Saturday 10 May 2008

Γύρισα εκατομυριούχος

Το παρατράβηξα, το ξέρω, αλλά ήταν ωραία. Εφυγα για Πάσχα και ξέχασα να γυρίσω. Γύρισα για μια μέρα, πήγα Ιταλία, γύρισα, ανέβηκα στο κλεινόν άστυ και ξαναγύρισα να αλλάξω ρούχα στη βαλίτσα και να πάω Πορτογαλία.
Στο μεταξύ, πριν λίγο, έλαβα το φοβερό email που με πληροφορεί τι νομίζετε? Οτι είμαι εκατομυριούχος. Ναι, ναι, και ματα ναι.
Κάποιος κύριος Μπεν Κάτι με ενημερώνει ότι κέρδισα ούτε λίγο ούτε πολύ ένα εκατομύριο ευρώ παρακαλώ, όχι υποτιμημένα δολάρια. Και πως τα κέρδισα? Ετσι, εγώ κοιμόμουν κι η τύχη μου δούλευε. Και μας δουλεύει και ο κύριος Μπεν φυσικά.
Και έχει την ελπίδα ότι θα το πιστέψω και θα στείλω τα στοιχεία μου να μου τα καταθέσουν!!
Ε ρε γλέντια, αμερικανάκια μας πέρασαν?

Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που κερδίζω, να συννενοούμαστε. Είμαι πολύ τυχερό άτομο και κάθε τόσο κάποια κληρονομιά, κάποια κλήρωση, όλο κάτι ψίχουλα κερδίζω, αλλά εκατομυριούχος είναι η πρώτη, γι αυτό και σπέυδω να σας ενημερώσω.

Μη με ψάχνεται εμένα πια. Με κότερα να ψήνω κοκορέτσι με βλέπω. Μιλάμε για κατάντια ε? να ψήνεις κοκορέτσι στο κότερο.

Απολαύστε το ανευ πολλών σχολίων, δεν φημίζομαι και για τα πολλά λόγια μου άλλωστε.


5 comments:

Anonymous said...

Καλώς όρισες, μας έλειψες.

Χαίρομαι επιτέλους που θα έχω μια γνωστή που η περιουσία της θα είναι εξίσου μεγάλη με την δικιά μου. Κι εγώ τώρα τα έμαθα. Η δική μου αμύθητη περιουσία προέρχεται από κληρονομιά, ο θείος William πέθανε στην Αμερική και με καθιστά μοναδική του κληρονόμο. Κι εμένα κάποιος καλός κύριος Μπέν Βγέν με ειδοποίησε. Και τώρα χτυπιέμαι σαν τον Βουτσά ....¨"δεν έχω θείο, δεν έχω θείο"

Χριστίνα

Aurora* said...

Ευχαριστω για την ευχή, αλλά ξαναφεύγω. Γύρισα να κάνω βαλίτσα.

Με τόσα λεφτά...πάω να τα φάω στην Πορτογαλία.

Καλά, μήπως έχεις θεία εσύ?

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Τι ωραία που ταξιδεύεις!!!

:) :)

So_Far said...

Ήμουν κι εγώ στο κότερο !!!

Aurora* said...

So_far ... κι είχες πάει να φέρει τη ρίγανη τη στιγμή της φωτογραφίας!!! Πες τα όλα λοιπόν. !!!