Saturday 13 October 2007

Σαββατοκύριακο στην πόλη

καμινάδα της Casa Mila, by Antonio Gaudi, Barcelona


Σήμερα μετά από μήνες, κάθομαι Σαββατοκύριακο στο σπίτι μου. Βλέπετε, πίστεψα τη μετεωρολογική που προέβλεπε καταιγίδες και βροχές στο εξοχικό, στην Αθήνα βαρέθηκα να ανέβω, κι έμεινα εδώ. Μια μέρα χαρά θεού, ηλιόλουστη, με καθαρή ατμόσφαιρα, αυτή του αποβροχάρη, με γαλάζιο ουρανό και ορατότητα απείρων μιλίων. Σκέφτηκα να τακτοποιήσω το γραφείο, στο οποίο μετά βίας χωράω από το πολύ χαρτομάνι, αλλά με τέτοια μέρα κάθεσαι μέσα? Δεν κάθεσαι. Βγήκα βόλτα στο κέντρο, κόσμος πολύ στα καφέ, χάζεψα βιτρίνες αλλά δεν ψώνισα γιατί είμαι σε ένα στάδιο μεταβολής των διαστάσεων μου κι έτσι δεν ήταν φρόνιμο να ψωνίσω τώρα. Μια τσάντα βυσινί λουστρίνι ήθελα (για να ταιριάζει με τις γόβες που είχα συναντήσει τις προάλλες στο δρόμο μου και τις αγόρασα) αλλά δεν υπήρχε στην αγορά. Παρεπιπτόντως, αν δείτε καμία, αφήστε μου μήνυμα, οι κυρίες παρακαλώ.
Αφού χάζεψα λίγο, έκανα μερικά τηλέφωνα για να βρω παρέα για καφέ, αφού ατυχώς δεν συνάντησα κανένα γνωστό. Η μία άρρωστη, η άλλη στο δρόμο για Κρήτη, η άλλη στο Ορεγκον, ο άλλος στο σουπερμάρκετ, άλλος εδωσε ραντεβού να βγούμε το βράδυ... τελικά ένοιωσα πολύ μόνη και ξένη στην πόλη μου. Τον ήπια όμως μόνη τον καφέ, πήρα κι ένα πακέτο τσιγάρα (τελευταία το συνηθίζω όταν νοιώθω μόνη) και τον απόλαυσα. Ωστόσο με προβλημάτισε το θέμα. Πάντα, τα μεσημέρια του Σαββάτου που η πόλη όλη βρίσκεται για καφέ στο κέντρο, έβρισκα γνωστούς. Σήμερα τίποτα. Έχω κι εγώ αποκοπεί, δεν θυμάμαι από το Πάσχα να έχω ξαναμείνει στην πόλη Σ/Κ. Σε κάνα μήνα πάλι θα είμαι εδώ. Το άλλο πάω Πρέσπες. Πάνε πολλά χρόνια που είχα περάσει. Και λέω περάσει γιατί με τον τέως, μόνο περνούσαμε από κάπου. Δεν έκανε βήμα από το αυτοκίνητο, ότι βλέπαμε μέσα από αυτό. Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να πάω μια εκδρομή, όχι ταξίδι για δουλειές. Ηθελα να με πάνε, να είναι όλα λυμένα και γω να χαζεύω. Και χαίρομαι πολύ που θα πάω το άλλο ΠΣΚ. Σε κανα μήνα θα βρεθώ στην Ξάνθη, αν έχετε κάτι καλό να μου προτείνετε, αφήστε μήνυμα. Αλλά, πάλι για ταξίδια μιλάω. Γράφω πίνοντας τον καφέ, κι όταν τον τελειώσω θα αρχίσω την τακτοποίηση του γραφείου. Απελπίζομαι και μόνο που βλέπω την κατάσταση. Όλα τα καλοκαιρινά «δελτία» ακόμα στα ναυλον, ξέρουν οι συνάδελφοι, το καλοκαίρι δεν έχει ειδήσεις. Με παρηγορεί η σκέψη ότι στην πόλη έχουμε σύστημα ανακύκλωσης από χρόνια και έτσι δεν θα πάει χαμένο τόσο χαρτί. Εσείς αλήθεια ανακυκλώνετε?

ΥΓ. Όπως ξέρετε πολλοί από σας, οι μπαταρίες των λαπτοπς τα φτύνουν σχετικά γρήγορα και οι νέες γνήσιες είναι πολύ ακριβές. Μια μέρα είχα έμπνευση και αναζήτησα στο δίκτυο καμιά μαϊμού. Ε, λοιπόν, βρήκα μια σελίδα με όλες τις μπαταρίες (τύφλα να έχει ο Γερμανός) και σε πολύ καλή τιμή. Μια για τον VAIO και μια για την PENTAX κόστισαν με τα μεταφορικά 90 €. Όποιος ενδιαφέρεται, ας στείλει e-mail να του στείλω τη διεύθυνση.

13 comments:

So_Far said...

Καλημέρα βρε Aurora*. Έτσι είναι οι ζωές μας συνάδελφε, λόγω των ταξιδιών. Στην υποτιθέμενη δική μας πόλη δεν υπάρχει κανείς όταν τον θέλουμε για παρέα. Αν κι εγώ χθες είχα παρέα και το ήπια το μεσημεριανό μου καφεδάκι.
Διάβασα αυτό που είπες για τα 'Δελτία'. Τα ανακύκλωσα και εγώ. Βέβαια στην τωρινή μου επαγγελματική ενασχόληση αυτά τα 'δελτία' είναι τα πλέον περιττά αλλά δε βαριέσαι..
Να είσαι καλά Aurora* και άσε τον πρώην να βλέπει τη ζωή μέσα από το τζάμι.. αν ο άνθρωπος είναι... μην το ψάχνεις.

Aurora* said...

Καλημέρα so_far και σε σένα. Τα Δελτία χρόνια είναι ψιλοάχρηστα για μένα, κοιτάζω πια μόνο το ημερολόγιο των εκδηλώσεων, κοι αυτό συνήθως εκπρόθεσμα.
Πάντως το ταχτοποίησα το γραφείο και σε δύο ώρες ξανάξινε χάλια, μα πως τα καταφέρνουμε? Θα μου πεις βέβαια ότι όπως ομελέτα χωρίς να σπάσεια αυγό δεν γίνεται, και γραφείο που δουλεύειες δεν μπορεί να είναι ταχτοποιημένο. Σαν Ταύρος όμως, έχω μια τάση με την τάξη. να υποθέσω κι εσύ?

giftaki said...

Στις Πρέσπες δεν έχεις πολλές επιλογές, αλλά αν έχει καλό καιρό να νοικιάσεις βάρκα (με τον βαρκάρη εννοείται) για να σε πάει στις σπηλιές. Και λένε ωραίες ιστορίες.
Στη Ξάνθη να βρεις να φας γλυκά και να πας στο καζίνο!

Aurora* said...

@ Gyftaki

μα φυσικά με το βαρκάρη. Για τα γλυκά τι λες? Δεν είδες ότι αλλάζω διαστάσεις? Για τέτοια είμαστε τώρα?

Anonymous said...

φυσικα πρεπει να δοκιμασεις και τσιρονια και ελεφαντες στους ψαραδες με ηλιοβασιλεμα!

Aurora* said...

@Alk
καλά κι εσύ βαλτός είσαι? Ωραίους φίλους έχω. και για να έχουμε καλό ρώτημα, ελέφαντες =φασόλια γίγαντες ή κάτι άλλο?

So_Far said...

Αν δεν υποθέσεις; Εγώ και η τάξη δεν συναντηθήκαμε ποτέ εκτός δουλειάς. Μόνο στις εγκαταστάσεις το φροντίζω, όλα τα άλλα ( γραφεία, συρτάρια, ντουλάπες ) είναι σε χαώδη αταξία.
Μόνιμα.

Σπύρος Σεραφείμ said...

εγώ έχω πάρει μαϊμού μπαταρία και μου κράτησε 1 μήνα, γμτ!

και "ανακύκλωση" κάνω, αλλά και "ξεμπάζωμα" ανθρώπων που δεν με καλύπτουν...

Aurora* said...

@ so_far

μα όταν μιλαω για τάξη, λέω για ότι φαίνεται. τα κρυμένα (ντουλάπια και συρτάρια) δεν λογαριάζονται γιατί δε με συμφέρει :)))

Aurora* said...

@ Σπύρο Σεραφείμ

Σπύρο, ελπίζω να είμαι τυχερότερη από σένα. Αλλά μου φάνηκε σοβαρό σάιτ, έχει τα πάντα, βέβαια θα μου πεις ότι ο κινεζος που τα παρήγαγε φταίει.. τι να πω? θα ενημερώσω για την τύχη της - εχει κι ενα χρόνο εγγύηση οφείλω να πω.

nyctolouloudo said...

ανακύλωση κάνω σε ότι μπορώ...και στα σουπερμαρκετ που ψωνίζω ξεπακετάρω τα πράγματα από τα κουτιά και τα πλαστικά και τους τα αφήνω πεσκέσι.


όσο για την βυσινί τσάντα...
έχω δει!! προχθές, στο πανηγύρι της Χώρας....!

Aurora* said...

Βρε φιλενάδα, όχι και από το παζάρι την τσάντα που ταιριάζει με τις θεικές σκούρο βυσινί γόβες μου!!!

Anonymous said...

ελεφαντες=φασολια πιο μεγαλα απο "γιγαντες"
εχει και δωματια ησυχα στην περιοχη.