Sunday 6 May 2007

KINEZIKA 4- Σαγκάη

Μακέτα όλης της πόλης των 13.000.000 στον Εκθεσιακό χώρο. Ανεπανάληπτο θέαμα.


Μάλλον οι εντυπώσεις από τη Σαγκάη θα είναι το προτελευταίο ποστ γιατί νοιώθω ότι με βαρεθήκατε. Δεν μπορώ όμως να μην σας γράψω για τη Σαγκάη. Η αίσθηση μετά το Πεκίνο είναι ότι είσαι σε άλλη χώρα.


Εδώ μπορείς να κυκλοφορήσεις μόνος, οι δρόμοι έχουν αγγλικές ονομασίες δίπλα στις κινέζικες και δεν θα χαθείς. Η παράδοση έχει διασωθεί. Υπάρχουν κτίρια από όλη την ιστορία της πόλης.



Κι όσο κι αν ήθελα να δω παγόδα με αγωνία , γιατί στο Πεκίνο μόνο στα αυτοκρατορικά κτίρια είχε διασωθεί, την προσοχή μου τράβηξαν τα μοντέρνα κτίρια. Πραγματικό όνειρο η βραδινή εικόνα της πόλης.


Εικόνα από τον Pearl of Orient. Τα σύννεφα στην κορυφή με παίδεψαν μέχρι να φύγουν

Αλλά δίπλα ακριβώς είναι οι φτωχογειτονιές. Μιλάμε για την απόλυτη φτώχεια και θύμωσα πολύ.


Η φτωχογειτονιά (μία από εκατοντάδες) που σιγά σιγά γκρεμίζονται για να γίνουν οι σύγχρονες υπερκατασκευές

Η κουζίνα της φτωχοσγειτονιάς

Η Σαγκάη είχε νυχτερινή ζωή με πολύ live jazz, ιταλικά μαγαζιά, γερμανική μπυραρία με live rock μουσική και βέβαια τιμές Ελληνικές. Η Σαγκάη μου άρεσε, με σοκάρισε αλλά μου άρεσε πολύ.


The Pearl of Orient tower

18 comments:

Pico said...

Βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον το οδοιπορικό σου και αναμένω και τη συνέχεια...

takis said...

Προς το παρόν σου λέω μόνο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ....πολύ καθυστερημένα και σχετικά αδικαιολόγητα...είχα σκοπό τη περασμένη Πέμπτη όταν το διάβασα σε ένα μπλόγκ...αλλά έμπλεξα και όλο το Σ/Κ δεν είχα internet..δοξάστε τον ΟΤΕ (ακόμα δεν έχω σπίτι..)
Να είσαι πάντα καλά...αισιόδοξη και πάντα με ωραία ενδιαφέροντα ταξίδια...και ας ζηλεύουμε εμείς!

Aurora* said...

Η καλή μου μπλογκοφίλη s0_far αν και ήταν so far μου έκανε ένα δώρο για τα πρωτομαγιάτικα γεννέθλια μου στο blog της. Κι εχω σκοπό να την ευχαριστήσω και δημόσια. Ευχαριστώ και σένα Τάκη. Είχα βάλει ολόκληρη τούρτα δίπλα αλλά τυφλοί οι αναγνώστες μου. Τους τύφλωσε μάλλον το φως της aurora borealis (= βόρειο σέλας).

Aurora* said...

Pico, ή ξενυχτάτε ή ξυπνάτε νωρίς. Σας ευχαριστώ που στα βαθειά μεσάνυχτα με είχατε παρέα

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Όποιος σούβαλε την ιδέα ότι βαρεθήκαμε κάνει πολύ λάθος! Οι φωτογραφίες αυτές μας ταξιδεύουν σε μέρη, που τοι πιθανότερο είναι πως δεν θα δούμε από κοντά...
Πρόσεξα ιδιαιτέρως το κτίριο με το όνομά σου - τι άκρες είχες ακόμα και στην Κίνα, βρε;
Όπως πολύ σωστά λέει κι ο Πίκο, αναμένουμε την συνέχεια...
:-))

Aurora* said...

Αστερ, έχω άκρες στην άκρη του κόσμου. Παλιός εραστής ο ιδιοκτήτης του ακινήτου, του έδωσε το όνομα μου για να με τιμήσει. Είναι από τα ψηλότερα κτίρια της Σαγκάης, ήθελε να με συγκινήσει να μείνω αλλά εγώ γνωστή άσπαχνη τον άφησα στα κρύα του τζακούζι του.

7Demons said...

Ποιός σου είπε καλή μας,ότι σε βαρεθήκαμε,ε???
Το ποστ σου είναι άψογο και συμπληρώνει διαφωτιστικά αυτά που μας είπες.
Βέβαια,εμείς αναμένουμε να μας τα πεις απο κοντά.Είναι καλύτερα!
:-))

Aurora* said...

Α. μην εισάγεις δαιμόνια και μάλιστα 7. Τα γράφω εδω για να γλυτώνω τις κατ΄ιδίαν περιγραφές. Αυτό το απρόσμενο ταξίδι έχει προκαλέσει την περιέργεια και φιλομάθεια όλων των φίλων και γνωστών. Απλώς νόμισα ότι βαρεθήκατε και έκοψα το Β μέρος του Πεκίνου. Αλλά 900 φωτογραφίες έβγαλα, υπάρχει άπειρο υλικό.

Pico said...

"Pico, ή ξενυχτάτε ή ξυπνάτε νωρίς".
Ξεκαρδιστική η παρατήρηση σου Aurora. Σήμερα λοιπόν φρόντισα να είμαι εδώ λίγο πιο νωρίς για να δείξω ότι μάλλον ξενυχτώ.
Σε κάθε περίπτωση πάντως το οδοιπορικό σου είναι πολύ ενδιαφέρον, έστω και άνευ σχολίων, και επομένως δεν χρειάζεται κανένα ευχαριστώ. Εγώ τουλάχιστον το παρακολουθώ από την αρχή του..
Καληνύχτα...

nyctolouloudo said...

1) εγώ τούρτα δεν είδα γιατί την αριστερή μεριά του μπλογκ σου δεν την βλέπω.....αν ήταν εκεί όπως λες και δεν την έφαγες πριν την βάλεις.
και γι' αυτό με μεγάλη καθυστέρηση σου λέω ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ, εξ' άλλου 40 ημέρες κρατάνε οι ευχές.....!
'να σας ζήσει, να σας ζήσει' πόσο καιρό το λέγανε στη μαμά σου ε;
2) σιγά μη βαρεθήκαμε!!! μακάρι να έβλεπα και τις 900 φωτογραφίες...
3) όχι για να σε τιμήσει βρε, δεν μπορεί να σε ξεχάσει λέμε!!! το φωνάζει ο άνθρωπος σε όλη την Σαγκάη!!!!!
aurora!!!! aurora!!!!!!!!!!!

Aurora* said...

Άρα Pico είσαι του συναφιού των ξενύχτηδων, όπως και ελόγου μου. Καλώς σας βρήκα.

Aurora* said...

Νυχτολούλουδο, ένα είναι σίγουρο, ότι ΕΣΥ θα τις δεις και τις 900 φωτ. Τι θα κάνουμε το καλοκαίρι? Θα βλέπουμε φωτογραφίες. Τώρα η αλήθεια είναι ότι δεξιά ηταν η τούρτα, έγραψα αριστερά γιατί έχω μια αντιπαθεια στη δεξιά. Και μάλιστα είναι ακόμα εκεί χωρίς τις εορταστικές λεζάντες, δίκην κεριών. Είχα και το πρωτομαγιάτικο τραγούδι.
Ωραία λοιπόν, δέχομαι ευχές επί 40 μέρες. Δείτε και το δώρο που μου έκανε η so_far.

nyctolouloudo said...

το τραγούδι το άκουσα αλλά νόμιζα ο μάης μπήκε, πρωτομαγιά είχαμε, αλλά τούρτα δεν βλέπω ούτε δεξιά....
χαίρομαι που θα δω και τις 900!

Aurora* said...

Δεν φταις εσύ, η φαντασία σου τα φταίει. Τούρτα λέω τον ουρανοξύστη με τ΄ονομά μου, στη φωτπγραφία δεξιά. Δηλαδή οι τούρτες των νεονύμφων γιατί είναι πολυόροφες?

Anonymous said...

Υπέροχη η Σαγκάη και όλο το οδοιπορικό στην Κίνα! Ζηλεύω αφάνταστα. Κάτι πρέπει να κάνω με την πετοφοβία μου.

Aurora* said...

A, με την πετοφοβία ίσως χάνετε και το "μ ανεβάζεις στον ουρανό". Για προσέξτε το λιγάκι, κρίμα είναι κάθε φοβία.
Εγω έχω μόνο μία, κοκαλώνω ακόμα και μπροστά σε νεκρό φίδι. Σε ζωντανό παθαίνω υστερία.

nyctolouloudo said...

Aurora, από πότε το τριόροφο έγινε πολυόροφος ουρανοξύστης 200+ ορόφων;
δηλ, η τούρτα των γεννεθλίων σου ή το δώρο των γάμων σου με τον κινέζο είναι ο ουρανοξύστης;
e, πέστο βρε κορίτσι μου ό,τι παντρεύτηκες τον Xian Ping Pong.

αφού στο έγραψα, σε φωνάζει ο άνθρωπος σε όλη την Σαγκάη!!!!!
aurora!!!! aurora!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Καταπληκτικές οι φωτογραφίες! Εύχομαι να ξαναπάς όχι μόνο εκεί αλλά και σε άλλα μέρη.