Wednesday 27 February 2008

ποταπός blogger

παλιό αλλά καλό

Αυτές τις μέρες αισθάνομαι ότι είμαι πολύ κακός άνθρωπος. Τις πταίει? Μα τα κανάλια και ο ίδιος ο κ. Αλογοσκούφης, που ξαφνικά ανακάλυψαν πόσο κακοί είναι οι bloggers. Πόσο τρομοκράτες, υβριστές και εκβιαστές.

Και να με ρωτάει η μάνα μου, παιδάκι μου τι είναι οι bloggers και τι το blog και τα ιστολόγια? Κι αντε να της εξηγώ ότι είμαι blogger, θα πάει από αυτό. Η κόρη της το καμάρι της (λέμε και καμιά μ… να περνάει η ώρα), που αν μη τι άλλο την είχε για ηθική γυναίκα, είναι blogger!!!

Μια μέρα με ρώτησε τι είναι το internet, που ένας ξάδελφος είπε στη θεία μας ότι ένας γνωστός του με βρήκε στο ιντερνετ. Δεν με φτάνει που επωνύμως και με όλα τα προσωπικά μου δεδομένα (ηλικία, φωτογραφία, διεύθυνση- ευτυχώς τα κιλά δεν τα λένε) είναι διαθέσιμα γιατί κάποιοι (βλέπε ΤΕΕ) ούτε την ηλικία μας δεν αφήνουν να έχουμε κρυφή εμείς οι μεγαλύτερες, πρέπει να βρω και τρόπο να εξηγήσω στην 85άρα μάνα μου τι εστί ίντερνετ.

Και τότε μου ΄ρχεται στο μυαλό η διαφήμιση «στη μάνα σου το είπες?».

Ξαναγυρίζω στο θέμα, είμαι ένας κακός άνθρωπος, κι εσείς οι αφήνοντες σχόλια ομοίως, εξαιρούνται οι ανώνυμοι, που φυσικά δεν είναι bloggers. Ξέρουν αυτοί που δεν κάνουν τέτοια.

Ισως όμως και να εξαγνιζόμαστε από το γεγονός ότι και κάποιοι κληρικοί είναι τόσο κακοί με μας αφού διατηρούν ιστολόγιο. Αυτό, όπως μπορείτε να καταλάβετε πολύ με παρηγορεί, οπότε τώρα που το καλοσκέφτομαι, σας στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς και γυρίζω στη δουλειά μου που με τόσα σουρτα φέρτα έχει μείνει πίσω.


ΥΓ. καλό τσίκνισμα αύριο. Μην το σκέφτεστε, τα ψητά δεν παχαίνουν.

2 comments:

Anonymous said...

Εγω ρωταω τη γιαγια μου τι ειναι μπλογκ και μου λεει κατι που μπαινεις και εκβιαζεις καποιον και του ζητας λεφτα..

Aurora* said...

anisixe την πάτησες, δεν καθόσουν ήσυχος και το έμαθε, εγώ το κρύβω από τη μάνα μου, η γιαγια μου ευτυχώς έφυγε νωρίς.