Wednesday 28 March 2007

Δεν έχει τίτλο

Παρατράβηξε η Παρασκευή μου, ούτε Μεγάλη να ήταν. Φώναζε και ο Αστεροειδής ότι είμαι τεμπέλα και πάω να βγάλω τη βδομάδα με ένα πόστ, είχαμε και εξελίξεις στο θέμα και στρώθηκα να γράψω αν και η μισή μου καρδιά στην Κίνα βρίσκεται.

Που λέτε, οι μυρωδιές που λέγαμε και που πολλούς είχαν αναστατώσει με την περιγραφή μου, έρχονταν από το ισόγειο. Στο ισόγειο μένουν δύο κυρίες από τις Φιλιππίνες, έρχονται σπάνια στο σπίτι τους και όταν έλθουν η πολυκατοικία αποκτά μυρωδιές εξωτικές. Πραγματικά οι αισθήσεις αναστατώνονται, ξεκινώντας από την όσφρηση. Άλλος λαός, άλλος πολιτισμός, άλλα ήθη κι έθιμα και φυσικά άλλη κουζίνα. Θες ότι μπορεί να ήμουν σε καμιά προηγούμενη ζωή μου από κείνα τα μέρη, θες γιατί οι αισθήσεις μου είναι χαλαρές και εύκολα ελευθερώνονται, θες γιατί εσχάτως τη βγάζω με τόστ, ότι θες πες, κάθε που μαγειρεύουν οι κυρίες εγώ υποφέρω και σκέφτομαι να πάω με ένα ταπεράκι να ζητήσω λίγο, δήθεν για γευσιγνωσία. Αλλά κωλώνω. Ε, γυφτιά μου φαίνεται. Και χορταίνω μόνο δια της οσφρήσεως. Αν μπορείτε να φανταστείτε τι μαρτύριο είναι αυτό, να χορταίνεις με την όσφρηση. Και δεν υπάρχει και σχετική παροιμία, φάτε μάτια ψάρια λέει, όχι μύτη.

Και μια και την έριξα την παροιμία, τι λέτε, πάμε παροιμίες? Να λέμε μία και ο επόμενος να βρίσκει μία με κοινά σημεία επαφής με την προηγούμενη.
Ναι θα πείτε, και όπως με το μήνυμα, αλλού αντ΄αλλού τα λέγατε.
Μη βαράτε βρε, μια ιδέα έριξα, ρίχνω και την παροιμία και κάντε ότι σας φωτίσει ο μεγαλοδύναμος.

«Χαιρέτα μου τον πλάτανο και Νικολό καρτέρει»


τα πλατανόφυλλα

18 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

"Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα", για να το συνδέσω με την παροιμία σου, τις μυρωδιές του άλλου ποστ, την πολυκατοικία και τις γειτόνισες και, προ παντός, με το κοκκινιστό, το κανελλάτο, που έχεις τάξει!!!

Aurora* said...

Προβλέψιμος είσαι!! Αυτή περίμενα από σένα. Ελα, πες μια άλλη τώρα να μας αλλάξεις ρότα

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

"Κάλλιο κάνε χωριό μ' έναν προβλέψιμο, παρά μ' έναν απρόβλεπτο" Λόγια παροιμία αυτή!!!

Aurora* said...

Που είναι ο Ναυαγός να μας πει πως λέει ο Πλάτωνας το χωριό όπως το εννοει ο Αστερ

Ναυαγός said...

aurora

Χωριό που φαίνεται, κολαούζο (ούτε καν της φιλοσοφίας) δε θέλει.

(Ξέρει αυτός για τον οποίο ομιλώ)

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Ναυαγέ, προς απάντησή σου, το χρήμα πολλοί εμίσησαν, την Βραζιλία ουδείς!
Είμαι πολύ απασχολημένος τώρα με τις Κρεολές, που μούκλεισε η Ζωή 20, για να σου πω κάτι περισσότερο - είναι και βράδυ τώρα εδώ!!!

Λούκι said...

Αφιερωμένο στις κυρίες του ισογείου:
" η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά " (μη χέσω...)

Αφιερωμένο σε σένα:
"θέλω ν΄αγιάσω και ο διάολος δεν μ΄αφήνει!!!!!!"

Και σε αυτούς που σου τι λένε:
"Δε με θέλεις μια οργιά, δε σε θέλω μια τριχιά "
και να συμπληρώσω, "αμ πως..."


Καλημέρα

takis said...

Εγω βλέπω ότι από τις λαχανιδοκαυλίδες ξεπέσαμε στα πλατανόφυλλα...ούτε καν φύλλα συκής....

ή "δουλειά δεν είχε ο διάβολος..."

(και αυτό κολλάει και στην οικοδέσποινα αλλά και στη Λούκι πριν...)

Aurora* said...

Ναυαγέ "τα όμορφα χωριά όμορφα καίγονται", δεν είναι παροιμία αλλά λέει για χωριά.


Λούκι, είσαι καταπληκτική με τις 3 παροιμίες σου. Ειδικά η τρίτη, που δεν την ήξερα θα γίνει σημαία μου. Βλέπεις έχω πολλές
αρνήσεις.


Οπως πχ του Αστερ που ενώ θέλει κοκκινιστό πάειμε κρεολές. Τι είναι η σπεσιαλιτε εκει κάτω Αστερ? Σε ταϊζουν καλά?

Τάκη μου, τα φύλλα συκής εν οίκω και ουχί εν δήμω.

Λούκι said...

@Aurora,
έτσι, έτσι



@Takis,
γιατί καλέ κύριε;
Που και να με γνωρίσετε...τι έχετε να πείτε!


Καλημερούδια

Anonymous said...

aurora μην προβληματίζεσαι με τον Αστερ "παλιός γάϊδαρος , νέα περπατησιά δεν μαθαίνει"....
άσε που "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια"...

Τώρα βέβαια εγώ συχνά-πυκνά αναρωτιέμαι (το έχω αυτό το άτιμο...να αναρωτιέμαι δηλαδή...)
"Ο γυαλός είναι στραβός ή στραβά αρμενίζουμε?"
Ο ναυαγός να μας πεί ως ειδήμων...αν και τώρα που το σκέφτομαι μια χαρά ταιριάζει και στο ποστ του αστεροειδή...

Άσχετο. Πήγαινε με ταπεράκι και ζήτα τους...Πολύ θα το ευχαριστηθούν!!!! Αρκεί να καταλάβουν τι ζητάς... χα χα χα

Ντεφι said...

να σου στείλω κανένα ωραίο κρασάκι να τους το πας για να ανταποδώσουν με καλούδια εξωτικά και μοσχομυρωδάτα ;;;
ε; ε;

Aurora* said...

Λιβάνα σωστή, "τον αράπη κι αν τον πλαίνεις το σαπούνι σου χαλάς".

Ντέφι, "όποιος δε θέλει να ζημώσει 10 μέρες κοσκινίζει" και για λέγε καμιά καλή σοδειά να πιώ στην υγεία σου.

Λιβάνα λέω να πάω να ζητήσω δήθεν συνταγές. Και να δοκιμάζω, πάλι δήθεν, αν μου αρέσει και μετά να το φτιάχνω. Φάτε μάτια ψάρια δηλαδή και κοιλιά περίδρομο.

Φίλοι, στην Κίνα τι πίνουν? Γυφτάκι για λέγε (αμα τη επιστροφή σου από την Εσπερίαν)

Ντεφι said...

Κτήμα Άλφα Κόκκινο 2001
στην υγειά σου κοπελάρα μου!

Aurora* said...

@Ντεφι (γίναμε)

Έχεις πιει ΤΡΙΛΟΓΙΑ? λενε ότι είναι ότι καλύτερο ελληνικό, χρονιά δεν ξέρω. Τωρα το Πάσχα θα πάω να παρω από το οινοποιείο.

Anonymous said...

aurora "Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα" στην περίπτωση που δεν σου ανοίξει κανείς....

Όνομαστή η σαμπάνια της Κίνας...χα χα χα χα χα χα...τυχερούλα....

Aurora* said...

Δεν ξέρω Λιβάνα αν είναι ξακουστή αλλά εγώ βρήκα στο Πεκίνο (να ναι καλα το νετ) έλληνα μηχανικό της σειράς μου και θα αναλάβει να μου τα μάθει όλα. Στη Σαγκάη δεν αποκρίθηκε ακόμα ένας έλληνας εκεί αλλά ελπίζω.

Τρέχω να παρω χάρτες κι άλλα εργαλεία (πυξίδα μου δώρησε κάποιος) να βρίσκω το δρόμο μου.

takis said...

Λουκι
Εννοούσα το "διάβολος" σαν συνέχεια στη δική σου παροιμία περί διαβόλου....όχι οτι δεν εχεις να κάνεις και τίποτα!...σε φαντάζομαι αρκετά πολυάσχολη

Ουφ , τέλος πάντων ..με τις παροιμίες...