Thursday 25 October 2007

Καλό Φθινόπωρο

Σήμερα έστρωσα το σπίτι. Μ΄αρέσει στρωμένο το σπίτι, είναι ζεστό, φιλικό. Εβγαλα και τα χειμωνιάτικα αν και δεν φαίνεται να χρειάζονται και πολύ. Εβαλα και μάλλινη κουβέρτα, τέλος Νοέμβρη συνήθως κάνει κρύο για πάπλωμα. Αρχίζω κι αποκτάω τις συνήθειες που είχα αφήσει λόγω ζέστης, πολλές ώρες κλεισμένη στο γραφείο, το οποίο τελικά συμμάζεψα αρκετά, τσαγάκι για παρέα το βράδυ, μουσικούλα, διάθεση για δουλειά.
Απόψε όμως δεν φαίνεται να έχω και πολύ έμπνευση, πολύ πεζά σας τα λέω κι επειδή είναι μάλλον καλύτερα να βγάζω φωτογραφίες παρά να γράφω... δες τες. Με φθινοπωρινά χρώματα.

4 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μα γιατί δεν κάνεις έναν λογαριασμό στο Flickr;
Υπέροχες φωτογραφίες, ατμοσφαιρικές - κάτι έχει διασωθεί, λοιπόν, μέσα από τον ζόφο, που βίωσε η Πελοπόννησος...

Aurora* said...

Καλως τον κι ας άργησε!!! Αστερ μου δεν είναι από την Πελοπόννησο οι φωτογραφίες. Στα μέρη μου δεν έχουμε ομίχλες, θεώρατα πλατάνια. Σχεδόν δεν έχουμε τίποτα πια, μόνο αμμουδια. Που είπανε ότι θα πρασινίσει μέχρι την Αφή της φλογός.
Στο Flickr υπάρχουν πολλοί καλύτεροι, σκάω από τη ζήλεια μου οταν μπαίνω εκεί. Αλλωστε δεν έχω και πολύ χρόνο.
Σ ευχαριστώ που μ επισκέφτηκες.

iniesta said...

ΩΡΑΙΑ Η ΚΑΣΤΟΡΙΑ..

ΣΑΝ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΟΜΩΣ!!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ FOTO ΣΟΥ ΑΠΟ ΕΔΩ..

ΦΙΛΙΑ..και KEEP GOING TO TRAVEL AS

Aurora* said...

Iniesta καλώς ήρθες. Το νερό, ως βασικό στοιχείο της ζωής, το αγαπώ ιδιαίτερα. Οπως και τις πόλεις που είναι δίπλα του, δεν έχω πάει σε πόλεις που δεν έχουν νερό, πχ Τρίκαλα, Λάρισσα, Σερρες κλπ. Μ αρέσουν τα Γιάννενα και είναι στα σχέδια μου μια βόλτα κατά κει. Γυρνώντας από Καστοριά στάθηκα λίγο, μια βόλτα στο κάστρο μόνο. Μ΄αρέσουν τα κάστρα και μια μέρα θα κάνω ένα ποστ για κάστρα αλλά δεν έχω σε ψηφιακή μορφή πολλές φωτογραφίες, πρέπει να σκανάρω. Μέχρι τότε...keep reading me.