Friday 22 February 2008

Ταξίδι με δυσκολίες

Πετούσα Κυριακή στις 9.15 το πρωί και καθώς από βραδύς έβλεπα το χιόνι να πέφτει, με έπιασε αγωνία πως θα έφτανα στο Σύνταγμα. Δεν διανοήθηκα ότι το μετρό μπορούσε να σταματήσει. Τι στο καλό, σε όλο τον κόσμο χιονίζει και η ζωή συνεχίζεται κανονικά. Έκλεισα ένα ταξί για καλό και για κακό να με πάει μέχρι εκεί. Πλήρωσα κάτι παραπάνω (4.5€) και όλα καλά, πάω Σύνταγμα, μετά μετρό και φτάνω στο Ελ. Βενιζέλος, κάνει κολασμένη ζέστη μέσα εκεί, που να βγάζω πουλόβερ, κάνω υπομονή, στο αεροσκάφος συνήθως είναι χλιαρά.

Στις 8.30 αποφασίζω να περάσω τον έλεγχο. Μάλλον η τελευταία ήμουν, πίσω μου μόνο ένας βουλευτής. Κι εκεί που τα έχω κατεβάσει όλα, λαπτοπ, ρολόι, παλτώ, κασκώλ, νασου η αναγγελία για καθυστέρηση. Αγνωστον για πότε η αναχώρηση. Εν τω μεταξύ, ντυμένη για χιόνι, έχω καταϊδρώσει. Διψάω και λέω θα πάρω από το μηχάνημα, αφού ως γνωστόν, στο Ελ. Βενιζέλος έτσι και περάσεις έλεγχο στο gate μετά είσαι σαν καταδικασμένος σε πείνα και δίψα. Το μηχάνημα μου τρώει (πεινασμένο κι αυτό) το 0.5€ και νερό δεν μου δίνει. Βγαίνω έξω, αγοράζω και με σφραγισμένο το μπουκάλι και την απόδειξη στο χέρι τολμώ να ξαναμπώ. Χεχε, όχι λέει, θα το πιείτε έξω το νερό. Μα τους λέω, δεν το θέλω όλο και έπειτα δεν ξέρω πότε θα πετάξουμε. Ορίστε, σφραγισμένο είναι. Όχι αυτοί, να το πιω. Όχι εγώ, είμαι άρρωστη τους λέω και πρέπει να πίνω νερό, νερό μέσα δεν έχει, αυτοί. Και τότε βρίσκουμε λύση. Θα μου το φυλάνε αυτοί και όποτε διψάω θα πίνω. Καλό ακούστηκε, το δέχτηκα.

Οι ώρες περνούσαν, το ήπια όλο, οι επιβάτες περιμέναμε, ο (κυβερνητικός) βουλευτής είχε εξαφανιστεί. Κάθε μία ώρα μας έλεγαν ότι σε μία ώρα θα μας πούν πότε θα φύγουμε. Ολες οι άλλες πτήσεις γίνονται κανονικά, η καντεμιά μου λέω θα φταίει. Ο κόσμος να βγαίνει έξω από τη φυλακή του gate, να καπνίζει και να ξαναμπαίνει, να σφυράνε τα μηχανήματα και δώστου ψάξιμο. Ένας νεαρός δήλωσε ότι το χούφτωμα εκείνης της μέρας δεν το είχε ματαπάθει. Ξανά εγώ νερό, αλλά τώρα το ήπια με την ησυχία μου έξω αφού το είχα πάρει απόφαση ότι δεν πετάμε άμεσα. Οι πληροφορίες λένε ότι δεν ήρθε πλήρωμα γιατί δεν είχε πρόσβαση. Ακου τώρα λόγος, εμείς οι επιβάτες φτάσαμε, οι επαγγελματίες δεν είχαν τρόπο να φτάσουν, ρε μονιμότητα τι κάνεις…

Εν τω μεταξύ η χιονόπτωση ξανάχει αρχίσει, ακόμα κι αν έρθουν αεροσυνοδοί, μας βλέπω να μην πετάμε λόγω καιρού. Μετά από 3.3 ώρες μπήκαμε στο αεροπλάνο και φτάσαμε στις ηλιόλουστες Βρυξέλλες. Μετά μάθαμε ότι αφούφύγαμε, έκλεισε ο Βενιζέλος.

Εκεί συμβαίνουν τα εξής. Ανεβοκατεβαίνουμε σκάλες και μετά από κάνα τέταρτο βρίσκουμε τα μπαγκάζια μας, δεν περιμένουμε στον ιμάντα γιατί έτσι κι αλλιώς κάναμε τόσο δρόμο να φτάσουμε εκεί, φτάσανε αυτά πρώτα. Έτσι και δεν είσαι υγιέστατος, δεν φτάνεις με τίποτα, μιλάμε για διαδρομή.

Μερικά που παρατήρησα. 100% των κατοίκων της πόλης φοράνε κασκώλ, 80% μαύρα κοστούμια και γραβάτα (ταγιέρ λόγω κρύου δεν φοράνε), 50% κουβαλάει ένα λαπτοπ. Τα σύγχρονα κτίρια είναι οβάλ και όλο τζάμι.

Είχε ενοχλητικά καλό καιρό. Και λέω ενοχλητικά γιατί με ήλιο δεν βγαίνουν καλές φωτογραφίες κτιρίων, το ένα τμήμα είναι υποφωτισμένο και το άλλο υπερφωτισμένο. Έβγαλα τις χειρότερες φωτογραφίες ever. Οι βραδυνές πάλι χάλια, έκανε κρύο και πάγωνε το χέρι μου μέχρι να ρυθμίσω και μετά δύσκολο να μείνω ακίνητη. Ελπίζω την επόμενη φορά να έχει συννεφιά.

11 comments:

τo τέρας της «αμάθειας» said...

"Αχ! Ελλάδα σ' αγαπώ...!"

ΚΑΛΗΜΕΡΑ :)

Anonymous said...

Για τα μύδια .. τίποτα.

Χριστίνα

ΥΓ. Εγώ πάντως την πρώτη φορά στη ζωή μου που πήγα Βρυξέλλες, ταξίδευα όλη τη νύχτα στην άμαξα αποσκευών. Οχι δεν είμουν λαθρεπιβάτης είχα πληρώσει κανονικά εισητήριο κι εγώ κι η υπόλοιπη παρέα

7Demons said...

Χριστιανή μας,

Κάτσε και λίγο Ελλάδα!
Όλο σε ταξιδάκια σε πετυχαίνουμε.



υγ.Να περάσεις όμορφα!

Τα-σπαστικά-7.

Aurora* said...

Τέρας, ίσως είμαι ανθέλλην. Δεν την πολυαγαπώ, ειπα στο Νυκτολούλουδο ότι θέλω να γεράσω στο Βερολίνο, να την έχω και παρέα

Aurora* said...

@ Xristina

μα σου ειπα Μήδεια, δεν αγαπώ τα μύδια ούτε και τα κρεμύδια.

Aurora* said...

7 δαιμόνια... με φάγατε, θα μείνω για καιρό εδω και να δω τι θα καταλάβετε.

Δυστυχώς μεχρι 11/4 δεν έχω τίποτα προγραμματισμένο περιμένω να το δει κάποιος που μου είπε κάτι για Ρώμη αλλά μάλλον κάνει την πάπια πια).

nyctolouloudo said...

Eγώ δεν σου είπα για Ρώμη αλλά για Σαρδηνία.....και σε ξαναρωτάω : θα έρθεις; 6/3-11/3... και μετά βλέπουμε! Άμστερνταμ, Στοκχόλμη, Όσλο...


Μύδια έφαγες;

Aurora* said...

Μα δεν ειπες εσυ για Ρωμη, το ξερω. Σαρδηνία σου απάντησα με μειλ. Ξέρεις, ειμαι εργαζόμενη ε? Κι εχω και μαι προθεσμία 9/4 να παραδώσω κάτι.
Θα σε παρω τηλ. φιλιά

david santos said...

Excellent, Aurora!
By

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Μουσική: Βάσω Αλαγιάννη
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Παπάζογλου

Χαρά στον Έλληνα που ελληνοξεχνά
και στο Σικάγο μέσα ζει στη λευτεριά...
εκείνος που δεν ξέρει και δεν αγαπά
σάμπως φταις κι εσύ καημένη
και στην Αθήνα μέσα ζει στη ξενιτιά!

Αχ Ελλάδα σ' αγαπώ
και βαθιά σ' ευχαριστώ
γιατί μ' έμαθες και ξέρω
ν' ανασαίνω όπου βρεθώ
να πεθαίνω όπου πατώ
και να μην σε υποφέρω!

Δεν αλλάζω τη λιακάδα της και τη θάλασσα της όμως!! :) :) :) :)

So_Far said...

Ψιλοφρίκη οι Βρυξέλλες έτσι; Αθάνατο Βέλγιο !
Ταγιεράκια φορούν από Μάιο και μετά