Thursday 14 June 2007

φώτα μέσα στο τούνελ





γιατί μπορούμε να έχουμε παντού φως

13 comments:

Anonymous said...

!!!!!!!Φωτεινή χοάνη η κάθε εικόνα. Θαυμάσιες

Σπύρος Σεραφείμ said...

το φως είναι σαν την αλήθεια, Πρέπει να βρίσκεται παντού...

Aurora* said...

Δύο εκλεκτοί επισκέπτες με ονοματεπώνυμο!!!
Σας ευχαριστώ για την τιμή. Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να γράφω το όνομα μου, αλλά τότε δεν θα λειτουργούσα όπως θα ένοιωθα αλλά όπως πρέπει. Πολλά πρέπει στη ζωή μας.
Ας κρατήσουμε το φως.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μας θαμπώνεις - γι' άλλη μια φορά!

insomnia#3 said...

KALHMERA

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΕΚΤΟΣ ΌΤΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ εννοώ ...

Γιάννης

μελονικος said...

Για την Ακακία που παραπονέθηκες να αισθάνεσαι ευλογημένη που έχεις άφθονο φυτώριο από νέες Ακακίες να δίνεις σε φίλους και γνωστούς. Και να φυτεύεις και καμιά και συ. Σε μπόσικα χώματα τους μήνες από Οκτώβρη έως Απρίλη.

Aurora* said...

@Asteroid

ντρέπομαι!!

Aurora* said...

@isomnia#3
Καλό Σαββατοκύριακο Γιάννη

Aurora* said...

@Νικος

Τι έχω να τους κάνω αύριο!!! Roundup σε ατομική δόση.
Οι γνωστοί μου είναι σοφοί άνθρωποι και δεν έχουν εξοχικά να φυτεύσουν ακακίες!!

nyctolouloudo said...

si-fi φωτογραφίες,στις αρτηρίες του ανθρώπινου σώματος.
υπέροχες !

Pico said...

Δέσμες φωτός λοιπόν, φωτεινά σημάδια απεγκλωβισμού από μουντές διαδρομές. Δυστυχώς όμως, επειδή οι άνθρωποι δεν είμαστε πεταλούδες της νύχτας που περιστρέφονται γύρω από ηλεκτρικούς λαμπτήρες έχουμε επίγνωση του κινδύνου...να καούμε!!!
Και έτσι αντί για το γοητευτικό πέταγμα προς την ελευθερία επιλέγουμε το σαράκι της ασφάλειας που μας κατατρώει...

Aurora* said...

@ Νυκτολούλουδο

τι είναι si-fi? ; Πάντως ένα τουνελ είναι, πεζά πράγματα, αρτηρίες είδες, η φαντασία σου οργιάζει φιλενάδα

Aurora* said...

@Pico

Συνέχισε, ωραία το πας. Εγώ δυστυχώς δεν βρήκα λόγια να προσθέσω στη φαντασμαγορία των χρωμάτων