Saturday 8 March 2008

Αυτογνωσία ελέω ΔΕΗ

Τελικά είμαι προβληματική ως άτομο. Είχα μια υποψία για αυτό, αλλά τώρα έγινε βεβαιότητα, να είναι καλά η ΔΕΗ που με βοήθησε να το καταλάβω, κι έτσι γλύτωσα και τα ψυχαναλυτικά έξοδα. Που λέτε, για τρεις μέρες κοβόταν το ρεύμα 6-8.

Την πρώτη μέρα δεν είχα ακόμα γυρίσει σπίτι και δεν ήξερα τι έγινε.

Τη δεύτερη τη διαβάσατε.

Την τρίτη είχα οργανωθεί, είχα φορτίσει μπαταρίες στα αφόρτιστα, κι όταν έπεσε το ρεύμα είπα να κάνω δουλειές που δεν ήθελαν ρεύμα. Ετσι, διάλεξα στα σκοτεινά ανοιχτόχρωμα ρούχα και τα έχωσα στο πλυντήριο ώστε όταν έρθει το ρεύμα να το βάλω να λειτουργήσει. Ταχτοποίησα λιγάκι το σπίτι κι όταν έγινε πίσσα σκοτάδι πήγα στο Σ/Μ που έχει γεννήτρια και ψώνισα χωρίς να βιάζομαι. Είχα πάρει και το φακό μαζί για να ανέβω μετά τις σκάλες.

Χάζευα στο Σ/Μ που είναι και νέο και δεν έχω εξοικειωθεί με τους χώρους του, γύρισα σπίτι, εφτανε 8, άναψα ένα κερί και περίμενα. 8 και λίγο, συνεπές στο ραντεβού του ήρθε και το ηλεκτρικό κι η ζωή βρήκε το ρυθμό της.

Την τέταρτη, από νωρίς βιαζόμουν να αποτελειώσω μια δουλειά μέχρι τις 6 που θα μας βρούνε τα σκοτάδια, μετά είχα προγραμματίσει επίσκεψη στη μάνα μου, που της γυρίζει το ρεύμα στις 6. Βλέπετε χτες είχα κάνει ότι γίνεται στα σκοτεινά, δεν είχα άλλα να κάνω. Ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι έχει πάει 6.30 κι έχω ρεύμα. Και τότε αγχώνομαι. Πότε θα κοπεί? Κι αν κοπεί στις 10, πότε θα έρθει? Βγαίνω στη γειτονιά, σπίτι παρά σπίτι, μαγαζί παρά μαγαζί, είναι σκοτεινό. Η σειρά μου πότε θα έρθει? Γιατί δεν ήρθε η διακοπή σήμερα? Κι αν θα έρθει, πότε θα φύγει? Δύσκολα και αναπάντητα ερωτήματα. Σαν να με είχε στήσει γκόμενος σε ραντεβού έκανα. Κανονικά ψυχοπαθής η aurora. Και τότε συνειδητοποιώ ότι τελικώς το άγνωστο με βγάζει από τα νερά μου. Λογικό ίσως μου πείτε μερικοί, παράλογο άλλοι. Χαλάρωσε κι απόλαυσέ το κάποιοι χαλαροί. Δεν ξέρω, ότι και να πείτε, εγώ κατάλαβα ότι τελικώς χρειάζομαι μια τάξη στη ζωή μου ακόμα κι αν προέρχεται από αταξία, παράλογο? Δεν απαντάει, άρα λογικό.

Θέλω να ξέρω πότε θα έρθει το πρόβλημα, όχι να μην έρχεται και να μην μας το λέει κι όλας. Το πρόβλημα.

Έζησα με την αγωνία μέχρι τις 10 το βράδυ όταν συνειδητοποίησα, από τα ρολόγια που είχαν αποσυντονιστεί και αναβόσβηναν, ότι το ρεύμα παρακαλώ είχε κοπεί μεσημέρι και είχε έρθει στις 3. Νατο γιατί δεν κόπηκε στις 6. Η ΔΕΗ αποφάσισε να μη μας αφήσει να γίνει ρουτίνα η ζωή μας και μας το κόβει χωρίς πρόγραμμα πια.

Σήμερα, πέμπτη μέρα, τα έχω παίξει. Δεν ξέρω τι θα γίνει και πότε. Δεν πήγα στο εξοχικό γιατί φοβήθηκα μην κοπεί και μείνω στη μέση του πουθενά με τα κεριά και τριγύρω μαύρα μεσάνυχτα, έχει και συννεφιά, ούτε αστέρια, ούτε φεγγάρι. Πέρισυ τέτοιο καιρό δεν ήταν η έκλειψη? Τότε ξενύχτησα για να έχω τούτη τη φωτογραφία.


Κι επειδή πήγε 5 και δεν ξέρω τι θα συμβεί σε 1 ώρα, σας χαιρετώ και καλά κούλουμα. Πέρισυ τα έκανα στην Αράχωβα και στο γυρισμό είδα το Χριστό φαντάρο. Φέτος θα δείξει. Τα άγνωστα και ξαφνικά που αποφασίζω εγώ κι όχι η ΔΕΗ ή άλλοι θεσμικοί επενδυτές, μ αρέσουν.


Ps. οσο έγραφα, άρπαξε το φαγητό. Ποιος θα μου κάνει τραπέζι?

8 comments:

david santos said...

Hello, Aurora!
Escellent posting.
Have a good weekend.

staroad said...

Παραλίγο να πάθω κι εγώ το ίδιο κόλλημα. Μετά είπα να ζήσω την περιπέτεια... χωρίς ωράριο!
Καλό βράδυ με ή χωρίς ΔΕΗ :)

Aurora* said...

@David

David, you are kind us usual, thank you.

@ Staroad88

Μπα. δεν μπορω αυτό τον καιρό χωρίς ωράριο αυτά τα πράγματα. Φτου...ξέχασα να φερω τη λάμπα θυέλλης από την εξοχή.

So_Far said...

Βρε μη γίνεσαι τόσο control freak με το ρεύμα. Απόλαυσέ το όταν κόβεται πού θα πάει θα ξανάρθει.

Aurora* said...

So_far χαλάρωσα τόσο που μέχρι μπάνιο με κεριά έκανα. Γύρισα σπίτι 9 και δεν είχε ρεύμα αλλά έχοντας ζεστό νερό, εβαλα δύο κεριά μπρος στον καθρέφτη και υπο το φως τεσσάρων έκανα ένα υπέροχο ρομαντικό μπάνιο. Νέες εμπειρίες!!!

fpboy said...

χμμμ.... τελικά δεν είναι και τόσο χάλια χωρίς ρεύμα !!!

Aurora* said...

fpboy αρχίζω και τη βρίσκω. Να είχα και micro μπαταρίας να ζεσταίνω το φαγάκι μου, μια χαρά θα ήμουν. Το γκαζάκι δε ζεσταίνει καλά, ομολογουμένως.

nyctolouloudo said...

Τσα!!!

μπάνιο με κεριά έκανες...χαλάουα έκανες;
εσείς χωρίς ρεύμα και εμείς εδώ χωρίς μετρό και λεωφορεία!!!

σε λίγο θα ζούμε και πάλι στις σπηλιές! θα πάμε στο Δυρό που έχει νερό να πίνουμε,νυχτερίδες για να τρώμε και την θάλασσα για μπάνιο!
Φιλιά πολλά!