Saturday 29 March 2008

Ελληνικά Βραδυδρομεία


Αυτό έφτασε πριν το καλοκαίρι επειδή δεν μεσολάβησαν τα ΕΛΤΑ

Το προηγούμενο γράμμα ευτυχώς δεν ήρθε με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία κι έτσι είχε φτάσει εγκαίρως αν και από so far. Αυτό που ήρθε χτες όμως στο γραμματοκιβώτιο του σπιτιού μου, έκανε ρεκόρ καθυστέρησης. Μου θύμισε πάρα πολύ παλιές εποχές.

Μέρες κοίταζα το κουτί, πουθενά το περί ου ο λόγος γράμμα. Και γιατί το περίμενα? Ενας λογαριασμός ήταν, τίποτα ρομαντικό, ούτε καν μυστηριώδες. Και περίμενα τόσο πολύ ένα λογαριασμό? Ναι γιατί ήταν της Visa και επειδή είχα κάνει αγορά σε ξένο νόμισμα, χρειαζόταν ο λογαριασμός που είχε την επίσημη μετατροπή προκειμένου να εισπράξω κι εγώ με τη σειρά μου τα έξοδα, αλλά υπήρχε προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών, οπότε…

Ο λογαριασμός έπρεπε να πληρωθεί στις 27/3. Εχει πάει ήδη 10 ή ώρα και πουθενά. Τον πλήρωσα χωρίς ειδοποίηση και την περίμενα για το λόγο που σας είπα. Και χτες, 28/3 ω του θαύματος, νάτο το γράμμα με το λογαριασμό. Κι επάνω φαρδιά πλατιά μια σφραγίδα που έλεγε ότι είχε ταχυδρομηθεί 3/3 ευτυχώς 2008. Ναι θα μου πείτε, έχει κι ένα τεράστιο Β επάνω, δεν το είδες? Το είδα, σημαίνει δεν σκοτωνόμαστε να σας το στείλουμε αλλά όχι και 26 μέρες!!! Να πεις ότι είχαμε εκλογές και πήξανε στα έντυπα? Να πεις ότι είχαμε Χριστούγεννα κι άλλες αργίες? Καλά, μη φωνάζετε, μια Καθαρή Δευτέρα και μια 25 Μάρτη είχαμε, αλλά έπρεπε να χει έρθει και πριν από αυτές.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία πάνε ολοταχώς όλο και πιο πίσω, βλέπω και το Δελτίο, παλιά έφτανε κάθε Πέμπτη, τώρα κάθε δεύτερο Σάββατο έρχονται κανα δυό μαζί. Πώς να μη θησαυρίσουν οι κούριερ μετά?

Αλήθεια, έχεις κανείς υπόψιν το όνομα του διοικητής τους? Για να ξέρουμε τις ικανότητές του και να τον προτείνουμε για ανώτερα. Μην πάει χαμένο τέτοιο ταλέντο της κομματικής διοίκησης (το δημόσιας έχει αποδημήσει).

Και μια και σε ένα μήνα έχουμε Πάσχα, όσοι σκοπεύατε να στείλετε παραδοσιακές κάρτες, αν και δεν σας κόβω για τέτοιους, σπεύσατε, αλλιώς του Αγίου Πνεύματος, κατακαλόκαιρα θα φτάσουν.

9 comments:

Aurora* said...

Μου φαίνεται κι εσείς με τα ΕΛΤΑ στείλατε μηνυμα και γι αυτό δεν έρχεται τίποτα. Σνιφφφφ

kostas2 said...

Και με τα ηλεκρονικά όταν στέλναμε, πάλι δεν ερχότανε. Τελικά φοβάμαι ότι τίποτα δεν δουλεύει σωστά σ' αυτόν τον τόπο!

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Άσχετο, αλλά επίκαιρο!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σου εύχομαι :)

nyctolouloudo said...

Μη φωνάζεις γιατί γρήγορα ήρθε...
Στις 2 Αυγούστου 2007, στείλαμε από την Καλαμάτα, στον γυιό, ένα γράμμα με χαρτιά που χρειαζόταν.

Στις 12 Μαρτίου 2008 μας ήρθε πάλι πίσω με την σφραγίδα "άγνωστος ο παραλήπτης"
Καλό μήνα!!!!

Aurora* said...

kostas2 γι αυτό φεύγω συχνά πό αυτό τον τόπο, για να κατανοώ σε ποιο κόσμο ζούμε εδω πέρα, τριτοκοσμικό και λίγα σου λεω.

Aurora* said...

καλό μηνα Τερας και προσοχή σήμερα, εγω την πάτησα, αλλά με πάτησαν στον κάλο, μου τάξανε πρωταπριλιάτικο ταξίδι.

Aurora* said...

@Νυκτολουλουδο

και ποιας χώρας ήταν το φταίξιμο Νυκτολούλουδο μου? Ο γιός σίγουρα έμενε στο σπίτι σου και δεν είχε μεταφερθεί στης αγαπημένεης σου Λ.? :)))

So_Far said...

Τί ψάχνεις τώρα ;Ποιος είναι λέει ο διοικηής τω ΕΛΤΑ;
Κάποιος φαεινός εγκέφαλος της προσκολλήσως που δεν είχαν πού αλλού να τον βάλουν...

Aurora* said...

@so_far

Πάντως ενα e-mail διαμαρτυρίας το έστειλα. Αναμένω απάντηση. Θα μου ζητούν συγγνώμη και τα γνωστά. Αλλά κάποτε τιμωρήθηκε ασυνείδητος προιστάμενος τράπεζας που τον κατήγγειλα για ανευθυνότητα. Αν δεν πάρουμε τις καταστάσεις στα χέρια μας, η χώρα δεν σώζεται.

Ναι σας ευχαριστώ όλους που με αντιμετωπίζετε ώς σωτήρα της χώρας. Είμαι και σεμνή και κοκκινίζω.