Wednesday 17 December 2008

Όλα είναι τυχαία…

… είναι ο υπότιτλος στο blog. Αυτό το πιστεύω εδώ και κάποια χρόνια. Όλα είναι τυχαία αλλά δεν πρέπει να περνούν δίπλα μας επιδερμικά. Τα τυχαία που μας συμβαίνουν έχουν κάποιο λόγο, αν είμαστε προσεκτικοί θα τον βρούμε, συνήθως μετά από κάποιο χρόνο. Όμως από αυτά τα τυχαία πρέπει να παίρνουμε κάτι θετικό.

Κάποτε πίστευα ότι όλα τα όριζα εγώ. Ότι ήμουν εγώ που θα καθόριζα τα γεγονότα και την πορεία της ζωής μου. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα, μπορώ να σας διαβεβαιώσω. Δεν έμεινα ούτε άπρακτη ούτε άφησα να με καθορίζουν τα τυχαία που συνέβαιναν. Δούλεψα για να πραγματοποιήσω αυτά που είχα στόχο, με κόπο εκπλήρωσα τα όνειρά μου. Αλλά συνέβαιναν και τυχαία, πραγματικά τυχαία γεγονότα και διόρθωναν την πορεία μου, μετέβαλλαν τις απόψεις μου, άλλαζαν τη στάση μου για πρόσωπα, πράγματα και γεγονότα.

Στο δρόμο μου βρέθηκαν εντελώς τυχαία άνθρωποι που με επηρέασαν σημαντικά, εμένα το αγύριστο κεφάλι. Δεν το είχαν σκοπό να με επηρεάσουν αλλά συνέβη. Άλλοτε χρειάστηκε χρόνος, άλλοτε έγινε ραγδαία. Δεν το ξέρουν, δεν τους το είπα ποτέ, αλλά ίσως το είδαν, ίσως το υποψιάζονται. Η επίδρασή τους ήταν για καλό, έγινα καλύτερος άνθρωπος. Τους ευχαριστώ.

No comments: