Friday 4 May 2007

KINEZIKA 3 - Φυσιογνωμίες

















10 comments:

Anonymous said...

Ωραιες χαρακτηριστικές εικονες. Προσωπα που σου κανουν εντύπωση.
Αποτυπωνεις ωραια αυτα που ειδες. Συνέχισε..

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Αυτός ο τελευταίος, μόνο σ' εμένα θυμίζει τον Χο-Τσι-Μινχ;
Ή όλοι εκεί μοιάζουν με τον Χο-Τσι-Μινχ;

nyctolouloudo said...

πολύ όμορφες οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες...
τελικά μοιάζουν όλοι οι κινέζοι μεταξύ τους;

Aurora* said...

Ναι μοιάζουν όλοι με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις. Και να δείτε επιμονή ο υπεύθυνος του ρεστοράν να θέλει να του περιγράψω σε ποιόν είχα δώσει το φορτιστή που δεν εύρισκε. Του έλεγα όλοι ίδιοι μου φαίνεστε και ήθελε να πω τι ηλικία και ύψος είχε. Του είπα μα δεν θα τον παντρευόμουν, γιατί να θυμάμαι? Γιατί δεν θέλω να θείξω το λαό, αλλά από μυαλό οι σύγχρονοι κινέζοι δεν πάνε και πολύ καλά.

Anonymous said...

Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας μοναδικές εμπειρίες και εικόνες.
Οι φωτογραφίες είναι πολύ ωραίες. Προσωπικά ξεχωρίζω τον άντρα με το περίεργο μουσικό όργανο. Προσπαθώ να φανταστώ τον ήχο του.
Αλήθεια, πως είναι η .. κινέζικη κουζίνα στην Κίνα ??? Μην βιαστείς να με χαρακτηρίσεις κοιλιόδουλη -απλώς gourmante είμαι??- αλλά πολύ θα ήθελα να μάθω αν αυτό που εδώ σερβίρεται ως κινέζικο -και μ' αρέσει ομολογώ- έχει καμμία σχέση με την ... Κίνα ??

Aurora* said...

Christina η κινέζικη κουζίνα στα κανονικά ρεστοράν είναι διάφορα λαχανικά βρασμένα με κάτι ζωμούς και τυλιγμένα σε ένα σάκο σαν ζυμάρι. Μυρίζουν άσχημα και δεν τρώγονται.
Στα καλά μαγαζιά, έχει προσαρμοστεί στα δυτικά γούστα, έχει λίγο κρεατάκι. Το ρύζι είναι πιλάφι λασπωμένο, άλλωστε αν ήταν αλλιώς δεν θα μπορούσαν να το φάνε με τα ξυλάκια.
Σε επόμενο ποστ θα έχω φωτ από φαγητό, αν και σε όλα έχητό στο δρόμο. Οι κινέζοι τρώνε στο δρόμο. Δεν μαγειρεύουν στο σπίτι τους παρά σπανίως.

Anonymous said...

Δεν μαγειρεύουν σπίτι τους ???? Βρε μπας και είμαι .... κινέζα (έστω μετάλλαξη κινέζας με ξανθά μαλλιά και γαλάζια μάτια) ή απλώς να συνεχίσω να κάνω τον κινέζο, στις ερωτήσεις τύπου "τι μαγείρεψες σήμερα".

Χριστίνα

Υ.Γ. Και για να μην παρεξηγηθώ από τους επισκέπτες-φίλους της σελίδας, που από ότι βλέπω αυξάνονται και πληθύνονται το πρόβλημά μου δεν είναι να μαγειρέψω, αλλά να μαγειρέψω σε ... μικρές ποσότητες. Εμπνέομαι μόνο όταν έχω να μαγειρέψω για πολλούς, κάτι σαν το δείπνο της Μπαμπέτ.

Aurora* said...

Χριστίνα, κάνε την Κινέζα παιδάκι μου. Είναι βολικό στις μέρες μας.

114ΛΕΞΕΙΣ said...

με ταξίδεψες :)

Aurora* said...

Padrazo, σας εύχομαι και αληθινά να ταξιδέψετε εκεί. Φροντίστε μόνο για καλή παρέα γιατί το ταξίδι είναι ατελείωτο, 20 ώρες.