Thursday 3 January 2008

Εσείς που ανήκετε?



Αυτές τις μέρες είχα τη δυνατότητα να δουλεύω στο σπίτι. Ξυπνούσα αργά (μετά την ονειρική πραγματικότητα που ζούσα μάλλον λογικό ακούγεται), έπαιρνα τον καφέ και καθόμουν μπροστά στον υπολογιστή. Το ίδιο θα μου πείτε κάνω και στο γραφείο, οπότε ποια η διαφορά? Εχει διαφορά, άνοιγα και την τηλεόραση. Δούλευα και συγχρόνως βίωνα ότι μια καλή νοικοκυρά. Και τότε ανακάλυψα τη δυστυχία να είσαι ελληνίδα νοικοκυρά.

Περασμένες δέκα και όποιο κανάλι (πλην ΝΕΤ) και να βάλω τσιφτετέλια και χαρές, καλά είναι δυνατόν να χορεύουνε με την τσίμπλα στο μάτι? Ειπαμε είμαι νοικοκυρά και μόλις ξύπνησα, έχετε ακούσει εσείς νοικοκυρές να προφταίνουν το δίδυμο Καμπουράκη-Οικονομέα ή Λυριτζή-Οικονόμου? Αυτά τα πρόφταινα όταν ήμουν μια κανονική μηχανικός. Άρα, τα κανάλια θεωρούν φυσιολογικό η καλή νοικοκυρά να έχει τρελά κέφια στις 10 το πρωί. Και όχι μόνο αυτό, να ενδιαφέρεται κιόλας για το αν ο Ασημόπουλος τα έχει με την Ασημάντου, που πήγαν, τη φορούσαν, τι ήπιαν… στο τι ώρα το «κάνανε» υπήρχε ελλιπής ενημέρωση και το καταγγέλλω καναλάρχες μου.

Την πρώτη μέρα, έβαλα τα δυνατά μου και άντεξα η γυναίκα. Την δεύτερη όχι, ΝΕΤ και Πόπη Τσαπανίδου. Όπου βέβαια εκεί το θέμα είναι, σεξ, ψέματα και βιντεοταινίες, με μια λέξη Ζαχόπουλος.

Στις ειδήσεις που είναι πλέον κυλιόμενες, σας ενημερώνω ότι από τις 12 μέχρι τις 15 έχει ειδήσεις, το βασικό θέμα είναι πάλι σεξ, ψέματα και βιντεοταινίες και μάλιστα εμπλουτισμένο και από τη διεθνή σκηνή. Ρε τι τραβάει μια νοικοκυρά, μετά το υψηλής αισθητικής και πνευματικής αξίας πρόγραμμα των πρωινάδικων, ενημερώνεται για τα άπλυτα των καλών, ταπεινών και σεμνών της κυβερνώσας παράταξης. Μαθαίνει και κάτι κόλπα για το πώς θα βγάλει άδεια σε κεινο το κομματάκι των 300 τετραγωνικών στο βουνό, πως θα κάνει φιλανθρωπίες σε Ινδούς υποτακτικούς (με τούτα και τα άλλα, ξεχάσαμε και το Μαγγίνα).

Και ξαφνικά μου έρχεται το μεγάλο ερώτημα…τι να κάνει άραγε η κυρία Ζαχοπούλου? Θα πρέπει να τον περιποιείται ε? Που τη σεβάστηκε, που την είχε τιμή του και καμάρι του..κορώνα στο κεφάλι του. Ειλικρινά, ούτε ψύλλος στον κόρφο της, κι άμα του δώσει και κάνα χάπι λάθος, θα πάω μάρτυς υπεράσπισης της. Κι ας μην την ξέρω τη γυναίκα. Νοιώθω το δράμα της. Εδώ ισχύει το «άλλος γαμεί κι άλλος πληρώνει».

Ανάμεσα στις ειδήσεις κάνω και κάνα ζάπινγ να έχω σφαιρική εικόνα τι κάνουν τα κανάλια που δεν έχουν ειδήσεις. Τι να έχουν, τηλεφωνήματα γυναικών τε και ανδρών που λένε τι? Με μια λέξη γίνεται του Ζαχόπουλου. Φίλοι, οικογένειες, κουμπάροι, συμπέθεροι, όλοι αλληλοεμπλέκονται σε παράνομα κρεβάτια. Αυτό μέχρι τις 7 το βραδυ που ξαναρχίζει το επίσημο σίριαλ Ζαχόπουλου. Είναι απίστευτες οι περιπτώσεις απάτης που άκουσα τουτες τις μέρες. Και όλοι να το θεωρούν το φυσικότερο των πραγμάτων. Τους θέλουν και τους δυο, τις αγαπάνε και τις δύο και άλλα τέτοια φαιδρά.

Φτου να πάρει… Δηλαδή 12 ώρες και το μόνο που ακούω είναι για απατημένους και απατώντες. Τότε κοιτιέμαι στον καθρέφτη και ψάχνω να βρω σε ποια κατηγορία ανήκω.. Γιατί δεν μπορεί, όλοι το ίδιο κάνουν, άρα πρέπει να τοποθετήσω τον εαυτό μου καθώς και τον περίγυρο μου.

Λοιπόν, εγώ όχι ως νοικοκυρά αλλά ως single δεν κινδυνεύω να με κερατώνει κανείς. Ένα το κρατούμενο. Χμ.. πριν καιρό τι να συνέβαινε? Έλα μου ντε… αλλά δεν γυρνάμε στο παρελθόν αλλά με μάτι γαρίδα κοιτάζουμε το ελπιδοφόρο μέλλον. Πάμε πάρα κάτω…

Οι φίλες μου? Σε ποια κατηγορία να ανήκουν? Να απατούν ή να τις απατούν. Έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι για όλους. Παίρνω τηλέφωνα και ψαρεύω να δω σε τι κοσμάρα ζουν. Αν είναι καλά, αν έχουν ψυχοσωματικά (αν σε πονάνε όλα, είναι σαφές, δεν απατάς, μάλλον απατιέσαι), αν αγοράζουν σέξυ εσώρουχα.. γιατί βέβαια με τη σωβρακοκυλότα δεν σου κάθεται ο άλλος, οπότε είναι σαφές σε ποια κατηγορία ανήκεις.

Οι φίλοι μου? Καλά, μερικοί ελεύθεροι ξέρω, μου έχουν πει, ένας προχτές μου είπε το αμίμητο «Ε, δεν θα είναι πάνω από 2-3» όταν των ρώτησα τώρα πόσες έχει. Αλλά οι παντρεμένοι, μούγκα, πώς να μου το πουν? Βέβαια μεταξύ μας, μερικούς, αλλά και μερικές τους λυπάμαι για τα ταίρια που έχουν, αλλά αυτό δεν το λέμε δημόσια έτσι? Δεν έχω και τρόπο να τους ψαρέψω αυτούς. Αν βγαίνουν από το σπίτι για φωτογραφιες αλλά χαλάνε, για είδη που δεν υπάρχουν, αν πάνε για 5χ5, στο Αγιο Όρος, τα ρώτησα αυτά αλλά δεν κατέληξα σε ακαταμάχητα συμπεράσματα. Για ρίξτε παρακαλώ καμιά ιδέα.. βοηθείστε κι εσείς λιγάκι.

Κι έχει φτάσει κοντά στα μεσάνυχτα και μετά από τα σίριαλ όπου η απάτη πάει σύννεφο, φτάνουμε στις εκπομπές ενημέρωσης που ξαναματαγίνεται του Ζαχόπουλου.

Βρε δύστυχη ελληνίδα νοικοκυρά τι ζεις, ένα δράμα. Μια Ζαχοπουλιάδα, και καλά άμα Ζαχοπουλιάζεσαι, αν όχι όμως, σε πιάνει μια ζήλια, ένα μίσος για όλους αυτούς και θέλεις κι εσύ να ανήκεις σε κάποιο από τα δύο τμήματα, κατά 100% στων απατώντων.
Περαστικά μας και να ΄μαστε καλά οι ελεύθεροι.


12 comments:

Marina said...

ΚΑλησπέρα και καλή χρονιά.
Η πρωϊνή τηλεόραση απλά ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΑΙ. Ισως είναι χειρότερη της βραδυνής ζώνης που κάπως τα πάει καλύτερα. Κάπως καλύτερα λέμε.

Απορία. Γιατί κάποιος πρέπει ή να απατά ή να τον/την απατούν? Επειδή όλοι οι κάλπικοι, που μας κυβερνούν είναι έτσι?

Aurora* said...

Marina, δεν ήξερα σε τι βαθμό γίνεται στην ελληνική κοινωνία "του Ζαχόπουλου", τώρα που το κατάλαβα είμαι πεπεισμένη ότι σίγουρα σε μια από τις δύο κατηγορίες ανήκουμε όλοι. Στείσε αυτί και θα το καταλάβεις.

Ανασα του Βορρα said...

Aurora μου,
τολμώ να ομολογήσω ότι ανείκω στη φυλή της δύστυχης ελληνίδας νοικοκυρας!(Όχι κατ'επιλογήν μου φυσικά)Προκειμένου να ξεπεράσω τον Ευαγγελάτο και τον Παπαδάκη μέχρι σχολείο ξαναπήγα!'Ετσι για να μη τους βλέπω και παθαίνω ταπειροκρανίωση.
Αδιαφορώ πλήρως για την τηλεόραση ακόμη και για τη σκόνη που βρίσκεται επάνω της, που λέει ο λογος.(Μόνο αν έχει καμμιά καλή ταινία την οποία για να μη ξεχάσω να δω βάζω να χτυπήσει υπενθύμιση το κινητό μου).Τέτοια η σχέση μου με την τηλεόραση!
Τώρα, όσον αφορά το ερώτημα που θέτεις για το πως να ψαρέψεις έναν άντρα αν κάνει "πιτσικουλιές"!
Μα με τον πιο απλό τρόπο φυσικά.
Θα του πεις την εξής."Ξέρεις σε είδα κάπου με κάποια" τίποτα περισσοτερο.Δε χρειάζεται ούτε "που"ούτε "πως ήταν η κάποια".
'Αμα είναι"ένοχος" θα δεις να περνάνε από το πρόσωπο του όλα τα χρώματα της ίριδας!(Χώρια το παρκινσον που θα πάθει).Από κει και πέρα είναι εύκολο να μάθεις λεπτομέρειες (αν θες και λεπτομέρειες)αρκεί να του πεις οτι δε θα το πεις στη σύζυγο.Σ'έχει εμπιστευτεί και τα έχει ξεράσει όλα!
Μη κάνεις όμως ποτέ το ίδιο και σε μια γυναίκα!'Οχι μόνο θα αποδείξει την αθωότητα της με ακράδαντα επιχειρήματα αλλά θα σε κάνει να αρχίσεις να υποψιάζεσαι ότι εσύ η ίδια είσαι που έχεις "νταλαβέρι"και ας μην έχεις!!

Aurora* said...

Καταπλικτική πρόταση Ανάσα του Βορρά. Θα το εφαρμόσω σε πρώτη ευκαιρία και θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα. Οι άντρες σιώπησαν επιδεικτικά. Αυτό λέει πολλά. :)))

μελονικος said...

Ίσως θα έπρεπε να δεις και την άλλη πλευρά του θέματος. Αν αγαπάς πολύ την γυναίκα σου πρέπει να μην την πολυχρησιμοποιείς να μη σου χαλάσει. Και για να σε προλάβω και αντίστροφα

Aurora* said...

Νίκο, η εκπληκτικότερη εκδοχή που άκουσα ποτέ. Προσέχουμε για να έχουμε δηλαδή ε? :))))

μελονικος said...

Πριν πολλά χρόνια τρωγοπίνοντας με ένα παππού βλάχο και τσέλιγκα στα λιβάδια του Κόζακα κουβεντιάζαμε αυτό το θέμα. Εμένα στάθηκε ο νους μου στο « τίνος είναι βρε γυναίκα τα παιδιά»και του ζήτησα βοήθεια. Μου απάντησε τα έξεις δείχνοντας μου το κοπάδι που έβοσκε. «Γιατί θα πρέπει να με στεναχωρήσει που γεννήθηκε μαύρο αρνί χωρίς να έχω μαύρο κριάρι::: Δικό μου δεν θα είναι:::
Το ίδιο και το παιδί . Εγώ θα το εκπαιδεύσω. Εμένα θα φωνάζει πατέρα. Ότι γεννηθεί στο μαντρί μου είναι δικό μου!!!». Στα μεταφέρω γιατί σε συμπαθώ.

Aurora* said...

Νικο, είδες τι μπορείς να μάθεις τρωγοπίνοντας? Από την άλλη, άμα δεν είναι αρνί αλλά παιδί.. όσο νάναι σε νοιάζει και λιγάκι τίνος είναι.

Για χρόνια, αναρωτιόμουν μην και μου άλλαξαν την κόρη μου στο μαιευτήριο (αν και δεν είχε γεννηθεί άλλο παιδί εκείνες τις μέρες), τίποτα κοινό δεν είχαμε, ίδιος ο πατέρας της!!! Με τα χρόνια, γίνεται ίδια εγω, και μ αρέσει. Βγάλε μόνος σου συμπέρασμα. :))

nyctolouloudo said...

το καλό σερβίτσιο είναι μόνο για τις γιορτές,προσέχουμε να μην σπάσει...

για κάθε μέρα, αυτά του Μαρινόπουλου, Βασιλόπουλου και πάει λέγοντας!

πς, δεν έχω καλό σερβίτσιο!
πς, τι εστί Ζαχόπουλος;

Aurora* said...

Εσυ βρήκες τόσο υλικό για τα ποστ σου, δεν θα βρεις το Ζαχόπουλο στο διαδίκτιο? Με είχες ακούσει πάντως να τον λέω χασάπη τη νύχτα της φωτιάς στην Ολυμπία.

So_Far said...

Όσα πρωϊνά βρίσκομαι πια στο σπίτι μου η τηλεόραση δεν ανοίγει. Υπάρχει το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο. Ή η NOVA αν βαρεθώ και τα δύο.
Μην το ξανακάνεις πάντως, είναι αίσχος αυτό που προβάλλεται. Αηδιαστικό.

Aurora* said...

So_far, δεν το ξανακάνω, το ορκίζομαι. Ηταν όμως μια εμπειρία, πρέπει να το πω.
Αλλά τελικά ποιός αντέχει να βλέπει τα πρωινάδικα, να στρώνεις κρεβάτια, να μαγειρεύεις, να βάζεις πλυντήριο υπό τους ήχους τσιφτετελίων? Ποιος έχει τη φαεινή ιδέα ότι αυτό θέλουν οι νοικοκυρές?