Tuesday 4 December 2007

down

Εδώ και μέρες κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες να σταθώ όρθια στα διάφορα που μου συμβαίνουν. ¨Εκανα υπομονή περιμένοντας κάτι καλό που ήλπιζα να γίνει στις 13/12. Πριν λίγο έμαθα ότι δεν θα γίνει κι αυτό ήταν αρκετό να με ρίξει στα τάρταρα και να μην έχω πια ένα λόγο να κάνω υπομονή. Χαλάστηκα και τώρα θα ξεσπάσει η κούραση κι έχω και μια Μυτηλήνη μπροστά και το αποτέλειωμα μιας δουλειας-πρόκλησης.
Βαρέθηκα, μακάρι να πέθαινα να ησύχαζα.
Ενα μόνο θα σας πω, ότι πρέπει να ξαναγοράσω το σπίτι μου από τον πρώην. Χρόνια εκρεμμούσε η υπόθεση, το χειμώνα περισυ ζητούσε τρελά χρήματα, τώρα λογικεύτηκε. Θέλει λογικό ποσόν. Για ένα σπίτι που πλήρωσε το 30% ζητάει το 50%, γιατί όπως όλα τα καλά ζευγάρια, είχαμε κάνει το συμβόλαιο εξ ημισείας. Θα μου ζητήσει και τα μισά νοσήλεια του παιδιού, που πλήρωσε επειδή εγώ είμαι σε άλλη πόλη. Τι στο διάβολο να του πω? Οτι 2 χρόνια δεν έδωσε δραχμή και μόνον κατόπιν αγωγής έδωσε? Να του κάνω παζάρι με τα χρήματα του σπιτιού? Δεν έχω όρεξη να αγοράσω το σπίτι, το παιδί μου δεν είναι ακόμα καλά και δεν ξέρω τι άλλα θα χρειαστώ. Κι έχω κι άλλα προβλήματα με το παιδί, που δεν μπορώ να τα πω πουθενά.
Βαρέθηκα...θέλω να πεθάνω να μη βλέπω, να μην ακούω να μην είμαι πουθενά.

10 comments:

nkalomiris said...

Όχι και να πεθάνεις βρε ψυχή. Έχεις παιδί που σε έχει ανάγκη ακόμα. Έτσι εύκολα τα παρατάς. Νομίζεις ότι θα σε δικαιολογήσει;

μελονικος said...

Ακου νεαρή φίλη μου:Σφίξε το ζωνάρι της ψυχή σου, κάμε τη καρδιά σου πέτρα και να ξέρεις πως οι καλοί καπετάνιοι στις φουρτούνες φαίνονται. Και άκου και αυτό και να μου ζητήσεις το λόγο αν δε γίνει έτσι. . Αν νοιώθεις πως είσαι στον πάτο του πηγαδιού, επίκειται άνοδος. Και αν γεύση πικρή έχεις στο στόμα σου, κάποια χαρά σε περιμένει. Και διπλή η γλύκα θα είναι, γιατί μετά το πικρό το γλυκό είναι περισσότερο γλυκό. Να είσαι καλά.

nyctolouloudo said...

μη λες μλκς...άκου θέλεις να πεθάνεις...ο θάνατος δεν έχει επιστροφή, δεν είναι ταξείδι στις Ινδίες, στο Νεπάλ ή στο Τουμπουκτού, είδαμε τα αξιοθέατα της κόλασης, του παραδείσου, τον Πέτρο, τον Ιωάννη, τον Ερμή, την Αφροδίτη, την παλιά γειτόνισσα, αγοράσαμε αναμνηστικά, μαγνητάκια για το ψυγείο, ήπιαμε νέκτερ και αμβροσία και ξαναγυρνάμε...
η κόρη σου σε έχει ανάγκη!
και πιο πολύ, η Αurora σε έχει ανάγκη. ακούς; πρόσεχέ την γιατί δεν θα σου χαρίσει κάστανα....
και όπως λέει ο Νίκος'' ο καλός καπετάνιος στην φουρτούνα ξέρει να κυβερνάει'' και όχι να το παίζει καραβοκύρης στην μπουνάτσα της λίμνης.

τα φιλιά μου!

zepos said...

Σας εύχομαι με όλη μου τη καρδιά δύναμη και πέτρινη υπομονή!
Τα καλά θα έλθουν έτσι και αλιώς..

Suspect said...

στο σημειο που εφτασες, εισαι πολυ κοντα για να τελειωσουν τα βασανα σου..

Σπύρος Σεραφείμ said...

Στο προφίλ σου γράφει
"Θετικός άνθρωπος που προσπαθεί να εκφραστεί σε ένα χώρο που κυριαρχούν οι φευγάτοι και ονειροπόλοι, που ζητάει τη συμπάθεια τους χαρίζοντας το θαυμασμό του".

Δεν ισχύει πια;

staroad said...

Κάποια στιγμή φτάνουμε σ' αυτό το σημείο. Δηλαδή να αντιληφθούμε την αδυναμία μας, ότι είμαστε άνθρωποι... Τι θα ζητήσεις από τη ζωή σου και δεν θα το έχεις; Δύναμη; Θάρρος; Ελπίδα; Χαρά; Ειρήνη; Αγάπη; Καλοσύνη; Κουράγιο; Παρηγοριά; Ζήτα, ζήτα περισσότερα, γιατί τα χρειάζεσαι! Απλά πρέπει να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας, εάν θέλουμε να κερδίσουμε επάξια στον αγώνα της ζωής.

Ζήτα όσα περισσότερα χρειάζεσαι για να τα καταφέρεις ώστε να σου δωθούν. Δεν γίνεται αλλιώς. Και μην αμφιβάλεις ποτέ.

Οσο για τα οικονομικά, έχουν ως εξής: βάλε μικρούς στόχους. Εσύ αποφασίζεις για τον εαυτό σου πρώτα και ύστερα ακολουθεί το περιβάλλον σου.

Ακου τη φωνή της συνείδησής σου και όχι μόνο του μυαλού. Γιατί το μυαλό μπορεί να μπλοκάρει γιατί έχει όριο. Η καρδιά μπλοκάρει γιατί έχει λάθος επιθυμίες.

Οταν φυσάει δυνατός αέρας και σε σπρώχνει προς τα πίσω, εσύ βάλε μεγαλύτερη δύναμη προς τα εμπρός ώστε να μην πέσεις και να προχωρήσεις. Είναι απαραίτητο.

Αν κάτι σου δημιουργεί πρόβλημα, κοίταξε να το αποφύγεις, γιατί δεν είσαι και από πέτρα. Όταν περπατάμε στο δρόμο, δεν πέφτουμε πάνω στους άλλους ανθρώπους. Προσέχουμε. Ετσι και στη ζωή σου, πρόσεχε.

Στο τέλος, αφού όλα θα τελειώσουν και θα καθαρίσει ο ουρανός από τα μαύρα σύννεφα, θα σου δοθεί και όλη η αλήθεια, οι απαντήσεις. Τώρα όμως χρειάζεσαι μόνο πίστη για να ξεπεράσεις τη φουρτούνα.

Μη φεύγεις...

Aurora* said...

Σας ευχαριστώ. Οπως λέω και στο νέο ποστ, αρχίζει ο ήλιος πάλι να βγαίνει. Δεν είχα τη δύναμη να σας απαντήσω, σωματικά και ψυχικά ήμουν χάλια. Μερικές νύχτες 8ωρος ύπνος κι άρχισα να συνέρχομαι.
Στις γιορτές δεν θα σας αφ'ησω σε ησυχία, θα σας επισκέπτομαι συχνά στα σπίτια σας.
Τα φιλιά μου

zepos said...

΄΄Ενα χαμόγελο είναι πάντα καλό.. σαν αρχή!

Anonymous said...

Κουράγιο Aurora*, !! Εξάλλου Aurora* = Αυγή, η αυγή μιας άλλης μέρας και ζωής.

So_Far without logging