Wednesday 14 November 2007

Γιαούρτια....



...θα τους ρίξω την επομένη φορά που θα μου ζητήσουν την ψήφο. Ακούς εκεί, 367 € το μεροκάματο των βολευτών!!! Μέρος του είναι αφορολόγητο, έχουν δωρεάν γυμναστήριο ( ο Πάγκαλος είναι σαφές ότι δεν κάνει χρήση), συμβολική τμή στο φαγητό στο εαστιατόριο της βουλής, δεν ξέρω αν έχουν και κοντύλι για προφυλακτικά που μας πηδάνε ομαδικώς. Είναι που έχω δουλειά, αλλιώς θα τους έστελνα ένα ε-μειλ στον καθ΄ένα προσωπικά να μου εξηγήσει γιατί αυτός δικαιούται τόσης αμοιβής με προσόντα λιγότερα από τα δικά μου. Που, φροντίζουν να μειωθεί και η μελλοντική μου σύνταξη, όταν είναι της πάσι γνωστόν ότι το ταμείο των μηχανικών δεν έχει τι να κάνει τα χρήματά του, αφού δεν έχει συνταξιούχους γιατί οι μηχανικοί πεθαίνουν εργαζόμενοι. Κι ούτε μια αξιοπρεπή ιατροφαρμακευτική περίθαλψη δεν μας παρέχουν, με τα λεφτά μας. Αυτά που τους πληρώνουμε. Πως να μη γίνω φοροφυγάς μετά? Να πληρώνω για να τους πληρώνω? Δεν μας τα λένε καλά και προτείνω να μπούμε στο site της Βουλής και να στέλνουμε ε-μειλς. Δεν μπορούν να μας κοροιδεύουν. Συμφωνείτε?

7 comments:

nyctolouloudo said...

ή εποχή του '' να φάνε και οι κότες'' τελειώνει,πάει...!άσε λοιπόν το γιαούρτι στην άκρη γιατί με την ακρίβεια που σημειώνεται καθημερινά θα το χρειαστείς (ξέρεις τι ωραίο που είναι με κυδώνι;)και βρες κάτι άλλο να τους ρίξεις!

ΠΡΕΖΑ TV said...

Και η πλακα ειναι οτι δεν αντιδρουν ουτε και οι βουλευτες της Αριστερας εδω...

Aurora* said...

nyctolouloudo, εχω κάτι ληγμένα και θα τα κρατήσω για τα μούτρα τους

Aurora* said...

πρεζα tv είδες στο χρήμα να λέει κανείς όχι? Είναι γλυκό το άτιμο.

Roadartist said...

"367 € το μεροκάματο των βολευτών"

Πόσο??????????... Ωχ .. :((

μελονικος said...
This comment has been removed by the author.
John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

... και επαυξάνουμε!!!