Wednesday 9 May 2007

διάλειμμα κινέζικων-ενέσκυψε πρό(σ)κληση

Αν και δεν έχω το χαμένο χρόνο του Προυστ, με τη βοήθεια του Asteroid, ο οποίος και αναλύει επαρκώς τεκμηριωμένα τη χρήση του ερωτηματολογίου και με απαλλάσσει από το να το κάνω εγώ, θα απαντήσω στις ερωτήσεις, αν και φοβάμαι ότι οι απαντήσεις κανέναν δεν ενδιαφέρουν. Ας υποκριθώ λοιπόν το ψώνιο και ας κάνω ότι προσθέτω κάτι στη γνώση αγνώστων σε μένα ανθρώπων.

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Στο εξοχικό, βραδάκι ανοιξιάτικο, μυρωδιές από γιασεμί, αγιόκλημα, ακακία και fleur d’ amour, μια amour ολοζώντανη δίπλα να τραγουδάει

2. Τι σας κάνει να σηκώνεσθε το πρωί;

Η ζωή, αλλά θα προτιμούσα να ξυπνάω μεσημέρι, όμως αν πρόκειται για ταξίδι δεν το σκέφτομαι καθόλου το πρωινό ξύπνημα

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Τώρα, καθώς ακούω αηδίες στην Τ.V.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η επιμονή

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ανυπόμονη και μη ανεκτική (παλιοχαρακτήρας δηλαδή)

6. Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όσα οφείλονται σε καλές προθέσεις

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Α.. με καμία γιατί ευελπιστώ να καταστώ εν καιρώ μια εξ αυτών

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Όσοι κατάφεραν να κερδίσουν αναγνώριση από την εργασία τους

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Εκείνο που δεν έκανα ακόμα παρά μόνο νοερά

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Δεν έχω ειδικά κάποιον, νεοέλληνες ωστόσο.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;
Την έλλειψη μιζέριας (συναισθημάτων συμπεριλαμβανομένων)

12. ... και σε μια γυναίκα;
Την εργατικότητα (καθότι αργία μήτηρ πάσης κακίας)

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Μα ότι κυκλοφόρησε έργο τους τούς κάνει αξιοθαύμαστους όλους.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε, κάνοντας ντους;
Δυο- δυο, στην μπανιέρα δυο-δυο.

15. Το βιβλίο, που σας σημάδεψε;
Το δικό μου, 10 χρόνια πήρε να το τελειώσω

16. Η ταινία, που σας σημάδεψε;
Ο θάνατος στη Βενετία, ήμουν μικρή και μέναν τα σημάδια.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Θαυμάζω όσους μπορούν να κάνουν ότι εγώ δεν μπορώ, να εκφράζονται με χρώματα

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μα είναι σχετικό, κόκκινο σε παπούτσια. Μωβ σε χαρτιά και μελάνια. Μπλε σε επίπλωση. Μαύρο σε τουαλέτα. Κίτρινο πουθενά.

19. Ποια θεωρείτε ως μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι έχω μια επιτυχημένη και γελαστή (θα ήθελα να είναι και ευτυχισμένη) κόρη

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Campari on ice αλλά για «φτιάξιμο», ούζο.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι δεν έκανα τρέλες στη ζωή μου μέχρι τώρα (ποτέ δεν είναι αργά όμως)

22. Τι απεχθάνεσθε περισσότερο απ' όλα;
Το ψέμα και τη βλακεία

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Διάβασμα και κήπος. Το γράψιμο δεν είναι αγαπημένη μου ασχολία, αναγκαίο κακό είναι.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Να μην πονάω γερνώντας


25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Φροντίζω να μη δημιουργώ συνθήκες που να απαιτούν να πω ένα ψέμα

26. Ποιο είναι το μόττο σας;
Θα κοιμάμαι όταν πεθάνω (άρα εν ζωή δεν χρειάζεται ύπνος)

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
κοιμούμενη, για να ευχαριστηθώ επιτέλους τον ύπνο που λέγαμε

28. Εάν συναντούσατε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Καλά τα πας, προχώρα

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσθε αυτό τον καιρό;
Ωωωω, σε μεγάλη δημιουργικότητα, μακάρι να κρατήσει

Tώρα ποιους να καλέσω που δεν το έχουν συμπληρώσει, έχω μια δυσκολία επειδή αυτό τον καιρό δεν παρακαλουθώ να δω τι γίνεται, λόγω φόρτου εργασίας. Ας το πάρει η Ντέφι, η So-far και ο Takis.

19 comments:

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τρέχω να στοκάρω "Campari", γιατί δεν έχω!
(Βλέπεις που ενδιαφέρεται ο κόσμος για τις απαντήσεις σου και ενεργεί κιόλας, βάσει αυτών;)

Aurora* said...

Πωπω!!! με σκλαβώνεις. Αν είναι να μου κάνεις κάθε επιθυμία... τι να πω? χμ...να υποθέσω ότι έχεις ούζο? Η ότι δεν ενθαρύνεις "τα φτιαξίματα"? Πάντως έχω κάτι ασιδέρωτα στο σπίτι (όλα τα καλοκαιρινά), δεν κάνεις καμιά βόλτα? (Μη δω καλό άνθρωπο, αμέσως στην εκμετάλευση. Είπαμε, είμαι παλιoχαρακτήρας).

nyctolouloudo said...

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα;

γιατί δεν έγραψες ..να χτίζει ουρανοξύστες για την πάρτη μου;

(τελικά, για τον γάμο σου με τον Κινέζο- προηγούμενο ποστ- δεν μας λές τίποτα και κάνεις την Κινέζα)

στο Campari με σόδα συμφωνώ και εγώ!

Aurora* said...

Δεν έγραψα έτσι για να μην απογοητεύσω κανέναν πτωχό πλην τίμιο νέο βρε Νυχτολούλουδο. Τώρα που ξέμεινα από Κινέζο!!!

Aurora* said...

Και δεν ειπα με σόδα ε? Είμαι των μην νοθευμένων γεύσεων. Σκέτο Campari. Σκέτος καφές. Μαύρη σοκολάτα.

nyctolouloudo said...

κράτα τους φτωχούς πλην τίμιους νέους για σένα και δώσε μου τους πλούσιους πλην άτιμους νέους....

Campari σόδα λέω.....

Anonymous said...

Α, δεν παιζεσαι. Και πλούσιο και νέο και άτιμο? Πολλά ζητάς καλή μου.

Και καλά, βάλε σόδα, εσυ θα το πιεις. Μη σου φέρω κι αντίρρηση και δε με δεχτείς στο Βερολίνο.

Pico said...

Μάντεψε ποιο τραγούδι βρήκα στο youtube.
Είδες τι κάνει τελικά ένα όνομα...
Όσο για τις απαντήσεις που έδωσες στο ερωτηματολόγιο...σε φακέλωσα πάραυτα...)))

Aurora* said...

Pico, το κατεβάζω από το emule και οταν τα καταφέρω θα το βάλω χαλάκι εδώ.

Για analyze τι φακέλωμα έγινε? για καλό ή για κακό?

Pico said...

Εγώ θα το κάνω ολόκληρο post και εσύ μου μιλάς μόνο για χαλάκι...Απλά απόψε δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίζεται στο blog.
Όσον αφορά το φακέλωμα δεν διάβασες αυτό το παιχνιδάκι που σχεδιάζουμε να παίξουμε με αφορμή το ερωτηματολόγιο??

Aurora* said...

Διάβασα αλλά ψυχανάλυση από μη ειδικούς είναι επικίνδυνο παιγνίδι. Κι αν με βγάλει έτοιμη για αγιοποίηση? Να πάω στον Πάπα ή στον Πατριάρχη? Ετσι κι αλλιώς δεν υπάρχει άγιος ή αγία με το βαφτιστικό μου. Κι έχω στόχο να αγιάσω. Αλλά ως γνωστόν μόνο πρωην αμαρτωλοί αγιάζουν.
Βοηθείστε να αμαρτήσω λοιπόν.

Pico said...

Κρυφτούλι λέγεται αυτό μια εδώ και μια εκεί...Φαντάζομαι θα συμφωνήσεις ότι πολλά ενδιαφέροντα πράγματα γίνονται από μη ειδικούς, δηλαδή ερασιτέχνες με την αρχαιοελληνική σημασία του όρου...Ήτοι εραστές.

Pico said...

Όσο για τα ασιδέρωτα εγώ...)))

Aurora* said...

και πολλα επικίνδυνα επίσης από ερασιτέχνες.

Σιδερώνεις? ΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. δεν ειναι πολλά, όλα τα καλοκαιρινά.

Pico said...

Τέλεια έτσι θα έχουμε ατόφια τη νύχτα μπροστά μας για να σου εξηγήσω τα συμπεράσματά μου σχετικά με τις απαντήσεις που έδωσες...)))
Και φυσικά έρωτας και πρέπει είναι ασύμβατες μεταξύ τους έννοιες..

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Τι γίνεται εδώ; Εγώ όλη μέρα έκανα επιμέλεα κειμένου και δεν μπήκα κι εσείς στρώσατε παιχνίδι, πουλάκια μου!!!

Aurora* said...

Αστερ, όλα γίνονταν την ώρα που κοιμόσουν, για δες την ώρα. Στο είπα, στον ύπνο θα πιαστείς. Ο Πίκο ερχεται να σιδερώσει αφού εσύ αρνείσαι.

Pico said...

Χαχαχα...Αστεροϊδή ομολογώ ότι εσύ ήσουν η αφορμή...
Μην ξεχνάς ότι η νύχτα είναι μαγεμένη. Όσο για τις επιμέλειες...

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Σόδομα και Γόμορα γίνονται κι εδώ πλέον!!!
Φεύγω και δεν κοιτάω πίσω, για να μη μείνω στήλη άλατος )και μου φορτώσετε και το σίδερο)!!!