Tuesday 18 March 2008

Αγαπητή κ. aurora…



…είναι καιρός τώρα που θα ήθελα να έχω μια στήλη σε περιοδικό ή εβδομαδιαία εφημερίδα σαν εκείνες τις παλιομοδίτικες που έστελνες την συνήθως χαζή και συνήθως αισθηματική απορία-πρόβλημα και η «ειδική» σου απαντούσε.


..Μετά ήρθε η Μυρτώ και η στήλη έπαψε να είναι παλιομοδίτικη. Και ζήλεψα και θέλω κι εγώ.


Πχ. Να μου γράφει το «νυκτολούλουδο» (τεμπέλα, γράψε μια κανονική απορία που θα κάτσω να γεννήσω εγώ τώρα μία για παράδειγμα), συνεχίζω..να μου γράφει λοιπόν «Αγαπητή κ. aurora έχασα το δίπλωμα στο σπίτι μάλλον και τα έχω πάρει που στη Σαρδηνία θα οδηγεί μόνο ο Μ.» και εγώ θα της απαντώ «Μοσχομυρωδάτο νυκτολούλουδο, την υπογραφή μας και το δίπλωμά μας πρέπει να προσέχουμε που τα βάζουμε. Κι αν δεν προσέχουμε, για αυτό βρέθηκε ο Άγιος Φανούριος και τάξε του μια φανουρόπιτα και γράψε μας τα αποτελέσματα, όχι του DNA αλλά της συνταγής που θα σου στείλω».


Παράδειγμα δεύτερο, γράμμα υποθετικό της so_far «Αγαπητή κ. aurora, με τόσα ταξίδια ανά τον κόσμο, έχω πάθει μόνιμο jet lag και δεν ξέρω που πατώ και που βαδίζω, μέχρι που μιλούσα στο κινητό οδηγώντας και μου αφαίρεσαν το δίπλωμα, και επίσης ένας-μία blogger-σκιά με έθιξε, τι να κάνω?» κι εγώ να της απαντώ «βρε καλή μου συναδέλφισσα, βάλε και λίγο κώλο κάτω… από τη ζήλεια μας ματιάστηκες και σου πήραν το δίπλωμα. Όσο για τις σκιές, αυτές διαλύονται γρήγορα μόλις χαράξει και μην τις φοβάσαι, το πολύ πολύ να την αρχίσουμε όλοι στα χαστούκια και να φάει άμμο της ερήμου».


Αυτά σκέφτομαι και θέλω θέλω θέλω στήλη. Κάνουμε εδώ πρόβα? Στείλτε προβλήματα κι εγώ αφού δεν μπορώ να γίνω Μάγια Τσόκλη, θα γίνω Μυρτώ Κοντοβά. Σε κάποια να μοιάσω βρε παιδί μου σ αυτή τη ζωή. Βαρέθηκα να είμαι εγώ καθώς και να κρατάω την αμέτρητη σοφία μου μόνο για μένα. Ελάτε να σας συμβουλεύσω η πάνσοφη.



28 comments:

kostas2 said...

Αγαπητή κ. aurora, έταξα του Αγίου Φανουρίου μια φανουρόπιττα, να σας φανερώσει μια στήλη, μπας κι έρθετε στα ίσα σας

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Αγαπητή Κα Aurora, μη μοιάσετε σε καμμιά Μυρτώ ή μη Μυρτώ και σας χάσουμε κι εσάς και τρέχουμε για Φανουρόπιττες (αγοραστές, βέβαια!!!)...
:-)))

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Αγαπητή κα urora,

Είμαι φανατική αναγνώστρια της στήλη σας...!

Καλημέρα :)

Aurora* said...

Αγαπητέ μου kostas2, o 1 που πήγε? Στήλη κατά το υποστύλωση ε? Καλά πάνε αυτά, σας εύχομαι κι εσας να τον βρείτε τον 1 γρήγορα.

Aurora* said...

Αγαπητέ Αστερ, δεν σας αρέσει η Μυρτώ? Τσ τσ τσ, μα τι σας αρέσει τεσπα σε γυναικεία έκδοση? :))

Aurora* said...

Αγαπητό μου τέρας, (άκου έκφραση, μου με καταταντήσατε) σε τι μπορώ να σας συμβουλέψω πέρα του ότι υπάρχουν και χειρότερα, πχ τέρας ασχήμειας?

Anonymous said...

αγαπητή κυρία aurora έμπλεξα με ένα παντρεμένο και η ζψή μου έχει γίνει κόλαση. Μια έχει τύψεις, μια του περνανε τι να κάνω που είμαι νέα κοπέλα, να φάω τα νιάτα μου μαζί του?

kostas2 said...

Αγαπητή κ. aurora, έχει κλειστεί στο γραφείο από το μεσημέρι και γράφει με τις ώρες! Ήθελα νάξερα την ιστορία της ζωής του γράφει; Εσείς τι λέτε, θα συνέλθει;

Aurora* said...

Ακου να σου πω ανώνυμη και ανόητη κοπέλα, οι παντρεμένοι μόνο κόλαση ξέρουν και σε κόλαση σε πάνε.
Βρες κανένα ελεύθερο παλικάρι να ξελαμπικάρει και αυτουνου το μάτι κι εσύ να δεις τι εστι παράδεισος. Που τον ξέρει ο παντρεμένος για να σε πάει?

Aurora* said...

kostas2 δώστου δύο τρία χάπια για τη δυσκοιλιότητα και να δεις πως σηκώνεται.. να πάει τουαλέτα. και τότε εσύ κλειδώνεις το γραφείο και δεν ξαναμπαίνει μέσα.

nyctolouloudo said...
This comment has been removed by the author.
nyctolouloudo said...

Αγαπητή κ Aurora, να χ...τον άγιο Φανούριο και την πίττα του γιατί την έφαγε το σκυλί στην spiaggia καθώς και τα μανταρίνια.
Έμπλεξα μαύρα μεσάνυχτα και κάτι με έναν ανύπαντρο,γαλανομάτη, ευρύστερνο αστυνόμο τουλάχιστον 1,90....
Μου την έπεσε από τα αριστερά παρ' όλο που του είπα ..μαλάκα, νομίζω ό,τι το έχω δεξιά το G-spot μου αλλά αυτός πιστός στο κλαρίνο του. Τι να έκανα αφού ο άλλος τα είχε κοπανίσει με Πορτογαλέζικα κρασιά; έπρεπε να σιγουρέψω τους δρόμους....
Αγαπητή κ Aurora, τώρα έχω τρεχάματα με όλο το σώμα χωρίς καμμία αμφιβολία!
Αγαπητή κ Aurora,Κ.Ο.Κ. και κ.ο.κ.!

Αγαπητή κ Aurora, μήπως πρέπει να βρω έναν κωπηλάτη που ξέρει να χειρίζεται την γαλέρα;

So_Far said...

Από τα καλύτερα που έχω διαβάσει. Λοιπόν μέχρι αύριο θα σου έχω στείλει μαίηλ για να το κάνεις ποστ.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Λάθος καταλάβατε, αγαπητή Aurora... H Μυρτώ μου αρέσει - ή μάλλον μου άρεσε, γιατί τώρα πια έχει κουραστεί λίγο το κορίτσι και στερέψει... - αλλά εσείς έχετε το δικό σας στυλ και δεν χρειάζεται να γίνετε Μυρτώ στην θέση της Μυρτώς...

Υ.Γ.: Όσο για το στυλ γυναίκας, ε... αφού το ξέρετε... προτιμώ κάτι σε κορίτσι... άλλο αν δεν αυτά δεν με προτιμούν!!!
:-)))
Ίσως αργότερα... Να μεγαλώσω λιγο πρώτα!!!

Aurora* said...

Αγαπητό Νυκτολούλουδο, μα με όλο το σώμα μπλέκουμε όταν τρακάρουμε με ψηλό, ευρύστερνο και μάλιστα γαλανομάτη. Ξέρω, είναι κουραστικό γιατί έχει μεγάλη επιφάνεια, από να αρχίσεις και που να τελειώσεις, 2 μέτρα πλάτη, αλλά μην αφήνουμε μισές δουλειες.
Τώρα για τα μανταρίνια.. αν δεν ήσαν κλημεντίνες μη σκας.

Aurora* said...

Αστερ.. πρέπει επειγόντως να αγοράσετε ένα βιβλίο με παροιμίες. Εκει θα βρείτε και αυτή που λεει "η γριά η κότα έχει το ζουμί". Και δεν θα είστε εσεις που θα αμφισβητήσετε τη λαική σοφία, ποιος είστε κύριε?

Aurora* said...

So-far αναμένω με αγωνία

Anonymous said...

Κυρία Aurora μου καλησπέρα,

Να σας συγχαρώ κατ’ αρχήν για την εκπομπή σας –συγνώμη- τη στήλη σας .

Παίρνω το θάρρος να μοιραστώ μαζί σας το πρόβλημά μου και να ζητήσω την βοήθειά σας καθότι εσείς είστε και blogατη και κάτι παραπάνω θα ξέρετε από αυτά.

Λοιπόν εγώ καλά είμανε και καλά καθόμουνα, Υπουργείο-σπίτι, σπίτι-Υπουργείο και επαρκώς εκσυγχρονισμένη είμανε με το κομπιούτερ μου στο γραφείο και το PC στο σπίτι, όπου έγραφα, έστελνα κανα μαιλ, σερφάριζα και λίγο ξέρεις όλα με μέτρο, άντε έπαιζα και καμιά πασιέντζα να περάσει η ώρα και να γλαρώσει το μάτι.

Ωσπου φιλενάδα άσπονδη και blogατζού μου άνοιξε τα μάτια ??? Εχεις PC, έχεις πάγιο ΟΤΕ, έχεις ΑΝΤΡΑ?? Ναι και δεν είχα ούτε κανένα λόγο να μην την πιστέψω, ούτε να πληρώνω τζάμπα το πάγιο και ακολούθησα κατά γράμμα τις συμβουλές της. Και το dating βρήκα, και profil έφτιαξα και sms έστειλα να πάρω λέει coins και points και να με δουν τα αρσενικά και να πάθουν.

Θα πρέπει δε να έπαθαν και πολύ και πολλοί?? Καθότι πέρασαν αρκετές μέρες και νύχτες αγρύπνιας ώσπου να δω χαρά στην οθόνη μου, ήτοι μήνυμα. Τώρα το τι χαρά μπορείς να πάρεις από τα μηνύματα και τους αποδέκτες είναι άλλη ιστορία, το ότι θα γελάσεις στο υπογράφω.

Και ανάμεσα στα μαιλ σκάει μύτη και τύπος (ουχί υπογραμμός) του σαλονιού και του λιμανιού, και αρχίζουμε το μπιρι-μπιρι τσάτισμα και ακούω όσα δεν έχω ακούσει η γυνή. Τι έχει μείνει έκθαμβος, άλαλος και ενεώς, τι δεν βλέπει την ώρα να με συναντήσει, τι σίγουρος είναι ότι θα κάνουμε σχέση, τι να μου δίνει κινητά, σταθερά, μαιλ να μιλήσουμε.

Μακάρισα την τύχη μου και κράτησα μια μικρή πισινή –όχι δεν σκόπευα να τον ταλαιπωρήσω. Και ξαναμακάρισα την τύχη μου που τάφερε έτσι –αυτό είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία που κρατώ τα πνευματικά δικαιώματα για να την γυρίσει ο Μανουσάκης σήριαλ να συμπληρώσω τη σύνταξη που θα πάρω από το ΙΚΑ- και την επομένη της ολονύχτιας συζήτησης-εξομολόγησης ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.

Xρειάστηκαν δύο 24ωρα για να επιβεβαιώσω πλήρως τις υποψίες μου, και άλλα δύο για να επικοινωνήσω μαζί του και να του αναγγείλω το χαρμόσυνο γεγονός.

Από τότε κυρία Aurora μου εξαφανίστηκε. Ούτε μήνυμα, ούτε τηλέφωνο, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Φίλη άσπονδη με ενημέρωσε ότι συνέχεια στα τσατρούμια είναι και ψάχνει άλλες και τους λέει τα ίδια, από τη ζήλεια της όμως τα λέει.

Τι θα με συμβουλεύατε εσείς ??

Δακρυσμένη Αφροξυλάνθη

So_Far said...
This comment has been removed by the author.
So_Far said...

Δακρυσμένη Αφροξυλάνθη,

εδώ που φτάσατε αγαπητή αποδεικνύεται περίτρανα ότι δεν είναι ούτε του σαλονιού, ούτε του λιμανιού αλλά του τρύπιου προφυλακτικού.
Βοήθειά σας !

Aurora* said...

Αγαπητή Αφροξυλάνθη, να συνέλθω λίγο από το γε.. κλάμα ήθελα να πω, να σκουπίσω τα ματάκια μου και να σου συστήσω να του γράψεις ένα γράμμα και να του τα πείς όσα σκέφτεσαι. Δεν ξέρεις τι καλό κάνει ένα ξέσπασμα οργής. Και που είσαι, μην τα παιρνεις στα σοβαρά τα λόγια του πληκτρολογίου. Πολλοί ζουν με virtual ζωές, εσύ στα Υπουργεία σου δεν είσαι για τέτοια. Με τα pc και τα conex σου κάνε connections τρίτου τύπου.

Anonymous said...

Αγαπητή κ. aurora,

έχω ένα σοβαρό πρόβλημα, βαρέθηκα τόσο ρομαντισμό, κάθε βράδυ με κεριά τρώω. Θα μου κάνει κανένας δείπνο με κεριά κι εγώ θα ρωτήσω "διακοπή ρεύματος έχετε?"

ξενερωμένη ρομαντική

Aurora* said...

αγαπητή Ξενερωμένη Ρομαντική,

και καλά να το πείς σε δείπνο, θα φύγεις νηστική, κέρδος είναι.
Να το πεις όμως στο κρεβάτι.. θα φύγεις αγ.. και δεν είναι πρέπον ε?

So_Far said...

@ aurora*,

εδώ λέμε ότι δεν τον βρίσκει η Δακρυσμένη Αφροξυλάνθη..
την έκανε o μάγκας.


Όταν λες ηλεκτρολογείο εννοείς εμένα; Μου άρεσε, ασσορτί με τις γεννήτριες και τις τουρμπίνες μου

Aurora* said...

@So-far
αχ κι εισαι και νέα κοπέλα, σε φάγανε οι τουρμπίνες. Πληκτρολογείου λεω!!!
Και η δακρυσμένη αφροξυλάνθη έχει όλα τα στοιχεία του λιμανιώτη, να του γράψει να τον ξεχέσει. Ουφ συγχίστηκα κι είμαι και μεγάλη γυναίκα.

So_Far said...

Το είδα κι εγώ μετά, αλλά βαρέθηκα να διορθώσω.
Πριν από λίγο σου έστειλα και τον δικό μου "πόνο" και "καημό".. Check your mail

kostas2 said...

Μη συγχίζεστε κ. aurora μας και μας πάθετε τίποτις και μετά ποιόν θα έχομεν ημείς να μας συμβουλεύει;
Έτσι είναι αυτά τα νέτια, κάθε καρυδιάς καρύδι μπορείς να βρεις στο δρόμο σου!

Aurora* said...

So_far κατακαημένη. Αύριο η εκπομπή... sorry στήλη θα είναι αφιερωμένη στον καημό σου.
Δες και συ το μειλ σου!!!!