Sunday 3 June 2007

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ



Απόψε θα σας τα πω όλα. Ολα αυτά που με ταλανίζουν χρόνια. Ισως σοκάρω μερικούς αλλά δεν είναι ο στόχος μου. Ο στόχος μου είναι απλώς να μιλήσω. Βέβαια καθώς είμαι αρκετά μεγάλη, υποθέτω ότι οι μητέρες των περισσοτέρων είναι αρκετά μικρότερες και άρα αρκετά διαφορετικές. Οπότε να λάβετε κι αυτό στα υπόψην σας.

Εχουμε και λέμε, δεν αντέχω τη μητέρα μου. Οχι τώρα, ανέκαθεν μπορούσα να συνυπάρξω μαζί της μόνο μισή ώρα. Μετά άρχιζαν καυγάδες που δεν περιγράφονται.

Είναι το πιο εγωιστικό άτομο που υπάρχει στη γή. Νομίζει ότι φροντίζει τους άλλους αλλά το κάνει με τον τρόπο που ικανοποιεί αυτήν και όχι τους άλλους. Δεν θυμάμαι ποτέ να ενδιαφέρθηκε να είμαι καλά και να νοιώθω καλά, αντιθέτως ενδιαφερόταν να είναι όλα καλά κατά πως το νόμιζε αυτή. Ναι φυσικά δε μας άφησε ποτέ νηστικούς και άπλυτους αντίθετα, μαγείρευε συνέχεια και φώναζε να πληθούμε όποτε αποφάσιζε αυτή. Ξυπνούσαμε όποτε νόμιζε ότι πρέπει, φορούσαμε ότι νόμιζε ότι είναι καλό. Εδω να της αναγνωρίσω ότι τουλάχιστον με έμαθε να διακρίνω την καλή ποιότητα των πραγμάτων. Κι όταν μεγάλωσα και σήκωσα κεφάλι αρχίσαν οι μεγάλοι καυγάδες. Για σήμαντη αφορμή πάντα. Θυμάμαι ακόμα ότι γύρω στα 16 με πέθανε στο ξύλο γιατί τα παπούτσια μου δεν ηταν στη θέση τους αλλά σε μιά άκρη κάποιου διαδρόμου. Ηρθε γιατρός να με συνεφέρει. Από την άλλη, εγώ δεν την αφηνα στην ησυχία της, ότι δε μου άρεσε της το τόνιζα, προσπαθούσα να την πείσω για το δικό μου δίκιο. Αυτή όμως ήταν πολύξερη. Είχα την ατυχία να έχει σπουδάσει και για τον καιρό της αυτό ηταν σημαντικό. Δεν δέχτηκε ποτέ ότι μπορούσα να ξέρω κάτι περισσότερο, σε κανένα τομέα. Ακόμα μου δίνει συμβουλές, στα 85 και με περιοδική άνοια, με συμβουλευει και δεν δέχεται ότι μπορεί να ξέρω κάτι παραπάνω από αυτήν. Τσάμπα σπουδές, διαδακτορικά... κανείς δεν είναι πάνω από αυτή.

Ο πατέρας μου μαρτύρησε μαζί της. Τον λυπόμουν, πέθανε και γλύτωσε, αλλά πέθαινε κι ακόμα τον ταλαιπωρούσε. Για μένα δεν είπε ποτέ καλή κουβέντα. Τίποτα δεν έκανα καλό ποτέ. Το χάδι δεν το ένοιωσα και δε μ΄αφησε ποτέ να χαρώ κάτι. Πάντα από τη μύτη μου τα έβγαζε. Κρατούσε το παιδί να παω κανένα επαγγελματικό ταξίδι, αλλά ποτέ για να βγω βράδυ. Πηγαίναμε με το φίλτρο (ο πρωην) να φάμε και μου το έβγαζε από τη μύτη, με κατηγορούσε μπροστά του για τα πάντα. Η γυναίκα αυτή δεν ηθελε να δει χαρούμενο άνθρωπο. Κι ουτε θέλει.
Γι αυτό είμαι σκασμένη. Χτες είχε την απαιτηση να την πάρω μαζί μου το Σ/Κ. Κάθε αρχή καλοκαιριού εδω και 3 χρόνια αρχίζει τη γκρίνια. Την παίρνω λοιπόν ένα Σ/Κ πλακωνόμαστε και μετά λέει δεν ξαναπατάω κι ησυχάζω η γυναίκα. Το ίδιο έκανα και πριν 20 μέρες. Την πήρα. Γίναμε μπιλιες και ειπα ωραία, τελειώσαμε για φέτος. Ελα μου ντε που τελειώσαμε. Χτες ήθελε να έρθει. Ρε μάνα που ακούστηκε να σε κουβαλάω μαζί μου 85 χρονών γυναίκα? Ειπαμε διάφορα, το εκλεισα το τηλέφωνο. Σε πέντε λεπτά άκουσον άκουσον. Με παίρνει, «κλαίω» μου λέει καθώς το σηκώνω. Λέω, δε μπορεί, δεν άκουσα καλά μεσα στη σύγχηση μου. «ορίστε?» ρωτάω. «κλαίω» μου λέει. Για το όνομα του θεού, πήρε να μου πει ότι κλαιει γιατί δεν της φάνηκα αρκούντως σκασμένη πριν. Κι ήθελε να με σκάσει πλήρως.

Εχω παιδί και πάντα κάνω ότι θα την κάνει χαρούμενη ανεξαρτήτως αν εγώ θα είμαι καλά ή όχι. Αυτή γιατί δεν μπορεί να φερθεί έτσι? Γιατί παίρνει να μου ανακοινώσει ότι κλαιει? Ακόμα κι αν κλαίω, το κρύβω από το παιδί μου, δεν το έφερα στον κόσμο για να το τυρανάω όπως εμένα η δικιά μου. Η οποία δεν παραλείπει να τονίζει τι έχει κάνει για μένα. Λες και της το ζήτησα. Η λες και άλλοι γονείς κάνουν διαφορετικά. Που εδω που τα λέμε, όταν πέθανε ο πατέρας μου, όλα αυτή τα κράτησε, δεν έδωσε δεκάρα τσακιστή σε κανέναν.
Δεν σας σκοτίζω άλλο. Παρέθεσα μερικά για να καταλάβετε και να μου πείτε αν εχετε ακούσει κάτι παρόμοιο. Δεν ντρέπομαι να σας πω οτι δεν αγαπάω τη μητέρα μου. Οτι κάνω το κάνω αναγκαστικά, με έχει πολύ βανανίσει για να χωράει αγάπη μέσα μου γι αυτή. Αλλωστε ποτέ δεν ένοιωσα την αγάπη της. Ουτε και κανείς άλλος, η γυναίκα αυτή δεν ξέρει να αγαπάει. Εχω χωρίσει τόσα χρόνια, δεν σκέφτηκε ποτέ να μου πει να πάω κάπου με καμιά παρέα γιορτές και λοιπές αργίες. Ηθελε πάντα να είμαι «οικογενειακώς» με τους γονείς μου. Εχω μείνει Χριστούγεννα ολομόναχη προκειμένου να μην πάω. Για να καταλάβουν ότι είναι μεγάλη απαίτηση να σε θέλουν εκεί και μουτρωμένη όταν μπορείς να είσαι αλλού και χαρούμενη.
Κάπου εδω να το τελειώσω γιατί είναι μεγάλο θέμα. Και δυστυχώς μόνο με το θάνατό της θα τελειώσει. Που φροντίζει να επέλθει πολύ αργά, για το παραμικρό τρέχει στους γιατρούς. Είναι απίστευτο πόσα βιβλιάρια υγείας έχει γεμίσει. Ακούστε, στα 83 πήγε στο γιατρό γιατί πεφταν τα μαλλιά της!!! Φταίει το δημόσιο. Να πληρώνουν οι συνταξιούχοι αμα τρέχουν για τέτοια θέματα, να μπει ένα όριο. Έχει φιλίες με όλους τους γιατρούς, όποιον θέλετε θα σας δώσει το κινητό του.
Εχω τρομάξει τόσο πολύ μην της μοιάσω στο παραμικρό, που κάνω όλα τα αντίθετα. Θα πάθω καμιά σοβαρή ασθένεια καμιά φορά και θα πάω άδικα γιατί δεν θα πηγαίνω στο γιατρό. Και πάλι αυτή θα φταίει.

24 comments:

Aurora* said...

Μάλλον άφωνοι μείνατε αν και τα έγραψα επιζητώντας συζήτηση επί του θέματος. Ισως με βρίσκετε πολύ κακιά. Οι φίλοι μου θα σας διαβεβαιώσουν για το αντίθετο και τους παρακαλώ να πάρουν θέση επ΄αυτού τουλάχιστον.

insomnia#3 said...

...Πραγματικά δύσκολο να σχολιασθεί ... κι αυτό σε με τίποτα δεν έχει να κάνει με το πως μπορεί να "βγαίνεις" εσύ...
Απλά είναι ένα θέμα τόσο προσωπικό!!!
Ωστόσο ο καθένας μας βιωνεί τις προσωπικές του αλήθείες και από αυτή την πλευρά τα λεγόμενα σου είναι συγκλονιστικά.Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζι σου . Οι συγγενικοί δεσμοί ακριβώς επειδή δεν τους διαλέγουμε αλλά μας επιβάλλονται , αυτοί πρώτοι δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένοι.
Κανονικά και εκεί για να πάρεις ,πρέπει πρώτα να δώσεις.Και εδώ συχνά γίνεται ακόμα ένα μεγάλο λάθος. Λίγο πολύ όλοι οι γονείς δίνουν , το θέμα όμως είναι ότι δίνουν αυτό που εκείνοι θέλουν και λίγοι είναι εκείνοι που σκύβουν προσπαθώντας να αφουγκραστούν τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών τους.

Δεν έχω πολλά να προσθέσω , ίσως μόνο να σου πω ότι προσωπικά έγω έχοντας για χρόνια τεράστια κόντρα με τον πατέρα μου ό οποίος σε μεγάλο βαθμό καθόρισε και την μετέπειτα ζωή μου ( δεν θέλω να αναφερθώ στο πως , απλά σου λέω μιά λέξη - χαρτοπαιξία - ), με τον πατέρα μου λοιπόν για χρόνια ουσιαστικά δεν είχα καμία ουσιαστική επάφη , απλά όταν πεθανε συνειδητοποίησα ότι μετάνοιωσα για όλα που ποτέ δεν είπαμε ... και ήταν αργά...

Αυτό μόνο έχω να σου πω , διαλέγείς έναν δρόμο , σεβαστό ,αρκεί να είσαι απολύτως σίγουρη και απολύτως σίγουρη δεν θα είσαι ποτέ αν αυτά που σήμερα εδώ διαβασα δεν τα έχεις πεί κατά προσωπο στην μητέρα σου . Τα έχεις πει ;;; Έστω και με το ζόρι , αν ναι , τότε όλα καλά , αν όχι πιστεύω ότι θα έπρεπε . αλλά και πάλι αυτή είναι η δικιά μου θεώρηση των πραγμάτων και θα ήμουν ο τελευταίος που θα συμβούλευα κάποιον ιδιαίτερα σε τόσο ευαίσθητα θέματα ...

Να΄σια καλά

α, και μην ανησυχείς το μόνο που δεν μπορεί να συναχθεί είναι ότι είσαι...κακιά, πληγωμένη, θυμωμένη ίσως , κακιά όχι

nyctolouloudo said...

τα ίδια και χειρότερα πέρασα και εγώ με την δικιά μου.
γι' αυτή (ο πατέρας μου, στρατιωτικός, είχε σκοτωθεί σε κάποια αναμέτρηση υλικού στο Σουφλί όταν εγώ ήμουν ενός έτους)και για όλη την οικογένεια υπήρχε μόνο ένα παιδί στο σπίτι, ο κατά 14 μήνες μεγαλύτερος αδερφός μου (με τον οποίο εδώ και χρόνια δεν έχω σχέσεις).
σήμερα εξακολουθεί να υπάρχει μόνο αυτός....
ξέρεις πόσο ξύλο είχα φάει με το καλώδιο του σίδερου;
ξέρεις πόσες φορές είχα φάει το σφουγκαρόπανο στη μούρη γιατί δεν είχα καθαρίσει καλά το σπίτι;
ξέρεις ό,τι μέχρι τα 18 είχα κόψει 3-4 φορές τις φλέβες μου μπας και με προσέξει;
ξέρεις ό,τι στα 18 μου πήγα να της κόψω τον λαιμό με ξυράφι για να πεθάνει;
ξέρεις ό,τι μου είπε (μαζί με τον αδερφό τού πατέρα μου)όταν τελείωσα το γυμνάσιο: για σένα ή τις σπουδές σου, δεν υπάρχει ούτε τσακιστή δεκάρα, μόνο για τον αδερφό σου. ή θα σηκωθείς και θα φύγεις από το σπίτι ή θα σε κλείσουμε σε μοναστήρι;
όταν πέθανε (ήμουν 28 χρονών) δεν έκλαψα καθόλου.
δεν ήθελα να πεθάνει τόσο νωρίς γιατί δεν μπορέσαμε να μιλήσουμε ποτέ για το πόσο με είχε πληγώσει...
μπορεί να μη το παραδεχόταν μπορεί όμως ναι....
δεν το έχω ξεπεράσει ακόμα.


υγ. έχεις μειλ..
και σου απάντησα στα σκουλαρίκια...:-))

nyctolouloudo said...

όποτε έχεις καιρό διάβασε την ellinida

http://ths-ellinidas.blogspot.com

Aurora* said...

Δεν ήθελα να ξαναθυμηθώ γεγονότα. Πάντως νομίζω ότι θα κλάψω σαν πεθάνει επειδή δεν θα της πω ποτέ γι αυτά. Δεν θυμάται πια παρά μόνον όσα την συμφέρουν. Οπότε τι συζήτηση να γίνει? 24 ώρες πριν πεθάνει ο πατέρας μου με τράβηξε από τα μαλλιά, πριν 2.5 χρόνια.

Λούκι said...

Σε ένα βιβλίο του ο Kahil Gibran, λέει στους γονείς για τα παιδιά τους:

Τα παιδιά σας δεν είναι δικά σας παιδιά. Είναι οι γιοι και οι κόρες της λαχτάρας της ζωής για τον εαυτό της. Έρχονται στον κόσμο μέσα από εσάς, αλλά δεν προέρχονται από εσάς. Και παρότι είναι μαζί σας, δεν ανήκουν σε σας.
Μπορείτε να τους δώσετε την αγάπη σας, όχι όμως τις σκέψεις σας, γιατί έχουν τις δικές τους σκέψεις.
Μπορείτε να στεγάσετε το σώμα τους, όχι όμως την ψυχή τους. Γιατί η ψυχή τους ζει στο σπίτι του αύριο, που εσείς δεν μπορείτε να το επισκεφτείτε ούτε καν στα όνειρά σας.
Γιατί η ζωή δεν πηγαίνει πίσω, ούτε μένει στο χτες.


Προσπάθησε να την συγχωρήσεις, για να μπορέσεις πραγματικά να ησυχάσεις. Γιατί τελικά κάνει αυτό που μόνο ξέρει, δηλαδή να μην αγαπά!


Καληνύχτα

Anonymous said...

Ekanes ta panta na min tiw miaseis..alla , apetyxes!
Anna

Aurora* said...

Λούκι σ΄ευχαριστώ

Άννα σε τι απέτυχα? στη ζωή ή στο να μην της μοιάσω? Και πόθεν προκύπτει?

takis said...

Νομίζω υπερβάλλεις.
Η μητέρα σου φαίνεται ένας συνηθισμένος άνθρωπος και αρκετά δυναμική γυναίκα..τι κακό υπάρχει σε αυτό?
Το ότι εχει κάνει πράγματα που σε έχουν πληγώσει δεν σημαίνει πολλά..ουτε εξάλλου ειναι και ο μοναδικός άνθρωπος στο κόσμο που εχει κάνει αυτό.
Το οτι δεν συμφωνείς εσύ μαζί της είναι δικό σου πρόβλημα και μάλλον εσύ οφείλεις να το λύσεις.

Το "οφείλεις" κολλάει στο ότι είναι μητέρα σου.

Anonymous said...

Aurora προσωπικά θα μείνω στο ότι μπόρεσες, έκανες την υπέρβασή σου και μιλάς πλέον, αποκαλύπτεις, κάτι που χρόνια ολόκληρα σε βασανίζει.
Είναι μεγάλο άλμα να λές: Δεν αντέχω/αγαπώ την μητέρα μου.
Αποφορτίζεσαι έτσι, ανακουφίζεσαι μπορώ να πω.
Είναι πολύ προσωπικό το θέμα σου βέβαια, αλλά όλοι έχουμε τέτοια μικρά ή μεγαλύτερα αντίστοιχα προσωπικά θέματα.
Το θετικό από την στιγμή που αποφάσισες να το "βγάλεις προς τα έξω" είναι ότι ήδη έχεις κάνει το πρώτο βήμα για να βρείς την όποια λύση επιζητάς.
Μπορούμε πολύ καλά να διαχειριστούμε τις πληγές που μας "δώρισαν" διάφοροι στο πέρασμα της ζωής, πολύ δύσκολα, έως καθόλου όμως τις "πληγές" που άνοιξαν οι γονείς μας μέσα μας..εν γνώση τους ή όχι...
Γιατί πως να παλέψει αυτή η αγάπη με αυτό το μίσος? που μόνο αγάπη θέλει να είναι και αγάπη να γεννά?
Προσωπικά τίθομαι υπέρ της αποενοχοποίησης των όποιων συναισθημάτων και της συζήτησής τους. Είναι πολύ σημαντικά βήματα και θα "ματώσουν τα πόδια σου"....αλλά στο τέλος του δρόμου περιμένει , σε περιμένει, η ισορροπία !!!

Anonymous said...

Στον κάθε συνάνθρωπό μας πρέπει να συμπεριφερόμαστε σύμφωνα με ότι αξίζει....είτε είναι ξένος, είτε γονιός κλπ.......και το τι αξίζει ο καθένας μας το δείχνουμε με πράξεις και μόνο με πράξεις.
Τι νόημα έχει να λες σ'αγαπάω αν δεν κάνεις πράγματα που να δείχνουν αγάπη.....
Επειδή βρίσκομαι σε παρόμοια θέση....έχω απλά αποδεχτεί ότι μού'κατσε το "λαχείο" και δεν παίρνω μέρος στο παιχνίδι πλέον.
Προστατεύω την προσωπική μου ζωή!!!!
- "Κλαίς"???
- ....οκ υπομονή, θα σου περάσει!

...και κατέβασμα το τηλέφωνο.
3η φορά δεν το έκανε γιατί είδε ότι δεν "χαμπάριαζα" πλέον!
Τό'χουμε παραχέσει με την ανεχτικότητα της "οικογένειας" στην Ελλάδα!
Νά'σαι καλά, υπομονή....και απότομες λύσεις!
Σ.Τ.

Aurora* said...

Τάκη, δεν ειναι συνηθισμένος άνθρωπος και αυτό το γνωρίζει το σύμπαν. Και αυτό που οφείλω και το κάνω είναι να την φροντίζω όταν έχει πραγματική ανάγκη. Οχι οταν δεν μπορει να συνειδητοποιησει οτι ειναι 85. Βαρεθηκα να ειμαι υπο διαρκη κατηγορία, ποτέ δεν έκανα κατι αρκετό γι αυτήν.

Aurora* said...

Ανώνυμε, σ ευχαριστώ για την υποστήριξη. Αυτό κάνω, προτάσω την προσωπικη μου ισορροπία πρώτα και μετά ζωή. Αλλά με τίμημα τους διαρκείς καυγάδες. Από την Παρασκευή δεν έχουμε επικοινωνήσει. Ξέρω ότι θα σκαρφιστεί αρρωστια για να πάρει τηλέφωνο και να με τρέχει.
Μόνο Ντεπον της εχει δώσει ο γιατρος κι αυτο δεν το παιρνει και πονανε τα ποδια της. Θέλει να βασανιζει και να βασανιζεται

Aurora* said...

Λιβανα σε ευχαριστω και λέω να συνεχίσω έτσι μερικές μέρες, τώρα που τα επειγοντα επαγγελματικά τελειωσαν.

Anonymous said...

Δύο ερωτήσεις έχω...
-Αδέλφια έχεις Aurora???
-Γνωρίζεις τη ζωή της μητέρας σου? Πως ήταν παιδί, πως μεγάλωσε, τα όνειρά της, τις αγάπες της???

Πιστεύω..και προσωπικά έτυχε να το αποδείξω μέσα μου, ότι στην ουσία δεν γνωρίζουμε πράγματι τους γονείς μας... Φυσικά...ούτε αυτοί εμάς...
Παράδοξο δεν είναι???

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μου είναι πολύ δύσκολο να σχολιάσω το κείμενο αυτό - όχι μόνο γιατί είναι πολύ προσωπικό και δεν είναι εύκολο να τοποθετηθεί κάποιος τρίτος, αλλά και γιατί σε γνωρίζω προσωπικά και δυσκολεύομαι να σε συνδυάσω με μια τόσο σκληρή και κάθετη αντιμετώπιση. Είμαι, επομένως, υποχρεωμένος να θεωρήσω ότι αφού δεν είναι τέτοια η στάση σου προς τους τρίτους, τότε θα πρέπει πράγματι η μητέρα σου να την έχει προκαλέσει με τον δικό της χαρακτήρα. Ωστόσο, πώς να καταδικάσσει κανείς - και, μάλιστα, ένας τρίτος - την μητέρα, την οποιαδήποτε μητέρα ως άτομο και πρόσωπο, σύμβολο, εικόνα;
Εν ολίγοις, βρίσκομαι σε αμηχανία... μεγάλη αμηχανία... που γίνεται ακόμη μεγαλύτερη, λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι βρισκόμαστε μπροστά σ' ένα κείμενο γραμμένο εν βρασμώ ψυχής...

Anonymous said...

Apetyxes sto na min gineis idia..oxi fysika sti zoi genikos giati den tha mporousa me kanena tropo na gnorizo...
To post su tha mporouse na to exei grapsei i mitera su, symfona me tiw diki sou perigrafi toy xaraktira tis..
Proteino na yperveis to aytomato synaisthima poy soy prokalei i simperifora tis, kai na "apolayseis" to olo thema san mia komodia, san mia theatriki epitheorisi..
Anna

Aurora* said...

Libana, έχω μια αδελφή που όταν της ζήτησα να μιλήσει στους γονείς μου για το ότι οι άνθρωποι χωρίζουν ενίοτε, μου είπε να μην την ανακατεύω. Είναι το "παιδί της" για τη μητέρα μου. Ανευ σχολίων.
Τα παιδικά της χρόνια ξέρω ότι ήσαν καλά, πέρασε άνετα και ελεύθερα. Και προοδευτικά. Τα δικάμου θα τα γράψω καμιά μερα.

Aurora* said...

Ateroid, δεν είναι εν βρασμώ ψυχής. Γράφτηκε 30 ώρες μετά τον τελευταίο καυγά. Κι οπως ξέρεις δεν είμαι άνθρωπος της υπερβολής.

Aurora* said...

Ανώνυμη Άννα, πως μπορεί να είναι κωμωδία η απαξίωση από τη μητέρα σου και η έκφραση "ανάθεμα την ώρα που σε έκανα"? Οταν για όλους τους άλλους είσαι αξιότιμη και αξιοζήλευτη? Πως?

Anonymous said...

Θελει μεγαλη δυναμη να πεις δημοσια οτι δεν αγαπας τη μητερα σου,οτι εχει αργησει να πεθανει και κακως παει σους γιατρους.
Εχεις μηπως σκεφτει οτι μπορει να εχει σοβαρους λογους για να "κρατιεται" στη ζωη?
Μηπως τελικα την ενδιαφερει τοσο πολυ το κοριτσακι της (αυτο εισαι για εκεινη οπως και για σενα η κορη σου) και δεν θελει να σε αφησει χωρις "προστασια".
Σε αγαπαει πολυ, απλα ποτε δεν εμαθε πως να στο δειξει.
Καλεσε τη το ΣΚ στο εξοχικο,ισως το επομενο καλοκαιρι ή ακομα και τον επομενο μηνα να ειναι αργα.
Τασος και συναδερφος.

So_Far said...

Δεν είσαι η μόνη που έχεις τέτοια μητέρα και τέτοια βιώματα.
Να σου προσθέσω και τον πρώην άντρα μου, που το εισέπραττε και από τους δύο γονείς του.
Και ξέρεις για τους άντρες είναι ακόμα πιο δύσκολο.
Θα συμφωνήσω ότι αφού το γράφεις ελεύθερα το έχεις ξεπεράσει κατά ένα μεγάλο βαθμό. Και πολύ καλά κάνεις.
Καλό είναι στην καθημερινή σου ζωή να μην το σκέφτεσαι καν. Και να μην κάνεις αναφορές σε αυτό.
Ούτε να ενδίδεις στο λεγόμενο γεροντικό σαδισμό που μοιραία αναπτύσσουν χαρακτήρες σαν αυτός της μητέρας σου.
Ειδικά για το τελευταίο θα σου πω κάτι που έλεγε ο πατέρας μου: Τα πιο ανθεκτικά πλάσματα στη γη είναι οι κατσαρίδες και οι γονείς, ειδικά όταν λένε στα παιδιά τους 'Θα με πεθάνεις εσύ'

Aurora* said...

So_far, σοφός ο ιπτάμενος!!!

Aurora* said...

Συνάδελφε Τάσο, έβαλες μια παράμετρο που δεν με είχε απασχολήσει καθότι το πρόβλημα μεγαλύτερο από το καλό.