Saturday 5 January 2008

Un homme de 50 ans - Lynda Lemay

Je cherche un homme de 50 ans, qu'a tout rêvé, qu'a tout perdu,
Qui s'en est juste assez voulu, pour savoir que qu'il veut vraiment,
Je cherche un homme de 50 ans, qu'a déjà juste assez d'argent,
Mais que l'argent n'éblouit plus.

Je cherche un homme de 50 ans, qui a déjà plu, déjà déçu,
Et qui a fait juste assez d'enfants, pour être juste assez ému,
Je cherche un homme qui a survécu, qui a déjà tout fumé tout bu,
Qui a tout connu des femmes nues, un homme qui ne cherche plus.

Je cherche un homme de 50 ans, qui sait ce qu'il n'a pas à offrir,
Qui a plus de passé que d'avenir, mais qui enfin prend tout son temps,
Je cherche un homme de 50 ans, qui est déjà préparé au pire,
Qui sait c'que l'temps peut pas guérir, qu'a déjà vu trop d'enterrements.

Je cherche un homme de 50 ans, qu'la vérité ne fait plus fuir,
Qu'a le courage de n'pas mentir, sur ses foutus de sentiments,
Oh oui un homme de 50 ans, qui ne se prend plus au sérieux,
Mais qui m'aim'rait silencieusement, et qui le ferait de son mieux.

Je cherche un homme pas trop solide, parce que personne ne l'est vraiment,
Un qui aurait juste assez de rides, et presque plus d'secrets,
Je cherche un homme comme y'en a plein, mais j'les croise jamais,
Un qui ressemble à mon chagrin, et qui peut-être m'attendrait,
Un homme de 50 balais, peut-être plus, peut-être moins,
Bien entendu un pas parfait, mais enfin un qui s'rait le mien,
Peut-être pas pour toute la vie, mais pour quelques moments de vrais,
Qu'au moins j'aurais moins le cœur détruit, chaque fois que je m'en souviendrais.


χωρίς εικόνα αφού δεν είχε

10 comments:

Ανασα του Βορρα said...

ΧΑΣΑΠΗ ΓΡΑΜΜΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!

Καλή μέρα, καλή μου Aurora!
Τα γαλλικά μου είναι σε επίπεδο εξαταξίου γυμνασίου που τελείωσα προ αρχαιοτάτων χρόνων!

Τη παγκόσμια γλώσσα της μουσικής όμως την κατέχω πολύ καλά!
Και δηλώνω απλά....ΥΠΕΡΟΧΟ!!

Aurora* said...

Λοιπόν Ανάσα μου δίνεις την ευκαιρία να πω για το τραγούδι αυτό. Το άκουσα, με άγγιξε ο τίτλος και η μουσική, η παγκόσμια γλώσσα. Τα γαλλικά μου είναι χειρότερα από τα δικά σου γιατί όταν άλλαξα σχολείο, άλλαξα και γλώσσα. Ετσι εμένα είναι της δευτέρας γυμνασίου.
Ηθελα όμως να μάθω τι ΑΚΡΙΒΩΣ λέει το τραγούδι, έψαξα, βρήκα τα λόγια τα έκανα copy κι έβαλα μπρος τη διαδικτυακή μετάφραση στα Αγγλικά. Και τότε ανακάλυψα ότι ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα να πω.
Κάνε το ίδιο, ισως γίνεται και στα ελληνικά, είναι καταπληκτικό τραγούδι.

insomnia#3 said...

Αρρώστη , αθεράπευτα και αμέτάκλητα άρρωστη ... με χίουμορ αποστειρωμένο ...εκεί όπου η "επιστήμη" συναντά τον φεμινιστικό (;) σας καθωσπρεπισμό !!!
Όχι δεν υπάρχει γιατριά σ'όλες εσάς που κρυφά μα και γλυκόπικρα γοητευμένες καταπιέζετε τις ορμόνες σας ... Μα ... σας εκδικούνται αυτές κι ας μην το καταλαβαίνετε. Σας εκδικούνται με την ξινίλα στη μούρη ... Δεν κρύβεται καλή μου . Από χιλιόμετρα μπαμ κάνει η μούρη της αγάμητης

( ω, μα ναι καλή μου και βέβαια, από άποψη βεβαίως !!!)

φιλάκια ...

Aurora* said...

Ινσόμνια, δεν ξέρω αν "Αρρώστη , αθεράπευτα και αμέτάκλητα άρρωστη ... με χίουμορ αποστειρωμένο ...εκεί όπου η "επιστήμη" συναντά τον φεμινιστικό (;) σας καθωσπρεπισμό !!!" αυτά αναφέρονtαι σε μένα προσωπικά, και μια και είμαστε άγνωστοι υποθέτω όχι. Εκτός αν είναι εκδίκηση που δεν σε υποστήριξα στον πόλεμο με τη So_Far


Πάντως, αν κάνει μπαμ δεν λες τίποτα!!

nyctolouloudo said...

ωραίο τραγουδάκι, δεν την ήξερα!
όλα καλά;


@insomnia#3...
δεν είναι οι γυναίκες που φταίνε και μένουν αγάμητες όπως λες εσύ..γιατί οι γυναίκες πάντα μπορούν!μέχρι να πεθάνουν! ακόμα και πτώματα!!!
αλλά
οι άντρες που από τα 36 τους και μετά με κόπο μπορούν να βγάλουν μία σηκωμένη ψ...ή στον αέρα και έτσι και περάσουν τα 40-42 κάθε δίσεκτο έτος!
τα βιαγκρα και όλα τα τοιαύτα δεν βρεθήκαν για τις γυναίκες αλλά για τους ..ας τους πούμε άντρες.

μπορεί η γυναίκα να κάνει μπαμ -που δεν κάνει γιατί υπάρχουν και οι δονητές-
αλλά ο μαλάκας, ηλίθιος και ανέραστος άντρας κάνει καραμπαμ!

insomnia#3 said...

επιτέλους λίγη ζωντάνια ... νυχτολούλουδο ευχαριστώ , είσαι η πρώτη που πραγματικά κατάλαβες το δράμα μου ...

Aurora ... δεν είχα ανοίξει κανέναν πόλεμο με την φίλη μας και προφανώς δεν είχα κανέναν σκοπό να προσβάλλω κανέναν απλά
" ο μαλάκας, ηλίθιος και ανέραστος άντρας κάνει καραμπαμ!"

κι έτσι που και που κι εμένα στην επιφάμνεια μου βγαίνει !!!

Αχ τι λύτρωση κι αυτή

Νυχτολούλουδο μου ευχάριστώ

nyctolouloudo said...

@ insomnia#3, μου κάνει εντύπωση που ''δείχνεις''να το παίρνεις προσωπικά....
εγώ, δεν σε ξέρω για να σε προσβάλω.
αναφέρομαι πάντα και μόνο στην εικόνα του μπαμ.

nyctolouloudo said...
This comment has been removed by the author.
insomnia#3 said...

ma αντρας ετών 47 είμαι ... πως να το πάρω ??? lol

Ασε που έχω πέσει και σε κάτι μαλάκες φαρμακοποιούς που θέλουνε λέει και συνταγή ...

το κερατο μου ...

Aurora* said...

e nai, xwris syntagi to dinoun mono se 25rides!!!!