Friday 23 February 2007

Blogo-πυραμίδα

Υποτιτλος για τους αδαείς: όπου κάποιος σε καλεί να γράψεις 5 πράγματα για σένα και συ πρέπει να καλέσεις άλλους 5.
Ο takis με κάλεσε και εγω η καινούργια πρέπει να ανταποκριθώ. Αλλά είναι δύσκολο, ως νέα τίποτα δεν ξέρετε για μένα και δεν ξέρω και ποιους νοιαζει. Σκέφτηκα λοιπόν το 5χ5 να το κάνω 5χ5χ5 και να!
1) Τα 5 που μισώ στους ανθρώπους: ψέματα, δήθεν, βλακεία, μιζέρια, έλλειψη παιδείας
2) Τα 5 που αγαπώ στους ανθρώπους: ειλικρίνεια, σπιρτάδα, εκτίμηση του ¨καλου", να πιάνουν τα χέρια τους και να κόβει το μυαλό τους (αυτα ειναι 2 οπότε κλείσαμε τα 5).
3) Τα 5 που αγαπώ στη ζωή: την ίδια τη ζωή, τη φύση, τα γλυκά (= την καταστροφή μου), το πάθος, τα ταξίδια
4) Τα 5 που αδιαφορώ παντελώς: κουτσομπολιό, TV, παιγνίδια με χαρτιά ή στο PC, συνταγές μαγειρικής, κοινωνικές συμβάσεις
5) ουφ.. να δουμε εδω τι να βάλω.. αντε.. τα 5 που ανευ αυτών δε μπορώ να ζήσω: την κόρη μου, τον ήλιο, τους ανθρώπους, την παραλία μου, τα βιβλία μου
Εντάξει? τώρα να κάνω και 5 πάσες... που σίγουρα θα έχουν ήδη συμπληρώσει και πρέπει και να το δουν. Πολύ δύσκολο έργο. Α ρε taki τι μου κανεις. evenizelos, padrazo, σαν ταινία, πιτσιρίκος, Λήδα

7 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Αν δω να ανταποκρίνεται ο κ. Βενιζέλος και ο κ. Πιτσιρίκος, θα σας βγάλω το καπέλο...

Στο 1., μαζί σας.
Στο 2., λυπάμαι, δεν πιάνουν τα χέρια μου.
Στο 5. είμαστε συμβατοί - αλλά αφήσατε έξω την jazz... Γιατί;

:-))

Aurora* said...

2. Τα χεράκια τίποτα? μα τίποτα? ούτε λουλουδάκια να προσφέρουν?
5. ε, ζω και χωρίς jazz, γαβ γαβ να μην ακούω.
Για το 3 και 4 δεν άκουσα τη γνώμη σας, επανέλθετε παρακαλώ,

Aurora* said...

@asteroid
χεχεχε, δεν θα ΜΟΥ βγάλετε το καπέλο..γιατι α) δεν φοράω και β) δεν θα απαντήσουν ποτέ, αλλά δεν ήξερα κι άλλους, ειπαμε νέα κι εσείς ήδη είχατε παιξει.
Οπότε δεν το παω το στοίχημα. να βάλουμε κάτι άλλο και να βγάλετε το δικό σας καπέλο? :)))

takis said...

Nέα στο Blog? Δεν σου φαίνεται εσύ το εχεις οργανώσει καλύτερα από πολλούς!...Τι να πώ εγώ που έχω μάλλον κανένα μήνα περισσότερο από σένα...και εχω ασχοληθεί ελάχιστα..αντι να φτιάξω το σπίτι μου γυρίζω σε ξένα σπίτια και σχολιάζω!..
Λοιπόν,σχόλια στα 5 που τα έκανες 25!
Δεν ζητάς και πολλά!!..άφησες και τίποτα?! εσύ σάρωσες!...
Γιατί παρακαλώ τα γλυκά η καταστροφή σου? εστω μια μαύρη σοκολάτα θα σε χάλαγε?
και γιατί αδιαφορείς για συνταγές μαγειρικής?! μήπως εχει να κάνει με το προηγούμενο? (εδώ θα τα πείς όλα!!..)
Στο 5 άρχισες τα ΜΟΥ... παραλία μου, βιβλία μου..δηλ. Ι.Χ. παραλία?(εγώ εχω κάτι ολόκληρα βουνά "Ι.Χ." εσύ μία μικρή παραλία μόνο?...καημενούλα μου..)
Υ.Γ.Γραφω βιαστικά γιατί το Σαβ/κο θα είμαι εκτος (οχι βουνά!,απλά κάποιες οικ.υποχρεώσεις )
Υ.Γ.2 Χάρηκα για την ανταπόκριση και πάνω απ'όλα για τη συνάντηση...

Aurora* said...

@takis
Αντε, επειδή αύριο θα λείπεις εκτός (εγώ είμαι μόνιμα εκτός, ούτως ή άλλως)μάθε σήμερα ότι δεν έχω παραλειούλα ΙΧ αλλά μια ατέλειωτη παραλία δημόσια μεν αγαπημένη μου δε. Τι να κάνει καλέ μια σοκολάτα? Υποκατάστατο ξέρεις τίνων είναι. Ενώ τα σιροπιαστά...ολη τη γλύκα της ζωής υποκαθιστούν. Τώρα όσο για τις συνταγές, ειναι απλό, όλες όσες αναφέρονται σε 1 μερίδα, τις έμαθα. Οι άλλες είναι για πολλές μερίδες και ποιος να φάει?
Τώρα για το σπιτικό μου, ως Ταύρος λατρεύω το σπίτι μου, το φτιάχνω να είναι όμορφο για μένα και να αρέσει στους φίλους μου. Εχω και φοντανάκια να τους τρατάρω. Εσύ εργένης ακόμα κι εδώ.. φτιάξε το χώρο σου να μας δεχτείς. ¨αναψε και κεράκια. Εγώ τα φώτα τα άναψα όπως είδες.
Καλό Σ/Κ όπου βρεθείς.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Χεράκια για προσφορές, ναι... αλλά δεν είναι να περιμένει κανείς τίποτε περισσότερο από ένα καρφί να καρφώσω (κι αυτό όχι πάντα χωρίς θύματα τον τοίχο, συνηθέστερα, ή κάνα δαχτυλάκι, σπάνια.)

Σκυλάδικα να μη ακούτε, αλλά, ειδικά, όταν ζει κανείς μόνος ή σχεδόν για αρκετό καιρό, η jazz είναι τόσο καθαρή μουσική και τόσο σαν εσωτερική φωνή, που βοηθάει... Πολύ!

Είπα να μη τα πούμε όλα με την μία, αλλά αν επιμένετε...

Για το 3. :
Την ζωή πώς να μη την αγαπάει ένας άνθρωπος στοιχειωδώς φυσιολογικός;
Την φύση την αγαπώ - αρκεί να συμπεριλαμβάνει θάλασσα!
Τα γλυκά μετρίως, ελεγχόμενα.
Το πάθος είναι δύσκολη και σπάνια κατάσταση για έναν Αιγόκερω... αλλά νοιώθω τυχερός που το βίωσα μια φορά!
Τα ταξίδια πολύ!

Το 4. και τα επί μέρους του με αφήνουν παγερά αδιάφορο!!!

Aurora* said...

@asteroid
Περί θάλασσας η απάντηση στη φωτογραφία με το παιδι και το σκυλί.