Monday 19 March 2007

Μήνυμα ελήφθη


Ζούμε στην εποχή των μηνυμάτων, είτε αυτά είναι πολιτικά ή ερωτικά, είτε σύντομα τα πούμε είτε sms, όλοι στέλνουν μηνύματα. Μηνύματα οι ψηφοφόροι, μηνύματα το περιβάλλον, μηνύματα οι φίλοι, μηνύματα οι δημοσκοπήσεις, οι κάλπες, οι εταιρίες. Με μηνύματα ερωτευόμαστε, με μηνύματα χωρίζουμε.
Έτσι σκέφτηκα όσοι μπαίνουν εδώ να αφήνουν 2 μηνύματα, ένα για μένα και 1 για όποιον θέλουν, για τον Μπους, τη Μαριέττα, τα ΜΑΤ, το φίλο τους, κάποιον που αγαπούν, κάποιον που μισούν. Ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να το διαβάσει και τι συνέπειες μπορεί να έχει. Το μέλλον θα δείξει, ας το προκαλέσουμε.

Παρακαλώ όλους ανεξαιρέτως όσους βρέθηκαν να διαβάζουν τούτες τις βαθυστόχαστες σκέψεις να μ΄αφήσουν το μήνυμά τους. Μπορεί να το χρειάζομαι.

41 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Dear Mr. President :
On the subject of Aurora's latest initiative, let me just remind you the proverbial "Don't shoot the messenger!".
Thank you for your immediate attention to this matter.
Faithfully Yours
Asteroid

Aurora* said...

Ο κ Πρόεδρος το πήρε το μήνυμα! Εγώ? Σνιφ!!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Εσύ πήρες το μήνυμα ότι κάποιος σε νοιάζεται, μη και φας καμμιά αδέσποτη!!!

Aurora* said...

Καλά μη βαράς καλέ μου Αστερο.

Ευχαριστώ

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

;-))

aneksartitos2 said...

τα μηνυματα ειναι ο πιο απροσωπος τροπος επικοινωνιας... και δυστυχως εχουμε φτασει σε σημειο να επικοινωνουμε μονο ετσι

aneksartitos2 said...

φοβομαστε να αντικρυσουμε τον αλλο

takis said...

Πιστεύω οτι ο Ανεξάρτητος πέταξε γάντι !...για την ηλικία του είναι θαραλλέος (ίσως για αυτό !)
Δεν ξέρω ποιός θα το σηκώσει !!

Να ενα μήνυμα οργάνωσης συνάντησης Κα Aurora...
(Αυτά τα παιδιά , όλο προκλήσεις είναι!..)

Υ.Γ. Στο Μπλόγκ μου προστέθηκαν νέα ντοκουμέντα για τη γνωστή έρευνα, αν σε νοιάζει...

Aurora* said...

Εγω, μεγάλη γυναίκα δε σκύβω να σηκώσω γάντια Τακη. Ελοχεύει και λουμπάγκο. Κανας νεώτερος ίσως? Εσυ πχ?

Aurora* said...

Ανεξάρτητε, δεν φοβόμαστε να αντικρύσουμε αλλά να αντικρούσουμε τον άλλον. Ενα ο κάνει τη διαφορά και καλώς το τόνισες.

nyctolouloudo said...

για σένα. ένα μεγάλο ευχαριστώ γι' αυτό που μου έγραψες...

και το βιολί μου εδώ και χρόνια!!!
για τον διαχειριστή μας. ρε μλκ θα πέσει όλη η πολυκατοικία εάν δεν γίνει κάτι.

ATHENA said...

ΠΑΡΟΥΣΑ !-)

ΝΑ΄ΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΑΣΤΕΡ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑΤΙΚΩΣ)

ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ
ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΡΑΠΤΩΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΠΑΡΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΡΥΣΤΟ... ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΛΗΣΕΙ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΩ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ, ΘΑ ΣΠΕΥΣΩ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΚΑΘΩΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ "ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ" ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΤΡΟΧΙΕΣ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΟΝΟΝΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ :-))

Aurora* said...

Athina χαίρομαι που "γνωριστήκαμε" αλλά δεν διαφωνώ μαζί σου. Ακριβώς αυτό ηθελα να πω, επειδή δεν μπορούμε από κοντά να αντικρούσουμε, διαλέγουμε το μήνυμα. Που μπορεί να είναι μακροσκελές δεν έχει όμως αντίλογο και δεν κόβει τον ειρμό.
Ισως τελικώς να μην εκφράστηκα σωστά.

Anonymous said...

ΜΕΘ. ΧΡΩΜΑΤΑ, θα μεταβιβάσω στο διαχειριστή σου το αίτημα. Γερμαναράς στριμένος τι περιμένεις? Να προσέχεις αν ακούσει τριγμούς και δεις να μαγκώνουν οι πόρτες. Για καλό και για κακό, πάρε και μια σφυρίχτρα.

nyctolouloudo said...

αμ δεν είναι Γερμαναράς.....
εδώ δουλεύουν όλα ρολόι...
εδώ, άμα χαλάσει κάτι και ο ιδιοκτήτης δεν το φτιάξει μέσα σε 2 εβδομάδες από την στιγμή που θα του το πω, πάω στον δικηγόρο, του τραβάει μία μήνυση και μετά όλα μέλι γάλα...
Έλληνας και Καλαματιανός είναι...
για το σπίτι μου στην Καλαμάτα φωνάζω εδώ και χρόνια (από τον σεισμό του 86) τότε ήμουν μικρή και τους το έλεγα με το καλό και πίστευα στο θα και θα...τώρα είμαι στα μαχαίρια με τους άλλους ιδιοκτήτες....αλλά με γράφουν κανονικά και με τον νόμο!
ή θα ανεχθώ την υγρασία ή θα πρέπει να φτιάξω εξωτερικά και εσωτερικά την πολυκατοικία μόνη μου...

nyctolouloudo said...

τι σφυρίχτρα να πάρω; κόκκινη;

άσε βρε, τα έχω πάρει τόσο πολύ που εύχομαι να κάνει πάλι έναν γερό σεισμό στην Καλαμάτα και να πέσει μόνο αυτή η πολυκατοικία....να μη μείνει ούτε ένας τοίχος!

Aurora* said...

Είπα κι εγώ.. στη Γερμανία γραφειοκρατία? Ακου τώρα.. πολλά παρεδώσε είχα με την πατρίδα σου. Ξέρω και μηχανικούς εκεί, γράψε μου γράμμα να βρούμε λύση, εδώ δεν μπορώ άλλα να πω σχετικά. Για λέγε πόσο μικρή ήσουν στο σεισμό? Να βγάλω λαγό πάω.

nyctolouloudo said...

σου έστειλα γράμμααααααααααα....!

Ναυαγός said...

μήνυμα 1ον (to life, to joy, to lough, to everybody, to her)

Ne me quittez pas!

μήνυμα 2ον (to those who try to imprison free thinking around the world)

κάθε μια ψυχή ελεύθερη που φυλακίζετε, είναι απλά ένα ακόμη τούβλο στη δική σας φυλακή.

Aurora* said...

Yassou Nayage!!!

takis said...

Επειδή το μπλόγκ του Ναυαγού έχει σοβαρέψει (καλό το αστείο?) βγαίνει και ξεσαλώνει σε ξένα σπίτια με light μηνυματάκια....σε λίγο θα πώ και εγω "To our Sir with love..." στο τόνο του γνωστού τραγουδιού της γνωστής ταινίας (για τους λίγο παλαιότερους)

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τι έγινε μ' εκείνο το γάντι;
Ακόμη στο πάτωμα τόχετε και βρωμίζει!
Αθηνά, αναλαμβάνω εγώ να πείσω την οικοδέσποινα να ανέβει στην πρωτεύουσα και τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε...

Aurora* said...

Γάντι ήταν? κι εγώ που νόμιζα ότι η γάτα μου δεν κουνιόταν!!.
Σας προειδοποιώ, θα το μετανοιώσετε αν με γνωρίσετε από κοντά. Θα σας απομυθοποιήσω και δεν ξέρω αν σας συμφέρει.

Aurora* said...

Τάκη, ο Ναυαγός ελλείψει εμπνευσης επαναλαμβάνει το συμβολικό τραγούδι που ακούγεται. Εσυ τώρα γιατί θέλεις να σε λέμε Σερ βρε παιδι μου? Καλά δεν είναι χωρίς τίτλους τιμής?

Alkyoni said...

πότε πρόλαβες και πήρες το μπουκάλι απ τη θάλασσα που σου χα στείλει to μήνυμα;
:)

Aurora* said...

Αλκυόνη, έχω μια φήμη γρήγορης αντίδρασης αλλά αν πω ότι βρήκα το μπουκάλι θα πω ψέματα και δεν το θέλω. Δεν με βοηθάς λιγάκι να το βρω? Είμαι σίγουρη ότι δεν θα χάσω.

Anonymous said...

Συμφωνα με το ποστ του Τακη, και καποιος τιτλος τιμης, δεν μπορει.... ολο και θα βοηθαει!

Aurora* said...

Αν είναι ΠΛ (μας είχες λήψει και καλώς σε ξαναβρήκαμε) να βοηθάνε οι τίτλοι... υποψιάζομαι δυσλειτουργίες.

Anonymous said...

ΟΚ!
Η Εργατικη Ταξη σε παει στον Παραδεισο!!!!!!!!
Βουυυυυυυυρ!

takis said...

Αφού σε εχει περάσει, και εχεις γλυτώσει, απο τη κόλαση πρώτα....

Anonymous said...

Μαζι της και στην κόλαση!!! Τάκη... Για κόλαση μιλώ και στον Αστερο... δες λίγο

Anonymous said...

Αμαν βρε Αουρορα (φιλτατη), οδικο χαρτη θελει η κυκλοφορια στα μπλογκς μαζι σου.
Παμε στου Ναυαγου, μας παραπεμπεις εδω, ερχομαστε εδω, μας στελνεις στου Αστερο, παμε στου Αστερο μας τρεχεις στου Τακη, και απο του Τακη παλι εδω...
Κατσε σε ενα μερος επιτελους!
Θα σε ψαχνει και η εργατικη ταξη και δε θα μπορει να σε βρει πηγαινε-ελα συνεχως!

Aurora* said...

ΠΛ θα ρίχνω χαλικάκια από δω και πέρα. Η μήπως θέλετε σοκολατάκια? σλουρππππ
Αλλά κι εσείς, μεγάλος τριγυρίστρας. Καθείστε εδω, και θα ρθουν όλοι.

aneksartitos2 said...

ρε παιδια επειδη βγηκα εκτοσ θεματος ποιο γαντι πεταξα πειτε μου και μενα

Aurora* said...

Ανεξάρτητε, a) να προσέχεις τι πετας β)να μας παρακολουθεις στενά-σαν κορσες ενα πράγμα- και γ)μάλλον για γνωριμίες λένε αλλά δεν είμαι και σίγουρη, για πάρτο πάλι από την αρχή.

ATHENA said...

ΑΣΤΕΡ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ;-)))

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ :-)

Anonymous said...

Are you talking to me????
Ήρθα, ξέρεις από πού και επειδή εκεί ήπια κάτι παραπάνω...αμάν αυτά τα παιδιά...μη βρούν σοβαρό (όχι σοβαροφανές το τονίζω) blog να το κάνουν σαν να μη πω!!!!
Τώρα τι περιμένεις από μεθυσμένη γυναίκα????
Φεύγω, πάω να χορέψω taping στην βροχή. Δεν μου φτάνει το μεθύσι μου ...έχω και τους ρυθμούς των Tap Dogs ΄- που είδα εχθές- στο κεφάλι μου...
(αυτό ήταν το μύνημά μου σε εσένα... και χαίρομαι που θα τα λέμε...)

Μύνημα σε άλλον....
μμμμμμμμμ να το σκεφτώ και να ξαναέρθω ?????

Aurora* said...

ΑΘΗΝΑ αναμένω αλλά μετά το Πάσχα. Εχω απλώσει τραχανά τώρα.

ΛΙΒΑΝΑ Καλως ήρθες, και να μεθάς με κρασάκι όχι μπύρες σαν κάποιους άλλους που έχουν τα σοβαρά blogs.

Εδω θέλουμε γέλιο. Επ΄ευκαρία για πες μας και από που εμπνεύστηκες το ονοματακι σου.

Anexartite, εβγαλες άκρη με κεινο το γάντι? Αν βρεις και το άλλο, κράτα τα, χειμώνας που ηρθε.

takis said...

Εδω τα πίνετε τώρα?

Aurora* said...

Τάκη βγήκαμε μπαρότσαρκα

Anonymous said...

Μεθάω και με τον αέρα χα χα χα
Αλλά δεν λέω όχι και στη μπύρα...μαύρη να είναι και πολλά αλλαντικά να τη συνοδεύουν...
ούτε και στο τσίπουρο αρκεί να είναι με τον Βολιώτικο τρόπο...
ούτε και στο ούζο...αρκεί να είναι σε παραλία και δη κυκλαδίτικη, ετσέτερα, ετσέτερα...
Εκεί που ξέρεις...ακόμα τα ίδια χάλια χα χα χ χα

Το ονοματάκι μου??? Μα από τους εξορκισμούς χα χα χα χα χα πάντα με ενδιέφεραν...θεωρητικά φυσικά....

Περιμένεις και εσύ σοβαρή απάντηση με το στίγμα που δίνεις χα χα χα και εγώ που έλεγα να σου μιλήσω σήμερα σοβαρά περί του θέματος που θίγεις στο post σου....φρούδες ελπίδες....χα χα χα