Friday 23 March 2007

Παρασκευή again


Σήμερα είναι Παρασκευή και ως γνωστόν τις Παρασκευές αντιμετωπίζω πρόβλημα. Έτσι δεν έχει κείμενο, μια καλή φωτογραφία θα ψάξω να βρω μέσα στο πισι μου και μετά θ’ αναζητήσω τα σχόλια σας. Τα οποία, ως γνωστόν από αλλού ξεκινάνε κι αλλού πάνε, γι αυτό δεν πολυστενοχωριέμαι, θα μου τα φτιάξετε εσείς το κέφι. Μήπως στο προηγούμενο, με εξαίρεση κανα δυο για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα, άφησε κανείς μήνυμα? Μπουρ μπουρ σχόλια, καλά ηταν.
Κι όχι τίποτα άλλο, έτσι που είμαι άνευ θέματος, δε μπορώ να ισχυριστώ μετά, όπως ένας κοινός μας φίλος, ότι μου πηδάτε το ποστ.

κινητός αγρός


ΥΓ. Λέω να αρχίσω δίαιτα, μη με πάρει Δευτέρα. Οπότε με ρέγουλα τα κρασιά και οι μπύρες. Κι αν δω αποτέλεσμα θα σας το ανακοινώσω το χαρμόσυνο.

40 comments:

nyctolouloudo said...

κοίτα να δεις...
άλλη φορά εάν δεν έχεις τι να κάνεις το ΠΣΚ πάρε την easy jet από την Αθήνα και πετάξου μέχρι το Βερολίνο...θα έχουμε πολλά να κάνουμε!

Aurora* said...

Υπέροχη πρόταση και σ΄ευχαριστω πολυ πολύ. Αλλωστε έχω αφήσει στο αεροδρόμιο εκεί κάτι χάντρες όταν έσπασε το κολιέ μου...κι αυτές χοροπηδούσαν στο πάτωμα. Δεν τις μάζεψα όλες. Ευκαιρία να ρθω να ψαξω

takis said...

Επειδή άργισα στο πάρτυ στου άλλου φίλου...είχατε τελειώσει τα κρασιά και τις μπύρες (μία τελευταία πρόλαβα, ας ειναι καλά ο Τυχάρπαστος...) τώρα θα σας περιμένω στη γωνία....
Θα κάνω σχόλιο μόλις ξεκινήσει το πήδημα του ποστ...

Υ.Γ. Αναρωτιέμαι τι μπορεί να κάνει κάποιος στο Βερολίνο...(απο τη ζήλεια μου τα λέω...)

Ναυαγός said...

Ε ρε και νά ταν το φορτίο στο μοτοσακό χασισάκι μυρωδάτο, να δείτε για πότε πηδιέται και αυτό το ποστ!

Aurora* said...

Takis στο Βερολίνο μπορεί να κάνει βόλτες. Είναι τεράστια πόλη, μπες στο google earth να τη δεις. ισως βέβαια και να βρω τις πορτοκαλί γυάλινες χάντρες μου.

Ναυγέ, για να λες το μηχανάκι μοτοσακό, σε κόβω για μεγαλύτερο. Πάντως από καλή περιοχή προέρχεται το χορτάρι. Από την καλύτερη μη σου πω. Κατάλαβες τωρα εσυ

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τάκη, μη περιμένεις και χάνεις χρόνο, βρε... Βουρ!..
Τόχουμε αποδείξει ότι στα πηδήματα (των ποστ) είμαστε πολύ καταφερτζήδες όλοι μας!!!

Aurora* said...

Ναι μονο των ποστς, γιατι αν δουμε τι κάνουν οι αντρες της Εθνικης αυτή τη στιγμη... φίδι που μας έφαγε

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Αουρόρα, άστους αυτούς... αθλητές ΚΑΙ πηδηχτούληδες σπάνιο.. Δεν τους αφήνει ο προπονητής!.

Aurora* said...

Βρε Αστερο.. Κυριακάτικα με τα κοκόρια? δεν ειχες να κανεις κατι να σε κρατησει πολύ στο κρεβατι?

david santos said...

Thak,s for you work and have a good weekend

Aurora* said...

Κι ειχα αρχίσει να ανησυχώ που ο Σαντος είχε εξαφανιστεί από παντού. Ουφ.. ησύχασα, ειναι σωος και αβλαβής, να καταλάβαινε και τι λέμε. Γυφτάκιείναισίγουρο ότι δεν ξέρει ελληνικά ε?

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Αφού με ξέρεις, τι παίζεις με τον πόνο μου, ε;

Aurora* said...

Εγω δεν γνωρίζω τίποτα. Ασε μη μπλέξω με τις θαυμαστριές σου και βρω το μπελά μου. Απλώς, όποιος ξυπνάει πρωί, δεν πέρασε καλά τη νύχτα, χα.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μπορεί και να μη έχει κοιμηθεί διόλου, όμως, όλη νύχτα από την καλοπέραση... Να!!!

Anonymous said...

Και στις 7 το πρωι θα χαζεύει τα μπλογκ, από την καλοπέραση. αχα!!!

Alkyoni said...

ο ναυαγός με ΣΟΚΑΡΕ!!!!!!!!

Ναυαγός said...

Δηλαδή Alkyoni αν έλεγα την αλήθεια ότι ο τύπος κουβαλάει λαχανίδες (λαχανίδες = "καύλοι" στην αρχαία ελληνική), υπήρχε περίπτωση να μη σας σοκάρω ή το ποστ θα πηδιόταν λιγότερο;

:)))) Συγχωρέστε μου τον αυθορμητισμό, αλλά είχα αποφασίσει να κάνω αυτό τον συνειρμό σε όποιον έπεφτε στην παγίδα να με σχολιάσει.

Η στιχομυθία Αστεροειδή - Aurora ήταν από μόνη της πολύ προχώ- και δε σήκωνε κι άλλο.

takis said...

Ομολογώ ότι 1η φορά ακούω τις "καύλους" να τις αποκαλούν λαχανίδες...εκτος αν ειναι εποχιακές οι καυ...συγνώμη οι λαχανίδες ήθελα να πω.

Αλκυόνη, μη δίνεις σημασία....το πασχαλινό τραπέζι που ετοιμάζει η οικοδέποινα Aurora θα περιέχει όλα τα εποχιακά καλούδια..

Aurora* said...

Να σας χαρώ...Αλκυόνη μου, δεν το περίμενα να σας σοκάρει. Εδώ ολόκληρος Νομάρχης βγηκε και είπε οτι έχουμε το καλύτερο.

Κι εσεις Ναυαγέ, τι προχώ έχει μια κουβέντα 50ρηδων? Βλέπεις εμεις δεν είμαστε όλο λόγια, κάπου κάπου κάνουμε κι εργα.

Τάκη, ποιο τραπέζι? αυτο που θα μου κάνεις? Εγω δεν προφταίνω, ετοιμάζομαι για την Κίνα.

Μεθυσμένα Χρώματα.. μετά το Πάσχα θα με βρεις στο Πεκινο, όχι εκει που λεγαμε.

Κατα το Σεπτέμβρη θα σκάσω μυτη για Βερολίνο, αλλα έχουμε καιρο.

Aurora* said...

Ναυαγέ, θέλω reference να επιβεβαβιώσω τις λαχανίδες.

Πάντως πήγα να σκοτωθώ για να βγάλω τη φωτογραφία. Ετρεχε ο ατιμος και οδηγούσα, μέσα από το αμάξι είναι βγαλμένη. Με το ένα χέρι να βρω μηχανή, να ρυθμίσω ταχύτητα και να νετάρω, ισα που δεν τον σκότωσα

Ναυαγός said...

Aurora

Μη με βάζετε τώρα να τρέχω και να ψάχνω. Καύλος είναι το κοτσάνι από τα ζαρζαβατικά και κατ' επέκταση έφτασε να σημαίνει και αιχμηρό αντικείμενο ή αντίστοιχο πολιορκητικό μηχάνημα, που πάλι κατ' επέκταση έφτασε να σημαίνει....

Στον Πλάτωνα αναφέρεται ως είδος κοτσανάτου λαχανικού μάλλον, το οποίο δεν ξέρουμε ακριβώς ποιο είναι γιατί παρά τα όσα ψευδώς λέγονται η Βέφα Αλεξιάδου δεν είχε γεννηθεί τότε για να μας το επιβεβαιώσει.

The reference is me.

Aurora* said...

Ναυαγέ
Επειδή μου ακούγεται λογικό, το δέχομαι.
Ακου όμως τροπή που πήραν τα πράγματα, με τις λαχανίδες εννοώ, το μπλόγκ κατά κει πήγαινε ούτως ή άλλως.

Είδες για να έχει διαβάσει Πλάτωνα ο άνθρωπος τι ξέρει.

Σε παρακαλώ κόψε τον πληθυντικό, δεν ειμαι καμιά γριούλα.

takis said...

Τώρα πως απο τα ζαρζαβατικά φθάσαμε στο "πολιορκητικό μηχάνημα" και κατ'επέκταση ...ακου "πολιορκητικό μηχάνημα"... για να διαρρήξει τις ανοιχτές θύρες ? ίσως...

Η οικοδέσποινα μας εχει τρελλάνει με τα ταξίδια της ..Κίνες, Βερολίνα...αναρωτιέμαι αν δουλεύει καθόλου....

Anonymous said...

Μια χαρά δουλειά κάνεις αφού μπορείς να ταξιδεύεις τόσο πολύ!!!
Και εγώ μαζί σου aurora...με τη σκέψη!
Και άσε τις δίαιτες! Άσε που η καλύτερη και ποιό αποτελεσματική δίαιτα αρχίζει πάντα από...αύριο!
Παρεπιπτόντως το δικό σου ονοματάκι από που το εμπνεύστηκες?

Aurora* said...

Τάκη, σου απάντησε η Λιβανα, υπάρχουν και δουλειές με ταξίδια, πως λέμε "ο μπαμπας λείπει ταξίδι για δουλειες", ακριβώς το αντίθετο.

Λιβάνα, αν πατήσεις το google θα ανακαλύψεις το φαινόμενο από όπου πήρα το όνομα μου και δεν θα χάσεις, στο υπόσχομαι.

Προς όλους: έτσι θα γίνεται εδω από την πόλη έρχομαι και στην κορυφή κανέλα

Anonymous said...

χα χα λοιπόν ...μου αρέσει που δεν δίνεις "μασημένη" τροφή, αλλά έναυσμα για έρευνα και γνώση....
θα το κυττάξω λοιπόν...

nyctolouloudo said...

το Πεκίνο, μου είναι λίγο μακρυά για ένα μονοήμερο τριπάκι...και δεν έχω ξεσκονίσει ακόμα τα Κινέζικα καλά...
το Σεπτέμβρη εγώ θα ταξιδεύω στην Μεσόγειο....
Νοέμβρη θα γυρίσω στο Βερολίνο...!

πσ, το χόρτο Αλαγονίας είναι;

Ντεφι said...

ζυγιστήκατε μήπως καλή μου ;;;

Aurora* said...

Χάλια μου το κάνατε το ηθικό. Υπό το μηδέν.
Πρώτη η κυρία μεθυσμένη που θα τριγυρνά στη Μεσόγειο 2 μήνες. Νά 'ξερες πόσο ζηλεύω.
Και έρχεται το Ντέφι καιμε αποτελειώνει. Ναι κυρία μου ζυγίστηκα και η εν πολλαις αμαρτιες κλπ ζυγαριά μου δεν κατέβηκε και είμαι ετοιμη να τη σπάσω αν κι αυριο επιμένει. Ηταν δηλαδή ανάγκη να μου θυμίσεις ότι έχω άχρηστη ζυγαριά?

σνιφφφφφφφφφφφφ

Aurora* said...

...και όλα αυτά εκεί που είχα χαρεί που η Λιβανα εκτίμησε το γεγονός ότι δεν παρέχω μασημένη τροφή, απλώς ευκολομάσητη.

Πυθαγόρας Σάμιος said...

Τέσσερεις μέρες περίμενα το χαρμόσυνο αλλά δεν...
εμ, με τόσες λαχανίδες, πως ν'αδυνατίσεις;
Παράτα τα, πιάσε δυο μπύρες ;)

(αν και νομίζω ότι αν η μισή σου καρδιά είναι εδώ, η άλλη μισή ...)

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Χαίρομαι που παρ' ότι έχω λείψει λίγο οι καύ... καλά κρατούν και το post ενός ακόμα σοβαρού blog πηδιέται κανονικά και με τους Νόμους (του Πλάτωνα)... Διότι, όπως πολύ καλά γνωρίζει ο Nαυαγός, το θέμα δεν είναι να πηδάς κάτι ξερά και στεγνά, αλλά με μια essence φιλοσοφίας... για να σου ξανάρθει και να σου ξανάρθει!!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Πιάσαμε Τετάρτη πια... καιρός να γράψεις κάτι σε "Τετάρτη again"...

Aurora* said...

Τώρα που να εύρω λόγια να απαντήσω αφ΄ενός στο Domingo που θα με κάνει να πέσω στα αγγούρια αφού οι λαχανίδες παχαίνουν και αφ΄ετέρου στον υψηλού φιλοσοφικού περιεχομένου σχολιασμό του Αστεροειδούς.

Καλά, εδω δεν είναι μπλογκ, είναι βήμα υψηλής λαχανιδοφιλοσοφίας. και να σκεφτεί κανείς ότι το πήδημα άρχισε με το που σοκαρίστηκε η Αλκυόνη. Η οποία, ειρίσθω εν παρόδω (τι το θες κυρα μου aurora το αρχαίο αφού από ορθογραφία χωλαίνεις, ένα πρακτικο τελείωσες) έχει εξαφανιστεί. Ελπίζω να μη μου την τρομάξατε.

Aurora* said...

Κάτσε καλέ Αστερο να βρώ χρόνο. Και τι βλέπω? ξενυχτας περιπλανόμενος και επισκεπτόμενος ξένα σπίτια? Στο κρεβάτι γρήγορα!!!

Aurora* said...

Κατέβηκεεεεεεεεεεεεεεεεεε, μα φυσικά η ζυγαριά, τι άλλο κατεβαίνοντας θα με χαροποιούσε τόσο?
Μέχρι η Ντεφι και ο Ντομιγκο ανησυχούσαν, εγω να δείτε.
Κερνάω, πιάσε 20 σφηνάκια μπάρμαν!!!

nyctolouloudo said...

ενώ με 20 σφηνάκια άλλα κατεβαίνουν στα τάρταρα άλλα χρειάζονται 20 σφηνάρες για να αναχωρήσουν και να ανέβουν σαν αετοί στους αιθέρες...και άλλα καλά παιδιά για να ξεχάσουν τον φόβο του μεγάλου ύψους...

δώστα μου όλα για να ξεχάσω τις 3 ώρες....

υγ, κατέβηκε; είσαι σίγουρη;
μήπως χάλασε;

Aurora* said...

Εμ θα σε δω τη Μ. Τετάρτη και θα σου εξηγήσω, που θα πεις οτι χάλασε με τόσα χόρτα που εφαγα. Κι ελεγα πρωι πρωι 1 σφηνάκι ο καθένας, εσυ όλα μαζι για ενα τόοοοσο μικρό ταξιδάκι? Εγω που θα πετάω τόσες ώρες βρες? τι να πιω? κρασοβάρελο ολόκληρο?

nyctolouloudo said...

οκ !!! την Μ Τετάρτη!!!



αλήθεια τι πίνουν οι Κινέζοι;

Aurora* said...

Στα εν Ελλάδι Κινέζικα σερβίρουν τσάι οι ξενέρωτοι. Εκεί θα ρωτήσω το Γυφτάκι που έχει πάει.