Monday 5 November 2007

Ταξιδάκι πάλι εν όψει

(κάντε ένα κλικ πάνω της, αξίζει)

Σε τρεις βδομάδες θα πάω Ξάνθη. Πάνε χρόνια που είχα μείνει κάποιες ώρες. Τώρα θα μείνω μερικές μέρες, θα έχω χρόνο να τριγυρίσω την περιοχή. Δεν ξέρω τίποτα. Περιμένω προτάσεις. Και όχι μόνο για φαγητό ε? Για μέρη με ενδιαφέρον. Τις καριόκες μόνο ξέρω από μικρό παιδί. Είχε υπηρετήσει ο πατέρας μου εκεί, κι όποτε πήγαινε κάποιος, παρήγγελνε καρικόκες από του Παπαπα... κάτι. Τα τρία πα θυμάμαι. Παρακάτω τι έχει? ..ρασκευά...πάνο? Βάλτε ένα χεράκι.
Πριν λίγο έκανε ένα σεισμό, μικρό αλλά με βρήκε πλήρως απορροφημένη στα χαρτιά μου και μου έκοψε τη χολή.. Φτου.. τελείωσε το πληντήριο, πάω να απλώσω. Να δω κι αν είναι στη θέση του, εχει δείξει τάσεις φυγής εδω και τρία πλυσίματα. Μετακινείται επικίνδυνα, ούτε αυτό δεν με αντέχει. Τουλάχιστον εσείς μ΄αντέχετε?

7 comments:

Πυθαγόρας Σάμιος said...

Aν έβαζες στο πλυντηριάκι και κανα δυό πουκαμισάκια μας θα σε αντέχαμε σίγουρα περοσσότερο.

Aurora* said...

και δύο και τρία βάζω αλλά θα έρθεις να τα σιδερώσεις μαζί με κάτι δικά μου?

ps. εκαψα το φαγητό γιατί με πλάνεψε το νέο office 2007. μήπως κάνεις κανα φαγάκι?

Suspect said...

μια χαρα-δρα εισαι!

:)

nyctolouloudo said...

κάποτε, είχα και εγώ ένα φευγάτο πλυντήριο ...
ξέρεις τι καλό μασαζ οπισθίων κάνει άμα καθίσεις επάνω του;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Από Κοζάνη η φωτογραφία;

Aurora* said...

πολύ λαλά λατάλαβες σλύλε της Βάλια Λάλντα

Aurora* said...

Νυκτολούλουδο, που είσαι εσύ καλέ? Θα την δοκιμάσω την ιδέα σου, θα ανέβω στο πλυντήριο αντί να χρησιμοποιώ τη μηχανή που ξέρεις.