Friday 23 February 2007

Παρασκευή γαμώτο!!!

Αύριο δυστυχώς είναι Παρασκευή. Γιατί δυστυχώς? Γιατί εδω και πολλές Παρασκευές δεν έχω να προγραμματίσω τίποτα, δεν έχω πολλή δουλειά ώστε να θέλω να μείνω να δουλέψω... και δεν έχω καμία πρόταση για τίποτα, στις δε δικές μου προτάσεις εισπράττω ένα ξεκάθαρο όχι.
Μερικές φορές το όχι αργεί να έρθει κι αυτό είναι χειρότερο, με σκοτώνει. Ελπίζω, κι όταν έρχεται Πέμπτη βράδυ, τα παίρνω γιατί δήθεν θα είχα καλέσει άλλη παρέα, που όμως ξέρω ότι κι αυτή όχι θα έλεγε, όπως κάτι χρόνια τώρα.
Μισώ τις Παρασκευές εδώ και πολλά χρόνια. Τις μισώ όπως όταν ημουν μικρή τ απογεύματα της Κυριακής. Χωρίς τηλεόραση, με το ράδιο αποκλειστικά στα αθλητικά που δονούσε τον πατέρα η φωνή του Διακογιάννη. Κι επειτα, μετά τo Ουέμπλευ, ήρθε η τηλεόραση και η Κυριακή απόγευμα έγινε ακόμα πιο ανυπόφορη, η τηλεόραση βλέπεις τον καθήλωνε τον πατέρα στο σαλόνι, με το ράδιο ήταν καλύτερα, το άκουγε σε οποιοδήποτε δωμάτι0.
Πέρασαν χρόνια για να πάψω να μισώ τ΄απόγευμα της Κυριακής. Νομίζω ήταν όταν έφυγα από το σπίτι, ναι, δε θυμάμαι όσο ήμουν εκεί να είχαμε δεύτερη τηλεόραση. Για χρόνια περίμενα την Παρασκευή, έπαιρνα παιδί, καναρίνι στο κλουβί, πέρναγα από το σύζυγο, τον έβαζα στ΄αμαξι και μη μας είδατε, στην εξοχή.
Λατρεύω την εξοχή, με ήλιο. Φωτοσυνθέτω, ίσως να ήμουν φυτό κάποτε. Αλλά ξέφυγα.. για τις Παρασκευές έλεγα.
Οταν έχω πολλή δουλειά , μ αρεσει η Παρασκευή, ειναι παραγωγικό το Σαββατοκύριακο. Με στολή ύπνου όλη μέρα, βγάζω δουλειά μπόλικη. Δουλεύω όλη τη νύχτα χωρίς το άγχος του πρωινού (λέμε τωρα) ξυπνήματος.
Μήπως τελικά πρέπει να με δει κανας γιατρός? Αναμένω προτάσεις και θα πράξω ότι η πλειονότητα (ή μήπως η πλειοψηφία αφού θα ψηφίσετε?) αποφασίσει.
Αντε, καληνυχτα σας.

7 comments:

takis said...

Εφτασα εδώ διαβάζοντας το σχόλιο σου στη switch off..
και πέφτω επάνω στο σχόλιο της Παρασκευής!...
Πιστεύω ότι κείμενο σαν αυτό κρύβει πιο μεγάλη ένταση από κάτι άλλα βαθυστόχαστα γραπτά γεμάτα "ανησυχία και προβληματισμούς ντυμένους με όμορφες λέξεις"
Λες ότι εισπράττεις οχι στις δικές σου προτάσεις και οτι δεν έχεις προτάσεις για τίποτα...μήπως εχεις και εσύ ευθύνη για αυτό? Λέω μήπως, δεν σε ξέρω.
Απο την άλλη, πολύ μαύρα τα περιγράφεις, μήπως υπερβάλλεις?
Εκτος απο τα κοινότυπα που εχει να κάνει κάποιος π.χ.να δει φίλους (εννοώ να οργανώσει συγκέντρωση φίλων, εστω 2-3 άτομα) να πάει σινεμά , θέατρο, να ακούσει μουσική ...υπάρχουν και πιο extreme
σπόρ! π.χ.εγώ λατρεύω την εξοχή (βουνά κυρίως)με η χωρίς ήλιο , με ομίχλη η βροχή...και φροντίζω να το ζω .
Πιστεύω οτι απαντήσεις στο "θέμα" της Παρασκευής υπάρχουν (αρκεί να θελήσουμε να τις βρούμε) αλλα όταν λες οτι σου αρέσει η Παρασκευή οταν εχεις πολλή δουλειά, τότε φοβάμαι έδωσες την απάντηση μόνη σου!
Συγνώμη για τη πολυλογία( ειναι και η πρώτη φορά στο σπίτι σου!..)

Aurora* said...

@takis. Ισως δεν έγινα σαφής. Η πρόταση που περιμενω ή αρνούνται, είναι για φυγή. Εχω πράγματα να κάνω στην πόλη. Δεν με γεμίζουν, να πάω στο εξοχικό με παρέα θέλω. Να ακούσω τη σιωπή της νύχτας, να δω τ΄ αστέρια. Να ακούσω τους ήχους του ξύλου που καίγεται στο τζάκι. Γιατί δεν πάω μόνη? Στη μέση του πουθενά ακόμα κι ένας άντρας μόνος θα φοβόταν. Χρόνια που διάγουμε. Πριν 20, σίγουρα δεν κινδύνευα.
Την πολυλογία τη χρειάζομαι ώστε να μην μονολογώ, ξέρεις συχαίνομαι τους μονόλογους εκτός εκείνου που έγραψε ο Ζισκίντ, "το κονταμπάσσο".
Το ποστ που θα ανεβάσω σε λίγο απαντά στα περι βαθυστόχαστων κλπ. με πέτυχες την ώρα της συγγραφής.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μήπως άμα δοκιμάζατε την μέθοδο ΚΣ, και πατούσατε το "reply all" να βρισκόσασταν ξαφνικά στην συνέχεια με περισσότερες πιθανότητες για "ναι" στις προτάσεις σας;
Για παρηγοριά, πάντως, επιτρέψτε μου, πάντως, να σας πω ότι ΟΥΤΕ κι εγώ βρίσκω παρέα εύκολα για το εξοχικό τον χειμώνα!!!

Υ.Γ. : Καλώς σας βρίσκω και μη έχετε ενδοιασμούς! Στην αρχή όλοι άγουροι, αδαείς και μαγκωμένοι είμαστε με το blogging. Σιγά - σιγά παίρνουμε αέρα, του παίρνουμε το κολάι και μας γίνεται χούι...

Aurora* said...

Μα αγαπητέ μου, για να κάνω reply all πρέπει να υπάρχει ώχλησις που λέτε κι εσείς οι νομικοί. Η έστω παρενόχλησις :))). Δηλαδή λέτε ότι το καλοκαίρι βρίσκετε παρέα? Αντε, ένα χειμώνα ακόμα ραγιάδες ραγιάδες (του gazon).

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τα εξοχικά γίνονται αιφνιδίως δημοφιλή το Καλοκαίρι - μη μου πείτε ότι δεν το ξέρετε ή ότι δεν τόχετε παρατηρήσει...
;-)

Aurora* said...

@asteroid
Εχω μια ιδέα, να οργανωθούμε οι έχοντες εξοχικό και εκ περιτροπής να κάνουμε γύρα τα σπίτα μας ανά άτομα όσα η χωρητικότητα του κάθε σπιτιού. Πως τη βρίσκετε? Την ιδέα εννοώ.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Εγώ, ως δηλωμένος φιλόξενος, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω...
Επίσης, θα συμφωνήσουν και οι τυχόν μη έχοντες εξοχικά!
;-))