Thursday 7 June 2007

τα βαφτήσια

Την παρασκευή 25 Μαίου βαφτίστηκε η γέφυρα Ρίου Αντιρίου. Κι από απλώς Γέφυρα, ονομάστηκε Χαρίλαος Τρικούπης. Ηταν μια σεμνή τελετή, με λίγους καλεσμένους και η γέφυρα αντιμετωπίστηκε σαν παιδί μεν, απροσδιορίστου φύλου δε. Ηταν πραγματικά μια παράξενη τελετή. Οι κληρικοί είχαν φτιάξει μια ευχή για την περίσταση, σε γλώσσα εκκλησιαστική, αστείο ήταν.




Οι γονείς της, δηλαδή όσοι εργάστηκαν περισσότερο για να υλοποιήσουν ένα έργο που έχει αποσπάσει 7 διεθνή βραβεία ήσαν συγκινημένοι και στο βήμα εξέφραζαν την περιφάνεια και τη συγκίνησή τους.

Είχα την τύχη να είμαι εκεί και να μπορώ να συγκρίνω τα βαφτήσια με δύο ανεπανάληπτες στιγμές της, τη γιορτή για το άνοιγμα της στις 7/8/2004 και τη διέλευση της Ολυμπιακής Φλόγας στις 8/8/2004.

Δεν θα πω λόγια καθώς οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους και πραγματικά λένε το 1% της ομορφιάς εκείνων των ημερών.







11 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Δηλαδή, τώρα θα λες "Έχω βγάλει κάτι φωτογραφίες με τον Τρικούπη νύχτα, άλλο πράμα!";
Υ.Γ. : Στόπα και διά ζώσης : Βρες το κείμενο των ευχών του παπά!

So_Far said...

Θα συμφωνήσω με τον asteroid. Θέλω κι εγώ το κείμενο, γιατί τα κείμενα των εγκαινίων έχουν και τη μεγαλύτερη πλάκα. Έχουμε περάσει εμείς οι μηχανικοί τα ζόρια, και έρχεται η πολιτική και θρησκευτική εξουσία και λέει κάτι χαριτωμένα...
Τώρα σχετικά με το έργο, σαν μηχανικός επικροτώ και αυτό όπως και κάθε μεγάλο έργο φυσικά...

Aurora* said...

μα πάτε καλά? Που να βρω το κείμενο? Δεν έχω σχέσεις με παπάδες. Θα ρωτήσω στις Δημόσιες σχέσεις του Τρικούπη μπας και το έχουν.
βρε με τι τρελούς έμπλεξα!!!

Aurora* said...

http://www.gefyra.gr/news2.asp?ID=54

ορίστε, ουτε στο σχετικό site δεν την έχουν την ευχή.

ΥΓ. Πως κάνετε link =(υπερσύνδεσμο) στα σχόλια?

Anonymous said...

Γράφεις:
Και εδώ ο τίτλος που θέλεις να φαίνεται στο λινκ.

zepos

Anonymous said...

Συγνώμη για το προηγούμενο.. Πήγα σαν βλάκας να γράψω τον τρόπο που κάνεις λινκ, αλλά ξέχασα οτι θα φαίνεται σαν λινκ και οχι ο κώδικας
Βλακεία μου - άκυρο!
zepos

Aurora* said...

Zepo (captain?) θα βρεις τροπο να μου το μαθεις, εν αναγκη στειλε μειλ.
Ευχαριστώ και γι ανα ξερεις τοσα ασφαλως και βλακας δεν εισαι

nyctolouloudo said...

από πάνω δεν την έχω περάσει...αλλά από κάτω 2 φορές.
περιμένω να γίνουν πρώτα μερικοί σεισμοί για να δω αν θα αντέξει.

takis said...

Ρε μανία με την ευχή..θα βάλω εγω τα μεγάλα μέσα να σας τη βρώ..αφου βαριέται η Οικοδέσποινα..
Το Νυχτολούλουδο με ιστιοπλοϊκό πέρασε απο κάτω? ή κολυμπώντας..
Ειμαι πάντως σίγουρος οτι αν περάσει από πάνω θα γίνει "σεισμός"..8+, και τότε ποιός μας σώζει..

Σπύρος Σεραφείμ said...

σπουδαίο έργο αυτή η γέφυρα. Την έχω περάσει, για τις ανάγκες μιας φωτογράφησης, με 300 χλμ. την ώρα.
καλησπέρες!

Aurora* said...

Σπύρο, τι κρίμα να μην είμαι συνοδηγός.