Wednesday 28 February 2007

γύρω-γύρω ολοι, στην μέση τα 50

-
-
-


Σε παραδίπλα blog, τώρα πόσο δίπλα θα σας γελάσω, αλφαβητικά τουλάχιστον κοντά είμαστε, άνοιξε μεγάλη συζήτηση για τα ±50. Με απασχόλησε το θέμα και λέω να το συνεχίσουμε εδώ, εκεί σχολίαζα και χαιρόμουν το παιγνίδι. Ένα ερώτημα είναι γιατί δεν είμαστε καταναλωτικός στόχος οι άνθρωποι πέριξ των 50. Θα απαντήσω παίρνοντας ως παράδειγμα εμένα. Τι κατανάλωση να κάνω εγώ μια γυναίκα που κάνω γύρους γύρω από τα 50? Οχι οτι δεν έχω ανάγκες, προσέξτε, απλώς τις έχω ήδη ικανοποιήσει.
Κι εξηγούμαι. Θα αγοράσω πράγματα για το σπίτι? Δεν υπάρχει ηλεκτρική μεγαλο- και μικρο- συσκευή που να μην την έχω, μερικές βέβαια εις διπλούν αφού υπάρχει και το εξοχικό που λέγαμε. Λευκά είδη? Ξεχειλίζουν τα ντουλάπια γιατί τους έχω και μια αδυναμία όλο κάτι νέο να πάρω, όπως και ποτήρια. Σε λίγο στο πάτωμα θα τα στοιβάζω, δωσ’ μου εμένα ποτήρια και πάρε μου την ψυχή. Ναι αλλά γεμίσαμε, δεν θα πάρουμε άλλο. Gadgets? Απ΄ όλα, πολύ περισσότερα φαντάζομαι ο αντρικός πληθυσμός αυτής της ηλικίας. Εξόδους? Τα ξέρουμε δα τα στέκια, εγώ εδώ που είμαι εκτός των τειχών και ξέρω τι γίνεται μέσα στα τείχη. Επομένως το λογικό συμπέρασμα είναι ότι ή είσαι επιτυχημένος και έχει εκπληρώσει όλες τις ανάγκες σου ή αποτυχημένος οπότε δεν έχει χρήματα και δεν είσαι το target group των διαφημιστών.
Κι επειδή ακριβώς έχουμε εκπληρώσει όλες τις υλικές ανάγκες, ζούμε για τη ζωή. Ναι φίλοι μου, είναι πολύ όμορφο να ζεις και να δουλεύεις επειδή σου αρέσει κι όχι γιατί πρέπει να πάρεις κάτι. Έπειτα, καθώς βλέπουμε στα reunion να μικραίνει ο αριθμός των συμμετεχόντων, καταλαβαίνουμε την αξία της ζωής και της δίνουμε και καταλαβαίνει και αυτής. Είμαι πολύ πιο κεφάτη και γεμάτη ζωή από τα 35 μου, σας διαβεβαιώ. Κι έχω τη δυνατότητα να κάνω σχεδόν ότι μου αρέσει. Η κριτική δε με νοιάζει γιατί έχω να αντιγυρίσω πράξεις κι όχι λόγια. Χαίρομαι τα χρόνια μου και είμαι πιο ευτυχισμένη από πριν.
Και δε σκέφτομαι ούτε χοληστερίνες, ουτε πρεσβυωπίες, ούτε ισχυαλγίες. Οτι σκέφτεσαι και φοβάσαι το προκαλείς.
Από σήμερα λοιπόν κυρήσσω επανάσταση με τη βοήθεια του Asteroid και του Πεζού Λόγου και στέλνω αγωνιστικό κάλεσμα στους πέριξ των 50 να χαρούμε όλοι μαζι τη ΖΩΗ.

Βοηθείστε συνομήλικοι να το αναλύσουμε σφαιρικώς με σχόλια γιατί χανόμαστε.
ΥΓ. Δείτε αυτά για την μεθαυριανή εκλειψη σελήνης

39 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Θεωρητικά, έχεις δίκηο!
Παρ' όλ' αυτά, πολλοί - και οπωσδήποτε εγώ - εξακολουθούμε να είμαστε άκρως καταναλωτικά όντα. Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνω, αλλά πάντα βρίσκω κάτι να αγοράσω : κάτι καλύτερο, κάτι μεγαλύτερο, κάτι ωραιότερο ή, εν πάση περιπτώσει, πιο κοντά στα διαρκώς μεταβαλλόμενα πρότυπα ωραιότητας. Εκτός αυτών, η ευφυέστατη πρακτική των δισκογραφικών εταιρειών να επιδίδονται σε διαρκές repackaging των παραγωγών τους - και δη των παλαιών, που απευθύνονται σε ηλικίες λίγο πριν - λίγο μετά τα 50, με έχει κάνει Νο 1 καταναλωτή και θύμα.
Τα σπίτια μας αναδιαμορφώνονται διαρκώς, με βάση τα καινούρια μας γούστα ή τα γούστα των παιδιών μας, που πληρώνουμε, όμως, εμείς, ή με βάση τις νέες ανάγκες, που ανακαλύπτουμε!!!
Νομίζω, υπάρχει καταναλωτική δυναμική και στους 50+... κάποιος πρέπει να την εκμεταλλευθεί δυναμικά, όμως...

Aurora* said...

Α, εσυ δε συμφέρεις να σε τρέφει καμιά. Γι αυτό με ήθελες αμισθί στο blog σου, για να τα τρως σε δίσκους. Και μετά λένε τις γυναίκες καταναλώτριες. Δεν θα σε είχαν υπόψη!! Για μένα μπορεί να φταίει και το ζώδιο, που έτσι κι εχω κάτι δεν το αποχωρίζομαι με τίποτα. Όσο φτηνό κι αν είναι. Μόνο τα φθαρμένα δε θέλω, αντικείμενα, ιδέες, μυαλά, ψυχές.

ο δείμος του πολίτη said...

Θα συμφωνήσω με τον αστεροειδή. Σαφώς και όλοι έχουν ανάγκες. Και μόνο ότι τα έξοδα του σπιτιού δε σταματούν ποτέ φτάνει. Και μόνο τα απορριπαντικά και τα ρούχα σου είναι αρκετά για να σε κάνουν στόχο. Θα έλεγα ότι σκέφτεσαι και για την οικογένεια και για καταναλωτικά αγαθά. Μία γιγαντοθόνη χθες, μία φωτογραφική μηχανή των 15 Μp αύριο είναι αρκετά για να κάνουν στόχο διαφημιστών κι εταιρειών.

Άσε με τέτοιο ύφος θεωρώ ότι υποβιβάζεις τις ανάγκες διαβίωσης και τις καναταλωτικές του homo catanaloticus.

Ένας 34χρονος.

Aurora* said...

Δείμε μου..είσαι μικρός ακόμα (το γλίτωσες το "είσαι νινι ακόμα", δεν θα αλλάξω τωρα απορρυπαντικό, ουτε άρωμα. Και 10 παλτά εχω στην ντουλάπα, άσε τσάντες όλων των αποχρώσεων. Και πριν παρω την ψηφιακή, θα μελέτησω τεχνικά στοιχεία, δεν θα δω διαφημίσεις. Εκεί είναι η διαφορά, ως στόχος των διαφημίσεων δεν μας πείθουν γαιτί έχουμε παγειωμένες συνήθειες και ελάχιστες νέες ανάγκες. Δεν ειπα δεν ξοδεύομε, λες να μένει τίποτα στην άκρη? Τα χαλάμε για άλλα πραγματα πιστευω. Που δεν προωθούνται από ΚΛΙΚ και ΝΙΤΡΟ.

Anonymous said...

Δεν αντέχω στον πειρασμό να πω ότι όλοι εμείς στα 50 συν ή πλην, διανύουμε την καλύτερη περίοδο της ζωής μας. Κατασταλαγμένοι συναισθηματικά αφού τα έχουμε βρει με τον εαυτό μας, με εμπειρίες ένα σωρό, ξέρουμε πλέον τι είναι η ζωή (μια φάρσα και τίποτ' άλλο!) και την απολαμβάνουμε......ξοδεύοντας! Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι δεν αποτελούμε στόχο των διαφημιστών, αφού υποτίθεται είμαστε οικονομικώς τακτοποιημένοι. Σε ποιούς νομίζεις ότι απευθύνονται οι διαφημίσεις των πολυτελών αυτοκινήτων; Όχι βέβαια στους ανώριμους τριανταπεντάρηδες!
Μετά, είναι και αυτή ρημάδα η τεχνολογία που προχωράει με άλματα. Άνθρωποι της γενιάς μας είναι αυτοί που αγοράζουν πρώτοι τα νέα προιόντα της και όχι οι πιτσιρικάδες! Άρα είμαστε στόχος σίγουρα των διαφημιστών, ιδιαίτερα εμείς οι εκπρόσωποι του δήθεν ισχυρού φίλου!
Ξοδεύω, άρα υπάρχω! Ζήτω λοιπόν οι 50+.....!

Aurora* said...

Λοιπον, αν συνεχίσετε έτσι, νομιζω θα τον πείσετε τον εκδότη να βγάλει κάτι και για μας. Και δεν θα μας έχει στη γωνία και δεν θα διαμαρτύρεται ο Αστεροειδής. Εγω τι να σας πω? Λυπάμαι Ρικ μου που δεν σας γνωρίζω, διότι κι εγω ομοίως χαίρομαι τη ζωή μου. Βέβαια, τα πιπίνια έχουν ήδη αναγνωρίσει την αγοραστική δύναμη των 50+, αλλά για προιόντα πιπινίων.

Ναυαγός said...

Ζήτω, λοιπόν, το επαναστατικό κίνημα των πενηντάρηδων. Ζήτω η μοναδική ηλικιακή κατηγορία που έχει τις δυνάμεις και τα κότσια, αλλά και τα καρότσια, για να φέρει την πολυπόθητη αλλαγή σε τούτο τον τόπο.

Ζήτω ο Τσε Αστεροειδής, ο Φιντέλ Πεζολόγος και η Ρόζα Aurora.

Κάτω οι αφίσες με νεαρά μοντέλα στις λεωφόρους, κάτω το Νίτρο και το Free, κάτω οι επαχθείς μετρήσεις της πίεσης, του βάρους, της αντοχής και η καμπύλη ζαχάρου. Κάτω η Άννα Βίση που κάνει τα πάντα για να προσχωρήσει στον εχθρό.

Επιθυμώ και εγώ να προσχωρήσω στο κίνημά σας γιατί οι συνομήλικοί μου μόλις ακούν για επανάσταση αλλάζουν πεζοδρόμιο. (Οι διαδηλωσάκηδες δε μετράνε).

Το εξοχικό που το έχετε;

Αστεροειδή, the disease is expanding.

Με πολύ σεβασμό και διάθεση να σας κάνω να γελάσετε.

Aurora* said...

Ναυαγέ το σεβασμό σού τον επιστρέφω, με είδες να τον θέλω? Ακους εκεί, μας νόμισε και για σεβάσμια γηρατιά ο νέος! Εγω το παραβλέπω το παράπτωμα κι ανοίγουμε με τους άλλους συνοδοιπόρους επαναστάτες την αγκαλιά μας να σε δεχτούμε αφού αποκύρηξες όλα τα σατανικά. Το εξοχικούλι έχει και αμμουδιά να ναυαγήσεις πάντως.

ο δείμος του πολίτη said...

Ναι, αλλά το ΚΛΙΚ κλπ είναι απλά μερικά όπλα όλου του διαφημιστικού κυκλώματος. Σαφώς και αυτά δεν καλύπτουν τις ανάγκες του 50+, αλλά είναι μερικά μόνο. Θα μπορούσαμε στη λογική αυτή να μιλήσουμε για την Κατερίνα κλπ. Δεν είναι τα περιοδικά, είναι ένα ολόκληρο σύστημα που σας πυροβολεί (για ένα ρολόι καλό, για μία πένα κλπ).

dimitris-r said...

Φτου, τσάμπα το Μαρτίνι (βερμουτάκι μήπως θα'πρεπε να φέρω), εγώ άκουσα για πάρτι των +-50 και πάρτι δεν βλέπω.
Α, και να μην ξεχάσω, δεν μας πιάνουν τα διαφημιζόμενα, αλλά τα χώνουμε κανονικά σε διάφορα άλλα που διευκολύνουν τη ζωή μας, άλλος στεγνωτήριο, άλλος αυτοκίνητο, άλλος ταξίδια, εξοχικό σ'
αγαπημένο τόπο, άλλος αλυσοπρίονο για τα ξύλα στο τζάκι κι άλλος σαν κι εμένα ένα καλό "σκαφτικό" για το αμπέλι.
Δεν μας ορίζει η σειρήνα της κατανάλωσης, αλλά καταναλώνουμε χώνοντάς τα κανονικά κι επιλεκτικά.

Για το πάρι μη με ξεχάσετε, ε;

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Aurora, τον Rick να τον προσέχουμε σαν τα μάτια μας : είναι από τους συνειδητοποιημένους δικούς μας...τους πενηντάρηδες ντε! Και χαίρομαι που τον ξαναβρίσκω εδώ και, βέβαια, συμφωνώ μαζί του...

Εκείνος ο Ναυαγός ο επαναστάτης, μόλις διαβάζει για εξοχικά αμέσως θυμάται πως θέλει να γίνει πενηντάρης και να μπει στην Λέσχη... Αμ δε... φτύσαμε εμείς, Κύριε Ναυαγέ, για να φτάσουμε σε τέτοιες βουνοκορφές!
Με τον παρά σου, πενηντάρης δεν γίνεσαι... ούτε και με ταξίδια ώριμης μετάνοιας στο Όρος...

Δείμο, για την "Κατερίνα", θα σου συστήσω, επί τη ευκαιρία, μια βόλτα στο σπίτι της Ματθίλδης με λινκ από το μπλογκ μου... Ποστ με τίτλο "Σούπερ", νομίζω... Έχει την ηλικία για αυθεντικότερη τοποθέτηση επί του θέματος και την ωριμότητα σκέψεως, που δεν έχω εγώ!!!

Συγγνώμη ζητώ από την οιοδέσποινα, γιατί ένοιωσα ξαφνικά σαν στο σπίτι μου εδώ και παρασύρθηκα σε απαντήσεις προς όλους... αλλά όταν η φιλοξενία είναι ζεστή, συμβαίνουν αυτά!
Καλημέρα σε όλους!

Aurora* said...

@Δημήτρη,
είδες όμως διαφήμηση για σκαπτικό? Κι εγω ένα αλυσοπρίονο, μια κουρευτικη (3 ειδών για την ακριβεια), αδιάβαστη βρέθηκα και τα πήρα. Δεν έχει στο ΚΛΙΚ και στη ΓΥΝΑΙΚΑ για τα STIHL και τα Gardena. Κι μαζί με τα χρόνια αποκτήσαμε κι ενα γούστο και μια αίσθηση των πραγμάτων. όχι βερμούτ πια. Καλά κρασιά και καλό φαγητό είναι από τις απολαύσεις που μπορούμε να έχουμε και ο 35 δείμος δεν έχει ακόμα καταλάβει την αξία τους, όπως κι εμεις τότε.
@Αστεροειδή μου,
επιβάλεται να νοιώθετε σαν στο σπίτι σας, άλλωστε στο δικό σας αλλώνισα προχτές, μέχρι και ότι σας το πήδηξα με τη βοήθεια δύο ακόμα παραδέχτηκα ανερυθρίαστα. Οπότε μετά και την προβολή του "πάρτυ" έχεις κάθε δικαίωμα. Αλλώστε πως θα μάθω τα μυστικά παλιών μελών? πχ του Ναυαγου που άμα μυριστεί εξοχικό...πάει και πνίγεται στην πισίνα του?

Aurora* said...

Ανησυχώ για τον Πεζό Λόγο. Δεν εμφανίστηκε και είχαμε δηλώσει και συνεργάτες.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Aurora, ουδείς λόγος ανησυχίας - είμαι βέβαος. Ο ΠΛ μάλλον έχει από προχθές απλώσει τις Clinique στο πρόσωπο και κάνει κούρα, πανικόβλητος μήπως και κολλήσει πενηνταρίλα από τις παρέες, που κάνει τελευταία!!!

Aurora* said...

Mmmm, και πόσο είναι καλέ ο ΠΛ? Δεν του φαίνεται ότι είναι νεώτερος. Ξέρω ότι μ αυτά που λέω θα μου κόψει την καλημέρα αλλά ρισκάριζα πάντα σρη ζωή μου (μόνο στα λόγια, για να είμαι ειλικρινής). Οι κυρίες μάλλον κάνουν τις νέες, καμία δεν μας καταδέχτηκε. Τουναντίον εσείς φίλε μου Αστεροειδή έχετε γραν σουξέ και στις κυρίες.
Καλο Μήνα σε όλους.

Anonymous said...

Να 'μαι και εγω!
Tην Καλημερα μου σε ολους!

Ο ΠεζοςΛογος ειπε να διασκεδασει μια μερα! Βγηκε για μεσημερι και γυρισε την επομενη (δειγμα νεοτητος αυτο) και ετσι δεν μπορεσα μεχρι τουδε να συμμετεχω.

Ααααααα! Εχετε σχηματισει την εικονα ενος 50αρη αντρα αγαπητη Αουρορα για μενα?
Ενας Λαμπρος Κωνστανταρας ειμαι εγω στα ματια σας?
Με Κλινικ και μπριζολες στη μουρη?

Δεν ξερω τι να πω!
Speachless!

Aurora* said...

Aαααα, ζηλευωωωωωωωω, πολύυυυυ, θέλω κι εγω να πάω για καφέ και να γυρίσω σε 2 μέρες. Δεν είναι θέμα ηλικίας αλλά συγκυριών και κυριών. Καλά όχι και μπιφτέκια αλλά κάτι αγγουράκια στα μάτια είχα φανταστεί, το ομολογώ. Και δεν ευθύνομαι εγω, ο άσπονδος φίλος σας με τα καρφιά του με οδήγησε εκεί. Θα προσέχω από τουδε. Λοιπόν, πειτε μας τωρα γιατι δε μείνατε και σήμερα? ;-)

Anonymous said...

Διοτι διαθετουμε και δυο μικρα παιδακια (πολυ μικρα, οχι σαν μερικων μερικων)που δεν σηκωνουν και πολλες εξαφανισεις των γονιων.
Απαξ του ετους, και αυτο υπο συζητηση!
Νομιζω οτι χθες το ξοδεψαμε το 2007, ως ολοημερη-ολονυκτια διασκεδαση. Του χρονου παλι!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Με μας, που μπλέξατε ΠΛ, και ξεσηκώνουμε κόσμο, πολύ πιθανό το βλέπω να εξαφανίζεσθε τακτικότερα. Και για τα παιδιά σας, μη ανησυχελιτε : θα τα φυλάνε οι δικές μου!..

Aurora, φαίνεται, τελικά, είσαι η μόνη γυναίκα fiftyish στην γειτονιά!!! Εσύ, λοιπόν, και 2-3 άντρες, δηλαδή ο Rick, ο Δημήτρης κι εγώ... Μια χαρά!!!

Aurora* said...

@ΠΛ
Αγαπητέ μου, ορίστε βρήκατε και baby-sitter, αλλά να, τα βγάλατε τα προβλήματα της νεολαίας, δεν μπορεί να διασκεδάσει. Συμφωνείτε Αστεροειδή? Εμεις παίρνουμε το καπελάκι μας και όπου γης και πατρίς.

@Αστεροειδή νομίζω ότι είμαστε απλώς οι μόνοι που το αποδεχόμαστε. Θέλει και κότσα το άτιμο το νουμερο, μη λέμε ότι θέλουμε.

@Δημήτρηη, κατά που είναι το εξοχικό σας, σκαπτικό δεν έχω ακόμα. Μπορώ να το αντιδανίζομαι με κανένα εκ των τριων θαμνοκοπτικών? Ξέρεις με τι κριτήριο παιρνω αυτοκίνητο? Να χωράει στο πορτ-μπαγκαζ η κουρευτική του γκαζόν και να μην είναι και ψηλο να τη βάζω μόνη!!! Μουτζώστε με παρακαλώ.

takis said...

Χτύπησες φλέβα χρυσού!!
Επανέρχομαι όμως λίαν συντόμως...μη χάσω το πάρτι γιατί φαντάζομαι θα μαζευτεί όλη η αφρόκρεμα!...κράτα θέση ..εστω και και στη τελευταία σειρά...

takis said...

Γιατί όμως υποψιάζομαι παγίδα?

Aurora* said...

Taki, καλώς τονε κι ας άργησες.
Τρέξε γιατί χανόμαστε. Καμία παγίδα. Που ήσουν τόσο καιρό? Εσύ τι λες επί του θέματος?

takis said...

Κλέβω διαλλείματα από τη δουλειά να σχολιάσω...τι νομίζετε κάποιοι δουλεύουν κιόλας...το βράδυ όμως θα ρίξω πιο πολύ μελάνι ανερυθρίαστο κατα προτίμηση...

takis said...

Βασικά θα συμφωνήσω με Αστεροειδή , Δείμο και Ρικ...δεν υπάρχουν στεγανά ουτε όρια ηλικιακά στη κατανάλωση...για τον καθένα μας έχουν φροντίσει! μην ανησυχείτε...το αν σκέφτεται κάποιος αν θα καταναλώσει πόσο και τι εξαρτάται και από άλλα πράγματα (κουλτούρα, ανάγκες, διαθέσιμο εισόδημα) οχι μόνο από ηλικία...το ότι υπάρχουν ηλικιακές κατηγορίες με ειδικές ανάγκες (αλλά και δυνατότητες ) κατανάλωσης είναι λογικό αλλά η ηλικία δεν ειναι βασικό κριτήριο.(κάποιοι 35αρηδες π.χ. έχουν μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα απο 50αρηδες,κε Rick!) ΟΥΦ...την έκανα την ανάλυση μου!
Νομίζω όμως την ομήγυρι άλλα πράγματα την απασχολούν περισσότερο...."τσάϊ(οχι χαμομήλι) και συμπάθεια" ας πούμε...
Τώρα να συμφωνήσω με τον Rick?.. "Κατασταλαγμένοι συναισθηματικά αφού τα έχουμε βρει με τον εαυτό μας, με εμπειρίες ένα σωρό, ξέρουμε πλέον τι είναι η ζωή (μια φάρσα και τίποτ' άλλο!)"..
Δεν ξέρω...νομίζω πως η ζωή μας ξαφνιάζει συνέχεια... πως να κατασταλάξεις?...και αυτό δεν το θεωρώ αρνητικό.
Ουτε δέχομαι ότι η ζωή ειναι φάρσα.. κωμικοτραγωδία ίσως?
Όσο για τους "μικρούς" της παρέας συχνά (για να μη πώ πάντα) σκέφτονται ωριμότερα από άλλους "ωριμότερους". Ισως γιατί δεν εχουν ακόμα απελευθερωθεί αρκετά!...
Υ.Γ Ελπίζω να μη δημιουργηθεί γκέτο 50αρηδων στη μλογκόσφαιρα!..γιατί τότε θα πρέπει να μιλάμε για πουρόσφαιρα
Υ.Γ1 Η αλήθεια είναι ότι τα κορίτσια των 40+ (δεν λέω 50+, προσέχω!..) λείπουν απο τη παρέα..

Anonymous said...

Καλημερα σας

Καθοτι η συζητηση μας αφορα στον καταναλωτισμο (σε συνδυασμο με την παραδοσιακη καζουρα της ηλικιας), θα ηθελα να κανω μια διευκριση.

Νομιζω οτι ο τροπος που καταναλωνει ενας ανθρωπος, γενικοτερα και οχι μονο αντικειμενα, αλλα και γνωση και τροπο ζωης και αλλους ανθρωπους ακομα, χαρακτηριζεται ισως απο την ηλικια, ως αναφορα στην ικανοτητα κρισεως του ατομου.
Εχουμε την εντυπωση οτι καποιος στα 50 του πια εχει μαθει να ξεχωριζει την ηρα απο το σταχυ, και να εκτιμα τα πραγματα αναλογα με τις προσωπικες του αξιες.
Ισχυει, αλλα με εναν ορο.
Τον "προτερο εντιμο βιο".
Και εντιμο βιο, εννοω να εχεις ζησει τιμια με τον εαυτο σου, την εποχη σου, την ηλικια σου.

Δυστυχως εχει τυχει να συναναστραφω ανθρωπους που θα περιμενα να εχουν "χορτασει" επιφανεια και να πατουν πιο γερα στα ποδια τους, πια.
Να ξερουν να κανουν Επιλογες για τον εαυτο τους.

Ομως Φευ!
Η εσωτερικη ωριμοτητα μακραν απεχει της ηλικιακης ταυτοτητας σε πολλες περιπτωσεις.

Η στερηση σαν κακος συμβουλος, και ο φοβος σαν ακομα χειροτερος συμβουλος του ανθρωπου, εμποδιζουν συχνα την ουσιαστικη εξελιξη.

Και ετσι εχουμε φαινομενα -αντρων και γυναικων- που δεν "εναρμονιζονται" με το περιβαλλον.

Εχουμε ομως και ανθρωπους που καλομεγαλωνουν και εξελισονται πραγματικα σε Ανωτερες Προσωπικοτητες.

Και αυτο δεν ειναι καθολου, μα καθολου ηλικιακο.
Και κυριως καθολου μα καθολου βαρετο!

Aurora* said...

Η προσέγγιση του ΠΛ με βρίσκει απολύτως σύμφωνη. Άλλωστε μην ξεχνάμε τον όρο "νεόπλουτος" και την αρνητική τελικώς σημασία που πήρε, ενώ θα μπορούσε να χαρακτήριζε απλώς και μόνοκάθε αυτοδημιούργητο που πλούτισε. Και ξέρετε, δεν είναι κατ΄ανάγκην ο νεοπλουτισμός ταυτισμένος με το κιτσ, αλλά με την όλη στάση της ζωής. Είμαι υπέρ των χορτάτων εκ γενετής ανθρώπων και ίσως γι αυτό προτιμώ τους αστούς από τους μικροαστούς.

Τάκη, μην ανησυχείς, γκέτο με μια γυναίκα και 10 άντρες δεν είναι, γυναικείο χαρέμι.. χμ.. ίσως.

Καλό σας Σ/Κ, παίρνω των οματιών μου κι ελπίζω να σας φέρω φωτογραφίες της έκλειψης.

takis said...

Αγαπητέ Πεζολόγε
Πολύ αυστηρός δεν είσθε?
Αν δεχθούμε ότι ο "πρότερος έντιμος βίος" δηλ. να έχει ζήσει κάποιος έντιμα με τον εαυτό του... είναι προϋπόθεση ωριμότητας τότε θα περιορισθεί κατά πολύ ο αριθμός των ωρίμων!(φαντάζομαι το έντιμος χωρίς την ηθικολογική έννοια?)
Μήπως η ωριμότητα έχει επίσης (η πιό πολύ ίσως) να κάνει με την αναγνώριση των ορίων μας σαν άτομα αλλά και σαν μέλη κοινωνίας?

Anonymous said...

Αγαπητε μου Τακη, μακρυα απο εμενα οι ηθικολογιες.
Αυτο το "εντιμα" με τον εαυτο σου εχει με μια χροια του αντιθετου. Δλδ γινεται στα νιατα σου να μην εχεις κανει και 10 τρελες?

Εντιμα σε σχεση με την Ροη της ζωης, αυτο εννοω.
Και αυτο ακριβως ειναι που μας μαθαινει τα ορια μας. Οι ανοησιες μας, ειναι αυτες που κανουν σοφοτερους.

Αν ομως αυτη η διαδικασια δεν εχει γινει Φυσικα, και αποφασισει καποιος να τις ξεκινησει στα 50 (στερηση), επειδη δεν καταφερε να κανει τα δεοντα στην εποχη του (συνηθως απο φοβο) τοτε εχουμε μια ανισσοροπια -κατα την γνωμη μου- με τραγικες επιπτωσεις στο ατομο.

Η οποια σαφως συμπεριλαμβανει τοσο τα ορια μας ως αυτογνωσια, αλλα και ως κοινωνικα οντα.

Αν θεωρησουμε αυτο που λεω εγω ως διαδικασια, και αυτο που λες εσυ ως αποτελεσμα, τοτε φτιαξαμε μαζι μια ολοκληρωμενη θεση!

Την Καλημερα μου

takis said...

Αγαπητέ Πεζολόγε
Με βρίσκεις σύμφωνο.

Ασε που σκέφτομαι όλες τις"ανοησίες" που έχω κάνει μέχρι τώρα...ασε που μπορεί και να τις επαναλάμβανα!...μάλλον δεν εχω ωριμάσει ακόμα! (λες να είμαι και νέος?!..)
Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω ακόμα είναι ότι η οικοδέσποινα θεωρεί όμορφο τον ΠΚ (Βλ.σχετικό ποστ στον Αστεροειδη)...αυτό και αν είναι δείγμα ανωριμότητας!....
Να είστε όλοι καλά, ώριμοι και μη.

Aurora* said...

Η οικοδέσποινα επέστρεψε και απαντά ότι δεν είναι ηλικιακά ώριμη, αλλά ως χαρακτήρ από τα 18 της ήτο ωριμότατη. Και θα μου αρέσει ο ΠΚ ότι και να λέτε. Μήπως υπάρχει κάποιος άλλος όμορφος και δεν τον ξέρω?

Anonymous said...

Χμμμμμμμμμμ!

Για πειτε μας ποιους ξερετε αγαπητη Aurora?

nyctolouloudo said...

κοίτα ρε...., έχασα το πάρτυ!
καταναλώνω και θα πάψω να το κάνω μόνο όταν θα με καταναλώσει το χώμα!

takis said...

Άσε Πεζελόγε , τα λέει αυτά να τσιμπήσουμε να στείλουμε φωτό!...αλλα δεν θα της γίνει το χατήρι! και μάλιστα για τον Πέτρο τον Κωστόπουλο! έλεος!..
Η Μεθυσμένα Χρώματα μπήκε πολύ δυναμικά και μας τρόμαξε...Δηλ. κατανάλωση μέχρι τελικής πτώσης...αδιόρθωτες οι γυναίκες!

Aurora* said...

@M.X.
M αφήσατε μόνη με τόσους άντρες. Παρακαλώ να έχω τη συνδρομή σας από τόυδε και στο εξής. (είδατε ε, την κατέχω την καθαρεύουσα :)))
@Τακη και Π.Λ
Λοιπόν κύριοι, δεν σας ξέρω οπότε έχω μείνει στον ΠΚ. Και που είστε, δεν πιστεύω σε φωτογραφίες αλλά σε ότι βλέπουν τα μάτια μου ζωντανό. Αλλωστε ξέρω καλά τις δυνατότητες του photoshop όπως φαίνεται και στο ποστ με τα φεγγάρια.

AVRA said...

ειμαι πολυ μακρια απο την ηλικια σας αλλα χαιρομαι να σας διαβαζω !

Μακαρι να ηταν ολοι οι +-50ρηδες ετσι.Γιατι ξερω και μερικους μερικους που εχουν γινει ενα με τα πατωματα , δεν χαιρονται ολα αυτα που εχουν δημιουργησει μεχρι τωρα και το κυριοτερο δεν ζουν τη ζωη τους, απλα περιφερονται μεσα σε αυτη!

Aurora* said...

Avra σε ευχαριστώ εκ μέρους όλων. Παιδί μου να μας μοιάσεις. Ποτέ πατώματα και ύπνος. Ζωή μέχρις εσχάτων. Αλλά δύσκολο να βρεις συνοδοιπόρο που να θέλει να σηκωθεί από τον καναπέ. Εσυ βρίσκεις συνομήλικους σου ζωντανούς? (και πόσο εισαι μην τρέχω τωρα στο προφιλ μεγάλη γυναίκα)

AVRA said...

aurora μην φανταστεις οτι ειμαι και νηπιο, δυστυχως πατησαμε τα τριαντα...αλλα ευχομαι σε εικοσι χρονακια να εχω την αισιοδοξια σου!

φιλια

Anonymous said...

People should read this.