Friday 9 March 2007

Τα παιδία παίζει 5 λέξεις

Και σας είπα, είμαι εκτός έδρας. Σε ξένο πισι με καλεί ο Τακης να παίξω και να κάνω μια ιστορία σε 2 σειρές με τις λέξεις πόδι, χέρι, μάτια, χείλια, άσβεστη. Δεν ξέρω αν μπορώ να αλλάξω πτώση και αριθμό κι έτσι δεν θα αλλάξω τίποτα. Να η φράση μου

Κι αφού άλοιψα τη θερμαντική αλοιφή στο πονεμένο μου πόδι, πριν πλύνω το χέρι μου, ξεχασμένη έτριψα τα μάτια και τα χείλη μου. Μια άσβεστη καούρα με κυρίευσε σε όλο το πρόσωπο.

Ουφ, σε 1.5 γραμμή (πριν γίνουν bold τοσο πιάναν) τα κατάφερα. Κέρδισα άραγε τίποτα? Βρε περιμένετε να γυρίσω στο my sweet home και τα λέμε.

Οι δικές μου λέξεις τώρα: παιδιόθεν, ροδόχρους, παραθυρόφυλλα, κάμπος, φραγκοσυκιά. Σε 5 γραμμές το ελάχιστο να μας κάνουν το παραμύθι τους οι: all my life, σαν ταινία, ο κ. Βενιζέλος, τα 7δαιμόνια και ο Ακης.

10 comments:

fish eye said...

σωστη η προταση σου και γρηγορη..α΄΄α εγω αλλο θελω να σε ρωτησω αν μου επιτρεπεις..τα μειλ μου με τις φωτο τα πηρες??

nyctolouloudo said...

κάτι ήξεραν οι Λάκωνες....

ποιός Βενιζέλος;ο Ευάγγελος;
έχει μπλογκ; σιγά μη παίξει...
και δεν έχεις ούτε λέξεις από φαγητά, ούτε λέξεις από την πολιτική!

Aurora* said...

Feggarenia
ειμαι εκτος και δεν μπορεσα να μπω στο μειλ γιατι σερνόταν. Σ ευχαριστω αν εχεις στειλει. κλεφτά μονο μπαινω εδω μεσα.
Μεθυσμενα χρώματα, εχει εχει blog. Μα για τα δύσκολα τον εχω. Στα ευκολα τι να τον κανω?

Λούκι said...

Έτσι, έτσι...
Λίγες και σταράτες κουβέντες!

Καλημέρα

david santos said...

Hello, Auro! (AURORA) name portuguese.
Have nice wkend

aneksartitos said...

κι αλλο παιχνιδι? μετα τα 5 χαρακτηριστικα μας ξεκιναμε αυτο?

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Άνεξ. δεν είναι παιχνίδι... Μπελάς καινούριος είναι! Να φυλαχτούμε!!!

Aurora* said...

Ειδες Ανεξάρτητε? Το λέει ο τίτλος, τα παιδία παίζει. Η δουλειά δεν είχε ο διάβολος ...

Από οτι φαίνεται έχω σταθερό αναγνώστη τον κ. Σαντος. Αναμένω με αγωνία το θέμα που έχει προαναγγείλει το Γυφτάκι.

Αστεροειδή, νόμιζα σε είχαν βάλει στο κόλπο. Φτου τη γλίτωσες, σε εσωσε η απουσία μου που δεν επιτρέπει και πολλές πολλές επισκέψεις στους φίλους.

nyctolouloudo said...

σε περιμένει και άλλο παιχνίδι στο μπλογκ μου!

Aurora* said...

Παιγνιδιάρα μου εσυ!!!