Tuesday 11 September 2007

Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται πάντα

(η φωτ. από τα Νέα και το http://www.in.gr/)



Λοιπόν, σήμερα σας έχω μερικά ενδιαφέροντα links (υπερσύνδεσμοι στα ελληνικά, το υπερ δεν ξέρω τι καλύπτει).

Τα βρήκα ενδιαφέροντα και ήθελα να τα δείτε και σεις.


Εδώ θα γνωρίσετε τις διαφορές στους εγκεφάλους Γιωργάκη και Κωστάκη (αλφαβητικά η σειρά)


Εδώ θα δείτε που κούνησε σήμερα. Μην πάθετε σοκ που η Ελλάδα θα εμφανίζεται καθημερινά


Εδώ θα δείτε καταπληκτικές κατασκευές σε όλο τον κόσμο ψάχνοντας με όποιο κριτήριο σας αρέσει


Και οι ταξιδιάρηδες εδώ θα δουν την αξία του Ευρώ τους σε άλλους τόπους


Και για να γίνω και λιγάκι κατινάκι να ένα καλό σάιτ για ωροσκόπια αλλά είναι τέλειο και για compatibility, αν το ήξερα δεν θα τον είχα παντρευτεί, αφού το λέει ότι θα χώριζα!!!

Μετά γράψτε μου αν σας αρέσει να σας βάζω κάπου κάπου τέτοια. Εχω πολλά ενδιαφέροντα σαιτς να σας προτείνω.

6 comments:

Anonymous said...

Ειναι πολυ καλη ιδεα!
Ετσι ειναι χρονια τωρα και ο πρωτος διδαξας των ιστολογιων (που εφηυρε και καθιερωσε τον ορο) ο
http://robotwisdom2.blogspot.com/

Aurora* said...

Alk, παρόλο που δεν τον ξέρω τον κύριο, τα μεγάλα πνεύματα μας συναντήθηκαν. Αλλά η ιδέα μου δεν βλέπω να γίνεται αποδεκτή, μόνο εσύ συμφώνησες.

Anonymous said...

Προσωπικά Aurora μου, τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα !!!!
Σε χαίρομαι που μέσα ΄σε όλο το καθημερινό τρέξιμό σου έχεις τη διάθεση να μοιράζεσαι και να διοχετεύεις γνώση !!!!
Εδώ είμαι συχνά...αλλά δεν με βλέπεις...
Προστίθεμαι λοιπόν και εγώ ως τρίτη που αποδέχεται την ιδέα σου!

Σπύρος Σεραφείμ said...

να γράφεις και να μας προτείνεις ό,τι θες...

Aurora* said...

Livana και Σπύρο, σας ευχαριστώ για την ενθάρυνση.
Περιμένω με αγωνία τις εκλογές. Εν τω μεταξύ τρέχω σε ένα κριτικό γάμο. Αν έχει ενδιαφέρον θα σας κάνω ανταπόκριση.

Suspect said...

ευγε!