Wednesday 20 June 2007

Σήμερα έπεσα από τα σύννεφα

Δεν ξέρω αν έχει γίνει αντιληπτό, αλλά δεν είμαι μια κλασσική γυναίκα. Εννοώ ότι πολύ απέχω από τη μέση γυναίκα και τα ενδιαφέροντα της. Αν πάλι δεν έχει γίνει αντιληπτό, κανένα πρόβλημα, άλλωστε το θέμα μας δεν είμαι εγώ. Το ανέφερα για να τονίσω ότι αγνοώ πολλά πράγματα που απασχολούν ή και χαρακτηρίζουν τη μέση γυναίκα όχι μόνον της ηλικίας μου αλλά και πολύ νεώτερες.
Αντιθέτως, γνωρίζω πολύ καλά τους άντρες, μια κι αυτούς συναναστρέφομαι συνεχώς και αδιαλείπτως από τα δεκαοχτώ μου. Στη σχολή δεν υπήρχαν και πολλές επιλογές, στη δουλειά σχεδόν καμία, έτσι έμαθα τους άντρες περισσότερο από τις γυναίκες. Ενίοτε φέρομαι και αντρίκια με την έννοια της ευθείας κουβέντας και στο ότι «τιμώ τα παντελόνια μου» πολλές φορές περισσότερο από μερικούς. Αλλά και πάλι δεν είμαι εγώ το θέμα. Ξέρω λοιπόν, τι σκέφτονται, (χαχα, μόνο γυναίκες σε διάφορες στάσεις), τι θέλουν (μόνο γυναίκες σε συγκεκριμένη στάση), τι τους αρέσει, πως τους αρέσει. Ξέρω τι στροφές παίρνει το μυαλό τους, γιατί κολλάει ενίοτε και ... ερχόμαστε στο θέμα μας τώρα, πως φέρονται στις γυναίκες.
Σήμερα λοιπόν, ανακάλυψα μια πλευρά των γυναικών (ποσοστό δεν ξέρω ακόμα, εσείς θα με βοηθήσετε να το καταλάβω), που με ξένισε τελείως. Και αποφάσισα να σας την εκθέσω για να βοηθήσουμε την πρωταγωνίστρια της ιστορίας γιατί φοβάμαι ότι πολύ αντρικές συμβουλές της έδωσα αλλά μάλλον θα συμφωνήστε μαζί μου.
Η Α λοιπόν, είναι πτυχιούχος θεωρητικών σπουδών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου, γύρω στα 40, ανύπαντρη και χωρίς σχέση τελευταία. Σε κάποιο παρε-δώσε με υπηρεσία, γνώρισε τον Β, 50ρη, ο οποίος έδειξε φανερό ενδιαφέρον, της εξέθεσε το γεγονός ότι μόλις πήρε διαζύγιο και την ρώτησε για αυτή. Χαιρόταν όταν η Α πήγαινε στη δουλειά του και δεν το έκρυβε. Και τι έκανε παρακαλώ η Α? Πήγαινε πια στην υπηρεσία χωρίς να χαιρετάει τον Β. Και θα μου πείτε καλώς έκανε αν δεν την ενδιέφερε. Ελα ντε που σήμερα μου στέλνει μειλ και μου ανακοινώνει ότι την ενδιαφέρει και αναρωτιέται γιατί δεν την παίρνει τηλέφωνο? Πήρα ανάποδες και δεν το κρύβω. Μα κοπέλα μου της λέω, πως να σε πάρει τηλέφωνο? Του έδειξες ενδιαφέρον? Αυτό δείχνει να πηγαίνεις στη δουλειά του και να μην του μιλάς? Οχι, λέει η κυρία, δεν δείχνω τίποτα γιατί φοβάμαι μην εκτεθώ και να βρει τρόπο να με κερδίσει, θέλω να είμαι η μία και μοναδική στις επιδιώξεις του. Και γιατί άραγε να χώρισε? Μήπως είναι γυναικάς? Εκεί δεν σας το κρύβω, αγρίεψα. Μα υπάρχει γυναίκα που πιστεύει ότι θα είναι ο μοναδικός στόχος ενός άντρα επειδή είπαν μερικές καλημέρες? Υπάρχει γυναίκα που θέλει να μαντέψει κάποιος που τον έχει φτύσει (γιατί τι άλλο σημαίνει να πηγαίνεις στο γραφείο και να μην του μιλάς?) ότι ενδιαφέρεται για αυτόν και θέλει να την πάρει τηλέφωνο? Της συνέστησα να ξαναπάει και να του πει τι κάνεις το Σ/Κ πάρε κανά τηλέφωνο, και να δει αντιδράσεις, άμα πάρει οκ, άμα όχι, να κοιτάξει παρακάτω. Εβαλε τις φωνές. Τι λες που θα κάνω εγώ το πρώτο βήμα!!! Γιατί κοπέλα μου τις λέω, εγώ που το έχω πει έπαθα τίποτα? Δεν είμαι αξιοπρεπής και σοβαρή? Άσε το θέμα της σοβαρότητας. Εκεί μου τη δίνουν πολλές γυναίκες. Δεν ξέρουν τη διαφορά μεταξύ σοβαρότητας και σοβαροφάνειας. Εγώ, λόγω συναναστροφής με άντρες και δει μηχανικούς, ένα βρωμόστομα και ένα βρωμόμυαλο το έχω. Αλλά αυτό δεν μου αφαιρεί καθόλου σοβαρότητα και όσοι με ξέρουν να το εγγυηθούν παρακαλώ. Οπότε κάτι καθωσπρεπεισμούς δεν τους μπορώ. Μπορεί να είμαι λάθος, θα μου πείτε. Αμ το άλλο, να αναρωτιέται γιατί χώρισε ένας άντρας στα 50? Βρε κοπέλα μου της λέω, έτσι ήθελε, έτσι πρόκυψε, πρέπει να το ξέρεις πριν καν σε πάρει τηλέφωνο?
Αυτά που λέτε, τελικώς παραδέχτηκε ότι φέρθηκε ηλίθια και την επόμενη θα βάλει ένα σέξι φόρεμα και θα πάει.
Δεν της έγραψα τα κατωτέρω και θα ήθελα να τα διαβάσει από εδώ. Κούκλα μου Α, τι θέλεις από αυτόν τον άντρα? Θέλεις να περάσεις καλά και να μην είσαι μόνη? Τότε άσε τα πράγματα να τσουλάνε, πέρνα όμορφα χωρίς να κάνεις ερωτήσεις σε κανέναν. Θέλεις να κάνεις παιδιά? Τότε μάθε αν έχει, αν έχει, κατά 95%, δεν θέλει άλλα, μην βάλεις το σέξι φόρεμα. Καλά της τα λέω?

19 comments:

Markos said...

Η άποψη η δική μου είναι ότι δεν υπάρχουν κανόνες και συνταγές στις σχέσεις.
Μάλλον κανόνες υπάρχουν. Συνταγές δεν υπάρχουν.
Υπάρχουν όμως πρακτικές.
Έχει απόλυτο δίκιο όταν λες πως δεν μπορείς να πηγαίνεις σε ένα χώρο, να "φτύνεις" κάποιον και να περιμένεις να εκλάβει ο άλλος το "φτύσιμο" για ενδιαφέρον.

Οι ανθρώπινες σχέσεις γενικά είναι πολύπλοκες, και εκείνος που θέλει να τις ελέγξει κατά εγωιστικό τρόπο, τελικά στο τέλος αποδεικνύεται χαμένος...
Καλό σου βράδυ

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Το σίγουρο είναι πως άλλα παιδιά δεν θα θέλει!
Από 'κει και πέρα, καλά (της) τα λες!

Aurora* said...

Marko
το πέρασμα των χρόνων μας άφησε τουλάχιστον μια πείρα πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις.

Aurora* said...

Asteroid,
μου αρέσει η σιγουριά σου. Ε, αφησα ενα 5% μπας και είναι εξαίρεση. Ποιός αντέχει στα 50+ να ξεσκατίζει παιδιά εκ νέου και να τρέχει σε π΄ρκα και παιδικά πάρτυ με μπαμπάδες +20 χρόνια μικρότερους? Ανατριχιάζω στην ιδέα.

zepos said...

Και χωρίς καλημέρες και χαιρετούρες, αν βάλετε το σέξυ φόρεμα, φτάνει μια ματιά σας, μια ματιά λοξή, μια δήθεν αθώα!
Δημόσιο είναι αυτό!!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

....μαλακία πας να κάνεις μου φαίνεται...
....αυτή είναι βλαμένη ρε συ, γεμάτη κόμπλεξ και έχει φτάσει στα 40 της χωρίς να ξέρει τι θέλει...
...γιατί να τον κάψεις τον άνθρωπο που μόλις χώρισε και ψάχνει προφανώς να ζήσει κάτι όμορφο?

Aurora* said...

axrapos (αλήθεια τι στο καλο σημαίνει?) ευχαριστώ για τη συμβουλή εκ μέρους όλων των γυναικών. Αλλά ρασοφορεμένες όσο και ωραίο βλέμα να έχουμε δεν θα μας προσέξετε. Ε, δεν είπαμε να τα βγάλουμε και όλα στη φόρα, να μείνει και κάτι για τους ιδιωτικούς χώρους.

Aurora* said...

Tsirko,

είπαμε να βοηθήσουμε τη φίλη, όχι τον κύριο Β, που δεν τον ξέρουμε κι όλας.

zepos said...

axtapos = λιγόλογος - Μάλλον, δική μου εξήγηση για οικογενειακό παρατσούκλι βορνά! Το υιοθέτησα σε στιγμή άδεια από έμπνευση (λέμε τώρα!)
Λέμε συνηθως οτι "τα ράσα δεν κάνουν τον παπά" έτσι; Στην ειδική περίπτωση όμως που το σέξυ φόρεμα ΔΕΝ πρέπει να εκληφθεί ως πρόκληση, το δήθεν αθώο βλέμμα μαζί θα κάνει διπλή δουλειά..
Βέβαια μην το πάρετε τοις μετρητοίς!! Μια ιδέα ήταν, σαν να επρόκειτο εγώ να "προκληθώ"! Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει ένας πίσω από γραφείο!!

Το μεγαλο μας τσιρκο said...

....εγώ πάντως σε ανάλογη φάση....έριξα ένα "χέσιμο" στο φίλο μου και δεν ξανασχολήθηκα.

Τι φίλος και ξε-φίλος....αφού φερόταν σαν μαλάκας και η κοπελιά ήταν "σπαθί χαρακτήρας", σιγά μην βοηθούσα να γίνει κάτι.....

Σπύρος Σεραφείμ said...

και λίγα της είπες...

Aurora* said...

Tsirko και

Σπύρο,

ωραία τα κατάφερα, κι εδω άντρες και δεν τα βλέπουν οι γυναίκες να μαθαίνουν. Το επόμενο ποστ θα έχει μαθήματα προς θηλυκό πληθυσμό και όσες πιστές να προσέλθουν μπας και βρούμε άκρη.
Και μη μου πείτε δάσκαλε που δίδασκες, εγώ τρομάζω λιγάκι τους άντρες, δεν θέλουν τοοοσο πολύ δυναμική. Και δυστυχώς δεν μπορώ να αλλάξω πια. Κι ουτε και θέλω.

Anonymous said...

Θα συμφωνησω μαζί σου στο θέμα της σοβαρότητας και της σοβαροφάνειας..
έχεις απόλυτο δίκιο .... βεβαια αυτό ισχύει και για τα 2 φυλα.... η σοβαρότητα είναι θέμα παιδείας και χαρακτήρα.... αλλά και εμπειρίας.... Τωρα, αναφορικά με το αν θα χαρακτηριζόταν από σοβαρότητα, η ανάληψη πρωτοβουλίας εκ μέρους σου για προσέγγιση με το πρόσωπο που θα σε ενδιέφερε, θα έλεγα ότι προσωπικά εγώ όπως και πολλοί άνθρωποι του περίγυρου μου, καθε άλλο παρά ως μη σοβαρή θα σε κρίναμε.... και τουλάχιστον εγω που σε γνωρίζω προσωπικά μόνο ως μη σοβαρή δε θα σε χαρακτήριζα....

Γιωργος

Anonymous said...

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ... CRASH TEST ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΘΕΣΗ. ΑΝ ΘΕΛΕΙ, ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΛΩΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΩ ΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΗ ΑΝ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΛΑΔΗ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΞΙΖΕΙ.
ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ??? ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΔΡΟΣΕΡΟ ΚΑΙ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟ ΚΑΙ ΘΑΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΨΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Anonymous said...

ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΞΕΝΥΧΤΗΔΕΣ ΟΤΙ .... ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΑΣ ΚΑΘΟΤΙ Η ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑURORA ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ) ΑΠΟ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΛΩΔΙΑ.
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΓΟΤΡΑΓΟΥΔΩ ΤΟ 'ΜΑΤΙΑ ΜΠΛΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ... ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΕΙΔΙΑ ΣΑΣ, ΠΑΡΤΕ ΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ"
ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Aurora* said...

@ Γιώργο

Πες τα βρε Γιώργο γιατί κινδύνευα να παρξηγηθώ.

@ Χριστίνα
πολύ θα ήθελα να γίνεις συνεργάτης εδω, στέλνε μου να τα βαζω ποστ. Μέχρι να πειστείς να κάνεις δικό σου.

takis said...

Δεν υπάρχουν κανόνες ούτε και συνταγές στις σχέσεις και σαν απόδειξη λέω οτι ένας 50άρης φίλος άρχισε να κάνει παιδιά "αργά".(έχει ήδη 2 σε 3 χρόνια..)


Κατά τ'άλλα, είναι να μη σου τύχει!..αν δε υπάρχει και σέξυ φόρεμα!....
παρόλο που πιστεύω οτι "το βλέμμα" φτάνει σε όλες τις περιπτώσεις ..είτε για θετική ή αρνητική έκβαση!..

Υ.Γ. Εντάξει Κα Aurora, το έχουμε καταλάβει οτι δεν είσαι κλασσική γυναίκα!.. που να σου μείνει χρόνος για να γίνεις!..

Aurora* said...

k Takis με προκαλείτε!!! Δηλαδή πιστεύετε ότι πρέπει να γίνω κλασσική? Και απαιτεί περισσότερο χρόνο να γίεις κλασσική? Αν ναι προχωρείστε σε υποδείξεις να δούμε τι θα έπρεπε να αλλάξω.

nyctolouloudo said...

κάθησες και έδινες συμβουλές σε μία γυναίκα 40 χρονών ή μήπως στην έφηβη κόρη μίας φίλης σου;...μπράβο κουράγιο....

εγώ θα την είχα ξεχέσει!

από την μία το παίζει δύσκολη, ντροπαλή, σεμνή και χαμηλοβλεπούσα, αλλά από την άλλη αμέσως θέλει να βάλει το πιο σέξυ κόκκινο φόρεμα, σκίστε με, άντρα της δουλειάς...