουμε παιδεία. Δυστυχώς, μόνο παιδεία δεν αποκτά ο έλληνας καθώς φαίνεται και προκαλώ τους «ελληνάρες» να μου δείξουν ένα σημάδι έστω της παιδείας του νεοέλληνα.
Έχει παιδεία ο οδηγός του πολυτελούς αυτοκινήτου που ανοίγει το παράθυρο και εκτοξεύει από το παράθυρο τα σκουπίδια του για να το έχει καθαρό? Το δικό μου έχει λογής λογής χαρτάκια μέχρι να τα μαζέψω σε σακούλα και να τα ρίξω σε κάποιο κάδο.
Έχει παιδεία ο νεοέλληνας που πάει στο ΑΤΜ και πετάει την απόδειξη στο δρόμο? Έχω την ατυχία να έχω κοντά μου όλες τις τράπεζες, φαντάζεστε το δράμα μου άμα βγαίνω στη γειτονιά και βλέπω σα χιόνι τα λευκά χαρτάκια να έχουν τρυπώσει παντού κι όχι στο ειδικό καλάθι του ΑΤΜ που αν και μικρό παραμένει άδειο.
Έχει παιδεία η κυρία που αφήνει τα σκουπίδια της έξω από τον κάδο και μ΄αναγκάζει να τα βλέπω και να τα μυρίζω?
Έχει παιδεία ο πιτσιρικάς που μία στις δύο λέξεις του είναι «μαλάκας»? Έχει παιδεία η πωλήτρια που με αποκαλεί «κοπελιά» και μου μιλάει στον ενικό σαν να είμαστε φίλες? Έχει παιδεία ο υπάλληλος που καπνίζει στο γκισέ μπροστά μου? Έχει παιδεία ο ταξιτζής που το ταξί του είναι λίγο καθαρότερο από του ταξιτζή του Πεκίνου? ¨εχει παιδεία η ευτραφής νέα με την κοιλιά έξω από το κοντόμεσο παντελόνι και το κοντό μπλουζάκι?
Κι όμως, έχουμε ολόκληρο Υπουργείο Παιδείας, Εθνικής θα μου πείτε. Ναι, για να μαθαίνουμε τι περιούσιος λαός είμαστε, τριτοκοσμικοί του κερατά είμαστε και αν έχετε αντίρρηση να μου αποδείξετε το αντίθετο.
Κι εγώ θα σας στείλω μια βόλτα στο Σύνταγμα, στο κέντρο της Αθήνας, να δείτε το χάλι, με τουριστικά λεωφορεία και ταξί παρκαρισμένα μπροστά στις στάσεις και τους έρμους οδηγούς των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να προσπαθούν να προσεγγίσουν. Στο επόμενο ποστ θα έχω το σχετικό γράμμα στην Τροχαία Αθηνών. Στην άφαντη στο Σύνταγμα τροχαία, η οποία ήταν παρούσα στην Ηρώδου Αττικού 7 το πρωί, Αύγουστο μήνα κι έδωσε σε φίλη μου κλήση για υπερβολική ταχύτητα!!! Ναι, καλά διαβάσατε, υπερβολική ταχύτητα έξω από το Μαξίμου!!!
Άντε, πάλι συγχύστηκα, λέω να την κάνω από την Ελλάδα, ή να πάω μόνιμα στην εξοχή, αλλά με το πετρέλαιο 1 € το λίτρο θα μου έρθει ακριβά η απόσυρση μακριά από τους απαίδευτους χειμώνα καιρό. Περαστικά μας!!!

3 comments:

Σπύρος Σεραφείμ said...

περαστικά μας και γρήγορα...

καλημέρες!

Suspect said...

αναψε ενα κερι αντι να διαμαρτυρεσαι για το σκοταδι

nyctolouloudo said...

ξέρεις τι κατάλαβα; ό,τι ο έλληνας αγαπάει την βρώμα και τα σκουπίδια....δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτά.
εάν τον έβαζες να ζήσει σε μία χώρα σαν την ελβετία μέσα σε ένα βράδυ θα γινόταν ένας απέραντος σκουπιδότοπος...