Thursday 23 October 2008

Κάλιο

Γιατρός δεν είμαι όπως ξέρετε, και περί ιατρικής ούτε ξέρω, ούτε θέλω να ξέρω. Από καιρό σας είχα πει ότι σέρνομαι λόγω μιας αυστηρής δίαιτας (που ευτυχώς απέδωσε κι έχασα 25 κιλά). Η Χ έλεγε να τρώω μπανάνες γιατί έχουν κάλιο, δεν εξηγούσε η ευλογημένη τι σχέση έχω εγώ με το κάλιο. Κι εγώ δεν ξέρω το κάλιο παρά ως ένα χημικό στοιχείο που δεν θυμάμαι ούτε το μοριακό βάρος του, ούτε τη θέση του στον περιοδικό πίνακα των στοιχείων, αν αυτά σας θυμίζουν κάτι. Κι άλλωστε ούτε η Χ είναι γιατρός, γιατί να ξέρει περί καλίου περισσότερα από μένα? Ελα μου ντε? Ελα μου που ήξερε!!!

Όμως, οι μπανάνες έχουν θερμίδες, δίαιτα έκανα, δεν έτρωγα μπανάνες, εξάλλου δεν ήμουν και μαϊμού. Κι όταν ήρθε μια γαστρεντερίτιδα με τις γνωστές σε όλους συνέπειες να την την κ. aurora να μουδιάζει όλη, να συρρικνώνονται τα χέρια της και να διπλώνουν και να τρέχει στα επείγοντα ενός νοσοκομείου. Διάγνωση μη σας την γράψω ιατρικά, το ζουμί είναι ότι κάλιο σχεδόν ανύπαρκτο. Εισαγωγή στο νοσοκομείο, οροί καλίου (πονάει το άτιμο στο χέρι που πέφτει), οροί γλυκόζης και φεύγω μετά από 2 μέρες, με δική μου ευθύνη.

Tην επόμενη μέρα (σήμερα δηλαδή) η κ. aurora τούρμπο. Να ταξιδεύει με 180, να γράφει χορεύοντας ακούγοντας Κόσμο, να τρέχει μέσα στο σπίτι (τώρα κινδυνεύω να σαβουριαστώ) και να γράφει και στο μπλογκ. Μια απίστευτη ενέργεια, ένα ντόπινγκ μου έκαναν στο νοσοκομείο. Εγινα αγνώριστη, δηλαδή όχι ακριβώς, απλώς όπως πριν μήνες ή και χρόνια. Κι όλα αυτά με 4 μπουκάλες ορό με κάλιο μέσα. Τελικά, πολύ βασικό στοιχείο το κάλιο, απίστευτα βασικό τολμώ να πω.

Και σας τα έγραψα εδώ για να μάθετε κι εσείς ότι έπρεπε να ξέρω τόσο καιρό που σερνόμουν. Χωρίς σίδηρο και κάλιο δουλειά δε βγαίνει. Ουτε το μυαλο καλοδουλεύει, κι όλο λάθος αποφάσεις παίρνει.

Αντε βρε, καλώς ήρθα, μέχρι να ξαναπέσει το κάλιο (γιατί αν το ρίξω στις μπανάνες θα βρω τα χαμένα κιλά).

ΥΓ. μιλάμε για ντόπινγκ κανονικό, 4.00 τα ξημερώματα κι ακόμα να κοιμηθώ, είδες το κάλιο?


9 comments:

Anonymous said...

perastika re ayrora, alla 4 meres na KOIMITHIS!!!

Mallon pernateta idia me Thanou kai tin Halkia!

XaXa

Eyhome na eisai igiis apo do kai pera giati moy aresoun ta thematakia soy...

Aurora* said...

iniesta, κακή διατύπωση ίσως είχα, όχι 4 μέρες να κοιμηθώ αλλά ήταν 4.00 το πρωί κι ακόμα ήμουν σε υπερένταση, με τίποτα δεν ερχόταν κόυραση και ύπνος.
χαίρομαι που είσαι ακόμα εδω, δεν έμεινε και κανείς άλλος.

Anonymous said...

Κάλιο αργά παρά ποτέ

Και ιδού η απόδειξη: Τέσσερεις μέρες πλήρους ενέργειας και χωρίς να καμήσεις

ΥΓ. Οσονούπω εγκαινιάζουμε στήλη "Πες μου γιατρέ μου", στο Blog. Διαγνώσεις ακριβείας, θεραπείες με θεαματικά αποτελέσματα και ελάχιστες παρενέργειες, καλές τιμές. Δεκτά ασφαλιστικά Ταμεία και ΤΣΜΕΔΕ

Δρ. Χ

Aurora* said...

Δρ Χ όλα μισά τα αφήνεις. Μα δεν εξήγησες το κάλιο, μα δε λες ότι "καμω" η δεν ξέρω πως αλλιώς είναι ο ενεστώτας σημαίνει "κοιμάμαι" στα τσιπριακά.
Αρνούμαστε να πληρώσουμε, έστω και σε χαμηλές τιμές, αν δεν τα λες αναλυτικά.

7Demons said...

Απουσίαζες που απουσίαζες,πάλι για καιρό,κάνεις και μ.... με την υγεία σου,μορφωμένη γυναίκα.
Καλό μας,εαν είχε πέσει λίγο,ακόμη το Κ,αυτή τη στιγμή δε θα μιλάγαμε κι εσύ δεν θα είχες μάθει ποτέ σου τι είναι η κοιλιακή μαρμαρυγή...

Γι΄αυτό ΟΛΑ με μέτρο.(ΚΑΙ η δίαιτα!).

Φιλιά!

υγ.Από Mg πως πάμε?

Aurora* said...

Γιατρέ,
για να μη μου δώσουν Μαγνήσιο, σημαίνει είχα. Τι άλλο να τρώω εκτός από μπανάνες για να μην πέσει κι αυτό?
Οταν πάντως το μούδιασμα έφτασε στο στομάχι, τα χρειάστηκα, είπα πάει για καρδιά, και τότε φωνάξαμε ασθενοφόρο. Που φυσικά δεν ήρθε, περίμενα να ξεμουδιάσω και βγήκα 3.30 τα ξημερώματα στο δρόμο για ταξί.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Είπαμε να γίνετε ντίβα και star, αλλά ζωντανή ντίβα και star!
Και να μη το παρακάνετε, είπαμε!
Ώς εδώ - 25 δεν είναι λίγα, διόλου λίγα δεν είναι - φτάνει η δίαιτα και το μόνο, που χρειάζεται πλέον, είναι καλή διατροφή και μετρημένη!
Περαστικά και δυνατή!
:-)

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Πάω για καμμιά μπανάνα τώρα - καλού κακού!!!
;-)

Aurora* said...

Αστερ,

ε όχι και ντίβα βρε, απλώς μια χαρά. 6/11 το πρωί θα είσαι στη δουλειά σου να σε δω?