Friday 8 June 2007

Το ατύχημα

Το παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε πριν πολλά χρόνια στο τότε ενθετο των Νέων, στον Ταχυδρόμο.


Απολαύστε το

«Η ζωή αντιγράφει την τέχνη ή το αντίστροφο;» Αρκετές φορές εμφανίζονται περιπτώσεις που βαρύνουν την πλάστιγγαπρος τη μια ή την άλλη πλευρά. Μία από αυτές θα διαβάσετε σήμερα. Πρόκειται για μια δήλωση ατυχήματος που υπεβλήΘη από τοντραυματισΘέντα στο Τζάννειο Νοσοκομείο Πειραιώς. Τηρούνται επακριβώς η σύνταξη και η ορΘογραφία του πρωτοτύπου.

ΔΗΛΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.


Είμαι ένας επαγγελματίας οικοδώμος. τη μέρα του ατυχήματος δούλευα στη σκεπή μιας εξοόροφης οικοδομής. Όταν τέλεψα τη δουλειά μου, είδα ότι μου περσέψανε κοντά στα 250 κιλά τούβλα, πάνω-κάτω. Αντί όμως να τα κατεβάσω από τη σκεπή με τα χέρια και από τη σκάλα και να με σαπισει το ανεβοκατέβασμα, είπα να τα βάλω σένα βαρέλι και να τα κατεβάσω με την τροχαλία που είχε πει ο μάστορας να βάλουμε από τα πριν στή σκεπή. Σπρώχνω λοιπόν το βαρέλι στο κενό και το γεμάω με τα 250 κιλά τούβλα πάνω-κάτω και κατεβαίνω στο δρόμο. Λύνω το σκοινί που κράταγε το βαρέλι και το κρατάω γερά για να κατεβάσω τα τούβλα σιγά-σιγά μη σπάσουνε και τα πληρώσω από την τσέπη μου. Όπως έγραψα και πιο πριν στο χαρτί που μου δώκατε ζυγίζω 55 κιλά αλλά είμαι γερός και τα χέρια μου σφίγγουνε σα τανάλιες, τόσα χρόνια στις οικοδομές. Αλλά παρόλαφτά μόλις έλυσα το σκοινί ξαφνιάστηκα απόνα δυνατό τράνταγμα τάχασα και κόλησε το μυαλό μου και ξέχασα να αμολύσω το σκοινί. Όπως καταλαβαίνετε ακόμα και άμα δεν έχετε δουλέψει σε οικοδομές απογιώΘηκα προς τα πάνω και άρχισα να ανεβαίνω γρήγορα παράλληλα με την οικοδομή. Στο τρίτο πάτωμα πάνω-κάτω τρακάρησα με το βαρέλι με τα τούβλα που κατέβαινε πιο γρήγορα απόσο εγώ ανέβαινα. Αυτός ο τράκος εξηγάει τα κατάγματα του κρανίου μου και στην ομοπλάτη μου. Αφού τράκαρα με το βαρέλι που κατέβαινε συνέχισα να ανεβαίνω αλλά πιο σιγά και έφτασα μέχρι πάνω στην κορφή της οικοδομής και τα δάχτυλα του δεξιού μου του χεριού που είχα πιάσει το σκοινί χωΘήκανε μέσα στην τροχαλία. Δεν λέω μουρλάΘηκα από τον πόνο αλλά είχα καταλάβει τι είχε γίνει και παρα που πόναγα δεν άφησα το σκοινί μη τυχόν και γκρεμιστώ από εκείψηλά. Εκείνη όμως τη στιγμή που κατάλαβα τι είχε γίνει το βαρέλι συγκρούστηκε με το πεζοδρόμιο κάτω στο δρόμο που είχε φτάσει και του φεύγει ο πάτος. χύνονται στο δρόμο τα τούβλα και το βαρέλι που άδειασε δεν ζυγιζε πάνω από 25 κιλά με τίποτα.Όπως καταλαβαίνετε ακόμα και άμα δεν έχετε δουλέψει σε οικοδομές εγώ που δεν είχε αφήσει ακόμη καΘόλου το σκοινί άρχισα να κατεβαίνω τώρα γρήγορα προς τα κάτω αλλά παράλληλα με την οικοδομή. Στο τρίτο πάτωμα πάνω-κάτω ξανατρακέρνω με το βαρέλι που ανέβαινε γρήγορα. Αυτός ο δεύτερος τράκος εξηγάειτα κατάγματα στους αστραγάλους και όλα τα χτυπήματα που έχω στα πόδια. Βέβαια ο δεύτερος τράκος είχε και ένα καλό αφού με φρενάρησε λίγο και έτσι δεν έπεσα με φόρα πάνω στο σωρό με τα τούβλα που είχανε χυΘεί στο πεζοδρόμιο και να πάΘαινα καμμιά ζημιά. Με λύπη μου σας πληροφορώ ότι μετά ξαπλωμένος κατάχαμα πάνω στα τούβλα και ακουνητοποιημένος από τον πόνο κοιτώντας το άδειο βαρέλι έξι πατώματα πάνω από το κεφάλι μου λιποθυμάω και αμολάω το σκοινί.Μετά δεν θυμάμαι τίποτα μέχρι που είδα τον κύριο γιατρό.

Καλό σας Σ/Κ και είθε να στρώσει ο καιρός να κάνουμε κανα μπάνιο

11 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Kαλύτερο κι από το κείμενο ακόμα, η γλώσσα! Πηγαία!!!

Anonymous said...

Μηπως ηρθε ο καιρος να ασχοληθουν με τις κατασκευες ανθρωποι που εχουν μια βασικη εκπαιδευση (σχετικη) και βασικες γνωσεις φυσικης? Ειναι επικινδυνη η εργασια σε αυτο το τομεα και καλο θα ηταν να γινει κατι επιτελους και να "καθαρισει" ο χωρος απο τους ασχετους,εργατες και κυριως
εργολαβους

Aurora* said...

Δεν ξέρω από ποια σκοπιά το είδατε αλλά διαβάζοντας το και οπτικοποιώντας το ενω το διάβαζα (Λουκι μαλλον με καταλαβαίνεις) πήγα να μείνω από τα γέλια. Στην κυριολεξία, κοκκίνησα, έβηχα κι έκανα διαλλειμα να συνέλθω πριν συνεχίσω.

nyctolouloudo said...

αυτό συμβαίνει όταν τα τούβλα παίζουν με τούβλα.

Aurora* said...

Nyctolouloudo φοβερή παρατήρηση!! :)))
και που να δεις και τι τουβλα ασχολούνται με μπετά. Πότε ερχεσαι?

nyctolouloudo said...

είπαμε...
δεξιά από την μέση του μήνα...
22, 23;

Aurora* said...

Νυκτολούλουδο, επομένως θα σε δω προς το τέλος Ιουλίου αφού μέχρι 17 θα γυρίζω στη Ευρώπη (θα ρθω και στα μέρη σου το γκρίζο φθινόπωρο)

insomnia#3 said...

δεν γίνεται , βρέ δεν γίνεται σου λέω ... μεσάνυχτα και κάτι ,να κοντεύω να κατουρηθώ από τα γέλια , κι όλα αυτά υπόκωφα και στην αρχή σιγά σιγα να έρχονται . Πέντε φορές το διάβασα και άλλες τόσες μού'χει φτάξει την διάθεση ...
ρε τι copy - paste που θα πέσει ...

Υστερόγραφον.

Το αρχικό κείμενο σχεδόν συναγωνίζεται το απίστευτο σχόλιο του ανώνυμου !!!

Φιλάκια

Aurora* said...

insomnia kagkelo 3, ευτυχώς που γέλασες.. οπως εγώ. Που πήγα να πάθω εγκεφαλικό στ΄αλήθεια. Από το γέλιο. Κι είχα απογοητευτεί που κανείς δεν έλεγε ότι γέλασε πολύ, μόνο εσύ. Φαντάσου οτι το σκανάρισα και το περασα OCR για να το έχω σε ηλεκτρονική μορφή.

Anonymous said...

insomnia διακρινω μια ειρωνικη διαθεση για το μηνυμα μου.Φυσικα ειναι κατι που το σεβομαι αλλα αν διαφωνεις θα ηθενα να δικαιολογησεις και τις δικες σου αποψεις.

Παντως ο τροπος που περιγραφει το ατυχημα δεν θυμιζει "ανεγκεφαλο" εργατη.Μηπως τελικα συμβαινει κατι αλλο?

Anonymous said...

...loipon filoi mou min trellaineste! To anekdotaki einai moufa-to eixa diavasei prin xronia se aggliki version. Sas dino kai to site XAXA...http://forums.film.com/showthread.php?t=15361