Friday 29 February 2008

Νεύρα, νεύρα, νεύρα

Παρασκευή, έξω χαρά θεού, απόκριες και εγω μέσα να ψάχνω λύση σε ένα πολύ δύσκολο επαγγελματικό θέμα και να μην έχω και διαθέσιμο τον απαιτούμενο χρόνο, μόνο μια βδομάδα. 15 χρόνια περίμεναν, τώρα κόβονται για λύση. Κι είναι δύσκολη. Κι έχω και νεύρα από συμπεριφορές ακατανόητες.

Νεύρα και εύρεση λύσεων δεν πάνε μαζί. Κι όσο δεν υπάρχει κατανόηση από καμία πλευρά, νοιώθω σε μια μέγγενη σφιγμένη.

Και το χειρότερο, δεν μπορώ να ξεσπάσω πουθενά για να εκτονώσω την ένταση.

Αν πάω στην εξοχή να φωτοσυνθέσω θα ηρεμήσω αλλά θα μείνει πίσω η λύση. Και θα είμαι μετά πιο χάλια. Αν τουλάχιστον είχα μια απόκριση από τη μία πλευρά. Μπα, φωνή βοώντος.

Συγγνώμη, δεν είχα αλλού να τα πω.

6 comments:

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Πες τα, πες τα εδώ...!

Χαίρετε :)

Ανασα του Βορρα said...

'Αμα δε τα πεις εδώ καμάρι μου που θα τα πεις;

Cookie said...

Ό,τι και να κάνεις, δες να το λύσεις, και μην το αφήνεις για "μετά" γιατί "μετά" θα σε βρουν όλα μαζεμένα!...

Την καλησπέρα μου :)

Aurora* said...

Σας τα είπα, αλλά δεν εφτανε, μετά το μεσημέρι χαζευα. Και σήμερα έχω τέτοιο πονοκέφαλο!! Πάω να πλακωθω στις ασπιρίνες κι ισως δουλεψω, επιβάλλεται.

Σας ευχαριστω.

nyctolouloudo said...

Θα περάσουν,θα περάσουν και θα περάσουμε εμείς από εκεί και εσύ από εδώ...
είδες; όλα περαστικά είναι!!!!

So_Far said...

Σε καταλαβαίνω και για να σε παρηγορήσω θα σου πω ότι υπάρχει και χειρότερο στάδιο: παίρνεις ένα αεροπλάνο, πας όπου δεν υπάρχει στο χάρτη περίπου για να λύσεις πρόβλημα σε μια βδομάδα περίπου. Καλό !!!!
Κουράγιο και υπομονή !