Friday 22 June 2007

Πως δείχνετε το ερωτικό σας ενδιαφέρον?

Το πώς προσεγγίζουν τα δύο φύλα το αντικείμενο του πόθου τους είναι ένα μεγάλο θέμα νομίζω και το θυμήθηκα με αφορμή την ιστορία του προηγούμενου ποστ. Και έχει γίνει μεγάλο γιατί οι άνθρωποι φοβούνται να εκτεθούν και να τσαλακώσουν την εικόνα τους δείχνοντας ευθέως το τι συμβαίνει.
Χρόνια παντρεμένη, ξέχασα το σπορ, και όταν ελεύθερη πια χρειάστηκε να δείξω ενδιαφέρον, ειλικρινά δεν ήξερα κανέναν πλάγιο τρόπο. Θεώρησα πιο τίμιο και καθόλου υποτιμητικό να λέω «πάρε τηλέφωνο να πιούμε κανένα ποτό». Και ή που έβρισκα ανταπόκριση ή όχι. Δεν έχω τις αντοχές να κάθομαι να λιβανίζω καταστάσεις και να κάνω υποθέσεις. Στο δεύτερο ραντεβού φροντίζω να είμαι εκδηλωτική τόσο όσο αξιοπρεπώς να ξεκαθαρίσει το θέμα και να μη χάνω χρόνο να ψυχαναλύω τον άλλο και τις προθέσεις του. Έχω πολλούς καλούς φίλους και στην πρόθεση κάποιων νέων γνωριμιών να γίνουμε φίλοι, απαντώ ευχαριστώ, φίλους και φίλες έχω. Άλλα ζητώ. Κι έτσι προχωράω πιο κάτω με ξεκάθαρο μυαλό. Κάνω σωστά?
Εσείς πως δείχνετε ότι σας ενδιαφέρει κάποιος ερωτικά?

19 comments:

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Στα ίσα και με χιούμορ....ώστε να μην έρθει κανείς μας σε εξαιρετικά δύσκολη θέση σε περίπτωση χυλόπιτας...!!!!...και ΝΑΙ...έχω φάει χυλόπιτες και τις θεωρώ αντρικά παράσημα!!!! ;-)))))

ΥΓ.....Γιατί ακούω πολλούς και πολλές ρε παιδί μου τελευταία,
που δεν έχουν φάει απόριψη "ποτέ"!!!!....μη χέσω...όλοι Μαρλον Μπράντο είναι στην Ελλάδα και όλες τουλάχιστον σαν την Monica Beluci!!!
:-)))))))

Pico said...

Άριστα πράττεις κατά τη γνώμη μου. Μακάρι να ακολουθούσαν πολλοί το παράδειγμά σου. Ίσως έτσι αν δεν κερδίζαμε σε ερωμένες και εραστές να κερδίζαμε την απολεσθείσα εμπιστοσύνη...

takis said...

Χαιρετώ τον Μ.Τσίρκο και συνυπογράφω

Απο την άλλη σκέφτομαι οτι εισαι πολύ νέος..πότε πρόλαβες τόσες χυλόπιτες..( δηλ.απο τη φωτό λίγο καλύτερος απο Μάρλον Μπράντο μου φαίνεσαι!..)είναι να απορεί κανείς με όλες τις Μπελούτσι της Ελλάδος..

Οικοδέσποινα,
Εχεις δίκιο ,οι παντρεμένοι εχουν ξεχάσει το σπόρ....ή σχεδόν..
για τους ελεύθερους επίσης δεν είμαι σίγουρος...

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Βρε τάκη.......τι εννοείς "τόσες" χυλόπιτες?....δεν έγραψα κανέναν αριθμό.....αλλά μιας και το έθιξες...τα "παράσιμά μου" μετριώντε στα δάχτυλα των χεριών μου....για να μην πω του ενός χεριού!!!.... :-)))

Όσο για το "τούτο" μου??....εεε..
"τελεία και παύλα το δόντι μου είναι καύλα"....ως γνωστόν!!!!

nyctolouloudo said...

σιγά μη χάνω την ημέρα μου με ποτά, μακαρονάδες και μουσακάδες....

μία με το ρόπαλο στο κεφάλι, τον τραβάω απο τα μαλλιά στο δωμάτιο (γι' αυτό δεν κοιτάω ποτέ καραφλούς)και μετά ή στο "καζάνι" και όσο κρατήσει ή αμέσως την ελευθερία του.

takis said...

Τσίρκο,
Μαζί σου!..αλλά να προσέχεις πάντως...

Νυχτολούλοδο,
Προφανώς η Οικοδέσποινα έφυγε για μπάνια στο εξοχικό...
Η τακτική σου είναι άξια συγχαρητηρίων...κρίμα που δεν μπορώ να επωφεληθώ γιατί τα μαλλιά μου είναι λιγοστά..κρίμα γιατί ακούω το καζάνι να κοχλάζει!..

Να είσαι καλά πάντως! (γέλασα!!)

osela said...

aurοra
πολλές φορές ακόμα και η ευθύτητα δημιουργεί παρεξηγήσεις. Σίγουρα η επιλογή των λέξεων είναι σημαντική, αλλά εξίσου σημαντική είναι και η γλώσσα του σώματος. Αν μ' αρέσει κπς, τον κοιτάω έτσι ώστε να καταλάβει ότι τον πρόσεξα και να έρθει αυτός να μου μιλήσει.
Εξάλλου, ΄μιλάμε όλοι ελληνικά, αλλά ταυτόχρονα, δεν μιλάμε όλοι την ίδια γλώσσα. Είναι και θέμα χημείας, αντιλήψεων και υπόβαθρου.

τσίρκο
μ' αρέσει η προσέγγιση σου, το χιούμορ λύνει πολλά προβλήματα.

Aurora* said...

Καλησπέρα σας από την εξοχή. Μ΄αρέσει που άνεοιξε ο διάλογος μεταξύ σας. Σας παρακαλώ να το καθιερώσετε καθότι από την επόμενη βδομάδα θα λείπω ταξίδια για δουλειές.
Οσον αφορά δεν στην ευθύτητα. δεν λέμε ότι λεώ ξεκάθαρα με ενδιαφέρεις. Απλώς είμαι εύγγλωτη και ζητώ με τρόπο να διεκρινιστούν οι διαθέσεις.
Το ρόπαλο το αφήνω για τη νυχτολούλουδο. Εγώ με ένα πλάστη κάνω τη δουλειά μου.
Οσο για χυλόπιτα, για δες τε λίγάκι τα ποστ του Φεβρουαρίου παρακαλώ. :)))

μελονικος said...

Η χυλόπιτα όσο κι’αν πονά και δεν τη συμπαθούμε μέχρι μια ηλικία , από μια ηλικία και πέρα είναι το ζητούμενο. Στους φόβους ότι μπορεί να σου πει ναι, το όχι σου δίνει θαυμάσια άλλοθι και δικαιολογίες του τύπου «αυτή έχασε».

Aurora* said...

Νικο,

έχεις απόλυτο δίκιο. Φοβόμαστε πια να δεθούμε και η χυλόπιτα είναι μια κάποια λύση, σαν τους βαρβάρους.
να σαι καλά. Εσυ δείχνεις ότι γνωρίζεις καλά τα πράγματα, άρα βαδίζεις στο δρόμο της λύσης.

Σπύρος Σεραφείμ said...

με τα μάτια. Αυτά, τα λένε όλα...
καλημέρες!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

Νίκο και Aurora,

πλάκα κάνετε έτσι?

Δηλαδή πλησιάζετε έναν άνθρωπο και παρακαλάτε να φάτε απόρριψη?

Τι να πω, αυτό δεν το έχω ξανακούσει.....και καλά να είστε μαζοχιστές....ο/η άλλος/η τι σας φταίει?

Πω-πω.....όσο μεγαλώνω μαθαίνω....!
:-))))))))

Aurora* said...

Tsirko,,
άσε άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη!! Δεν παρακαλάμε αλλά μούχει τύχει να προκαλώ τη χυλόπιτα ώστε να μη σκέφτομαι τις παρενέργειες μιας ενδεχόμενης σχέσης.
Εχεις μέλλον μπροστά σου να μάθεις πολλά

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

...τόσο δύσκολο είναι να είναι ειλικρινής κάποιος/α δηλαδή....???

...πιο εύκολο είναι να δείχνει σκόπιμα κανείς ανώριμος και βλάκας?

Όσο μέλλον και να έχω μπροστά μου...."ΑΥΤΌ" δεν θα το μάθω να το κάνω στον εαυτό μου και ούτε και στους άλλους.....!...αλλά καταλαβαίνω ότι έτσι έχω επιλέξει να ζω εγώ...δεν σημαίνει ότι αυτό είναι το καλύτερο για όλους!

insomnia#3 said...

λοιπόν εμπρός για την μεγάλη αποκάλυψη ... Εντελώς παντρεμένος ων... έναν απλό αλλά βρε παιδί μου επίσης εντελώς αναποτελεσματικό τρόπο έχω βρεί... και μια και δεν τα'χω μέχρι στιγμής καταφέρει λέω να σας τα εξομολογηθώ μπας κι εσείς λύση στο πρόβλημα μου βρείτε...

- ποιό είναι το πρόβλημα ??? μα τι άλλο από το άγριο,ακόρεστο και αχαλίνωτο SEX (sic!!!)γιατί 12 χρόνια παντρεμένος , έ , σε όμαδα υψηλού κινδύνου πλέον ανήκω!!! (όποιος έχει περάσει από φάση sex των "εντελώς παντρεμένων" καταλαβαίνει ...lol )

Εγώ όμως κάθησα και το σκέφτηκα το πράγμα , αμέ !!!
Είπα , την γυναίκα μας την αγαπάμε , για την κόρη μας πεθαίνουμε και γενικά κάλα είμαι ο αστός , so τι μας λείπει ... ok ,και πως θα το βρόυμε ελαχιστοποιόντας τους κινδύνους βεβαίως-βεβαίως ???

Ρε γαμώτο δεν είναι σωστό να γράφω σεντόνια εδω μέσα so ,όποιος ενδιαφέρεται ας με ακολουθήσει ...σχετικό post έπεται..

TO BE CONTINUED ...lol

Aurora* said...

Τσίρκο, δεν είναι θέμα ειλικρίνειας. Είναι θέμα αδυναμίας να ξεβολευτείς.

Ισόμνια, δεν έγραψες όσα ποστ έπρεπε. Στα 5000 ίσως καταφέρεις κάτι.

μελονικος said...

Ένας σοφός είπε ότι ο έρωτας είναι μια κουταλιά μέλι και ένα πιθάρι σκατά.
Όμως τα τρως και συνεχίζεις. Και πρέπει να συνεχίζεις. Όμως καμιά φορά είσαι πολύ αδύναμος ακόμα να ανταπεξέλθεις στις λευκές νύχτες που ακολουθούν τον έρωτα.
Λευκές νύχτες, λευκοί χειμώνες.

Aurora* said...

νικο

τις λευκές χρονιές φοβάμαι.

Mrs Smith said...

εντάξει ρε παιδιά,εσείς οι άντρες "στα ισα και με χιούμορ!" αλλά οι γυναίκες τι να κάνουν?στο μπαρ, στο κλαμπ, στην παρέα και στη δουλειά?από παρεξηγήσεις είμαστε full!! τι θελετε???